Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beginnende hangborsten,hoe tegen tegaan?

Pagina's : [1] 2 3

nouria30
06-08-2007, 18:05

wat te doen??is nie vcoor mezelf maar voor een vriendin van de dochter van de broer van mijn man:maf2: zo worden zulke topics hier weleens geopend:hihi: kom maar op met tips

Pure_Beauty
06-08-2007, 20:56
:haha: echt he maar uhm stevigere bh's dragen maybe?

Zahra__
06-08-2007, 22:06
ahahaha maar voor een vriendin van de dochter van de broer van mijn man :P

_Lourdes_
06-08-2007, 22:13
de juiste beha dragen bij de juiste activiteiten.

missjambootje
06-08-2007, 22:38

je hebt van die verstevigende cremes voor je borsten heb ik gehoord

BLABLAA_
06-08-2007, 22:46
je hebt van die verstevigende cremes voor je borsten heb ik gehoord Ja klopt je hebt ze ook gwn vn dove enzo toen k bodylotion ging halen zag k ze daar staan.. bij de DA Decoleté creme stond erop :D

BLABLAA_
06-08-2007, 23:07
Ga anders bij de apotheek langs? Die verkopen denk ik ook wel zulke créme's.. Voor een BH kan je gaan naar een speciaalzaak voor BH's enzo.. Je kan het ook wel bij de Hunkemoller proberen maar die hebben denk k niet zoveel verstand ervan.. Het zijn denk ik gewoon werknemers maar je kan het altijd proberen..

Casaouia_Style
06-08-2007, 23:36
sporten. veel water drinken en goede stevige BH ;) meeste meiden krijgen hangborsten doordat ze thuis geen BH dragen :maf: ik draag BH totdat ik ga slapen, of naadloze topjes

La_Corunia
07-08-2007, 21:48
Stevige inplantaten.....of een vangnet??

hallo1981
07-08-2007, 23:34
je hebt tabletten bij de etos met hopextract om ze groter te maken, maar als je alleen versteving wilt dan hoef je minder tabletten te nemen. Kijk in hun mooi magazine in hun filiaal daar heb ik het zien staan. Tegenwoordig met al die ziektes allahyehfed moet je gewoon tevreden zijn joh! Ze zijn toch gezond? Dan is het prima!

MargaD
08-08-2007, 07:12
MarocLadies, Inderdaad stevige BH's. Die moeten goed passen. En er zijn niet veel verkoopsters in de betreffende winkels die hier wat vanaf weten. Als je er een gevonden hebt dan vraag maar eens goed waar je op moet letten. Verder nooit zonder BH lopen. Dan zijn er speciale arm oefeningen voor. En wat verder heel belangrijk is niet ouder worden, want daardoor beweegt alles richting vloer. Mar7aban

La_Corunia
08-08-2007, 23:01
Inplantaten?? Ze heeft al borsten genoeg dus die zijn niet nodig:moe: e3la inteligentie:jammer: implantaten maken borsten stevig.....en blijven rechtop staan...

Takijawt
09-08-2007, 00:15
neeneenee geen tabletten, geen betere beha's en al helemaal geen implantaten nemen. Kom er eerst achter waarom je borsten zijn gaan hangen: door leeftijd, veel afgevallen, na zwangerschap? als je (ongewild zoals ik) veel afgevallen bent, dan gaan je borsten hangen, nadat je aangekomen bent is het weer goed. Verder is het zoals met alles wat aan je lichaam verslapt als de tijd verstrijkt: je moet die delen gewoon trainen, er zijn speciale oefeningen voor zoals je die ook hebt voor slappe armen, billen benen enz. Ikzelf geloof niet zo in pillen...............

zarazet
09-08-2007, 00:38
Ik heb een goede oplossing!! Elke dag wassen met koud waren gedurende tien minuten! Je krijgt er mooie stevige borsten van! Meiden begin daar nu maar mee, want beter voorkomen dan genezen...

BLABLAA_
09-08-2007, 16:30

Ik heb een goede oplossing!! Elke dag wassen met koud waren gedurende tien minuten! Je krijgt er mooie stevige borsten van! Meiden begin daar nu maar mee, want beter voorkomen dan genezen... Oowja j hebt gelyk.. Dit heb k ook gehoord :p K begin striae op me borsten te krygen:kwaad:

Pagina's : [1] 2 3