Bekijk originele versie : Ervaringen met Sonja Bakker?
Hoi Ladies,
Wie van jullie heeft aan Sonja Bakker dieet gedaan? Hoe ziet Sonja Bakker dieet uit? (gezond eten? of weinig eten?) en moet je aan sport doen? Ik sport al jaren, maar ga helaas in september stoppen. Ben 3 maanden geleden bevallen en ik geef dus nog steeds bortsvoeding, kan ik wel sonjabakkeren? Wat is voordeel en nadeel van sonja bakker?
Alvast bedankt voor je ervaringen!!!
Mijn moeder is er 11 kilo mee afgevallen, werkt echt supergoed! Je kan dat boekje gewoon kopen bij de Bruna, is ook niet eens zo duur geloof ik. Het is een gevarieerd dieet, dus alles wat je dagelijks nodig hebt zit er in, en de porties varieeren dagelijks, zodat je lichaam niet snel vervalt in het jojo effect.
Zeker de moeite waard! Ken nog meer mensen die er veel mee zijn afgevallen!
_AlInsjiqaaq_
06-08-2007, 21:22
Ik vind sonja bakker niks, je moet alles afwegen enzo.
Me tante is ook gaan lijnen. Wat zij deed was 2,5 liter water per dag.
Geen tussendoortjes meer maar gwn fruit en in de avond gwn eten wat er is gemaakt doorjezelf of moeder.
Ze is nu 22 kilo kwijt op haar eigen manier :goedzo:
Mijn moeder is er 11 kilo mee afgevallen, werkt echt supergoed! Je kan dat boekje gewoon kopen bij de Bruna, is ook niet eens zo duur geloof ik. Het is een gevarieerd dieet, dus alles wat je dagelijks nodig hebt zit er in, en de porties varieeren dagelijks, zodat je lichaam niet snel vervalt in het jojo effect.
Zeker de moeite waard! Ken nog meer mensen die er veel mee zijn afgevallen!
11 kilo afgevallen :wow: tbarkillah! dus in de boek van SB staat ook recepten in?
Ik vind sonja bakker niks, je moet alles afwegen enzo.
Me tante is ook gaan lijnen. Wat zij deed was 2,5 liter water per dag.
Geen tussendoortjes meer maar gwn fruit en in de avond gwn eten wat er is gemaakt doorjezelf of moeder.
Ze is nu 22 kilo kwijt op haar eigen manier :goedzo:
Zo, erg knap van haar! Ik heb ook op mijn manier gedaan, maar helaas viel ik niet voldoende af, ik heb slanke lichaam maar heb een vetbuik! Alles wat ik vet en suiker eet gaat alleen maar naar mijn buik :moe: dus toen ik intensief ging sporten en niks snoepen viel ik 5 kilo af in 2 / 3 maanden, maar mijn buik werd niet echt platter van :( Iedereen zegt: stopppen, je bent mager! :jammer: dus mijn lichaam is raar in verhouding, ik wil afvallen vanwege mijn buik!
_AlInsjiqaaq_
07-08-2007, 12:29
Zo, erg knap van haar! Ik heb ook op mijn manier gedaan, maar helaas viel ik niet voldoende af, ik heb slanke lichaam maar heb een vetbuik! Alles wat ik vet en suiker eet gaat alleen maar naar mijn buik :moe: dus toen ik intensief ging sporten en niks snoepen viel ik 5 kilo af in 2 / 3 maanden, maar mijn buik werd niet echt platter van :( Iedereen zegt: stopppen, je bent mager! :jammer: dus mijn lichaam is raar in verhouding, ik wil afvallen om mijn buik!
Ohh dat is wel rot ja, ga anders naar een vrouwelijke sportschool en vraag daar aan de vrouwen advies. Je heb daar ook van die vrouwen die lessen geven speciaal voor buik, benen, billen etc...
Misschien lukt het dan?
6 jaar geleden toen ik nog niet getrouwd ben, ben ik overgestapt naar vrouwensportschool. Daar kreeg ik te horen dat ik niet op een plek kan afvallen, bijvoorbeeld mijn buik. wel werd mij geadviseerd om buikspierenoefening intensief te doen naast cardio - krachttraining.
pff echt lastig hoor! Soms denk ik: ik ga gewoon door tot ik een grammetje weeg, als mijn buik maar echt platter wordt!!! Dan pas ga ik weer normaal eten om aan te komen, alleen gezond eten en geen vet en suiker zodat mijn buikvet niet toeneemt... weet niet of het kan???
Nog een ander vraagje: veel water drinken helpt om af te vallen, ik drink best veel thee, helpt het ook? of moet het alleen puur bronwater? is 2 en half liter niet gevaarlijk??? want het moet minimaal anderhalf tot 2 liter?
Temsamanegirl18
14-08-2007, 22:51
ik heb juist een vol lichaam,niet dik,maar gwn vol.
maar alleen me buik heeft een randje waar k vanaf wil,verder is alles goed,
maar k ben bang as k ga afvallen dt de rest vn me lichaam ook afvalt...
en dt is juist wt mensen meestal mooi aan me vinden,dusz nu weet k niet wt k moeet doen,
_AlInsjiqaaq_
15-08-2007, 13:30
6 jaar geleden toen ik nog niet getrouwd ben, ben ik overgestapt naar vrouwensportschool. Daar kreeg ik te horen dat ik niet op een plek kan afvallen, bijvoorbeeld mijn buik. wel werd mij geadviseerd om buikspierenoefening intensief te doen naast cardio - krachttraining.
pff echt lastig hoor! Soms denk ik: ik ga gewoon door tot ik een grammetje weeg, als mijn buik maar echt platter wordt!!! Dan pas ga ik weer normaal eten om aan te komen, alleen gezond eten en geen vet en suiker zodat mijn buikvet niet toeneemt... weet niet of het kan???
Nog een ander vraagje: veel water drinken helpt om af te vallen, ik drink best veel thee, helpt het ook? of moet het alleen puur bronwater? is 2 en half liter niet gevaarlijk??? want het moet minimaal anderhalf tot 2 liter?
Drink je dan thee met suiker? of gewoon zo..Want als het met niks erin is, is het volgens mij wel gezond. Maar 2,5 liter er dag is niet gevaarlijk je rent alleen de hele tijd naar de wc als je een kleine blaas heb :hihi: Maar het zuivert je lichaam echt goed.
ik heb juist een vol lichaam,niet dik,maar gwn vol.
maar alleen me buik heeft een randje waar k vanaf wil,verder is alles goed,
maar k ben bang as k ga afvallen dt de rest vn me lichaam ook afvalt...
en dt is juist wt mensen meestal mooi aan me vinden,dusz nu weet k niet wt k moeet doen,
Ga naar een vrouwen sportschool en vraag daar om advies. Daar weten ze wat je moet doen om maar bij 1 plekje af te vallen Insha'Allah.
het is niet goed om aan een dieet te beginnen als je borstvoeding geeft.
gewoon gezond blijven eten en oefeningen doen is het best,lijnen kan altijd daarna nog.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.