Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : a

ilias_18
07-10-2003, 10:53

Wat is er nou mis met kapsones, huh? :ego:

Shanaaz
07-10-2003, 10:55
Origineel gepost door ilias_18 Wat is er nou mis met kapsones, huh? :ego: Alles!! zeker van jezelf zijn is heel goed, maar kapsones hebben..neee....dat gaat te ver!!

zahia
07-10-2003, 11:16
Kapsones...:ego: Taz zenoemen je al kapsones als je iemand niet aankijkt. Maar als je iemand niet kent waarom zou je die genen dan aankijken...:ego: Dus mensen als je kapsones wil doen gewoon doen....:D

ilias_18
07-10-2003, 14:43
weet je wat t is? de 1 is kapsones waard..de ander niet.. ik zal hier wel 1000 reacties op krijgen....kijk ik toch nooit naar.. :lekkerpuh nee hoor..kijk wel naar jullie reacties.kan me alleen niet zoveel schelen.. :ego:

ilias_18
07-10-2003, 14:58

trots is toch goed of niet?

ilias_18
08-10-2003, 17:38
Origineel gepost door lady_cassis je kunt dingen ook overdrijven.... :rolleyes: maar je bent nog jong, met de tijd leer je het wel.... :D :zwaai: zehma.."je bent nog jong" zehma miss is volwassen, yek? yeah right....

ilias_18
08-10-2003, 19:28
Origineel gepost door lady_cassis als je bedoelt of ik meerderjarig ben, ja dat ben ik.... :D Als je bedoelt dat ik mentaal volwassen ben, daar ben ik nog niet helemaal uit... ik ben wel volwassener dan 2 weken terug..... :rolleyes: In korte tijd kun je heel veel meemaken zal ik maar zeggen.... :( nog iets, je hoeft je niet zo defensief op te stellen, je opent een topic, dus verwacht ook dat mensen je van repliek zullen dienen. okeej doei... :zwaai: zooo..miss is maakt zehma slimme opmerkingen.. helaas heb ik dit tpoic per ongeluk aangemaakt toen ik in plaats hiervan een bericht wilde plaatsen bij een ander bestaand topic.(de title bewijst al dat t een ongeluk was) en bovendien..waarom zou ik mezelf niet verdedigen

ilias_18
08-10-2003, 19:33
Origineel gepost door lady_cassis weet je.... :confused: laat maar.... :rolleyes: Ik hou niet van conflicten.... :D Okeej doei!!! :zwaai: nee ok..me neither sorry