Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : echte vrienden????????

LZN
07-10-2003, 10:13

nou om te beginnen ik heet amira en ben 16 jaar oud ik heb twee 'vriendinnen' die steeds jaloers op me zijn en ze verzinnen allerlei smoesjes om mij en mijn vriend uit elkaar te krijgen en daar hb ik genoeg van maar soms kunnen ze ook zo aardig zijn en dan wil ik ze als vriendin houden nou maar wat moet iknou doen???????????? :confused: ik hoop dat iemand een goede tip kan geven. xxxxxxxx- amira :zwaai:.

Jawhara23
07-10-2003, 10:53
dat zijn geen vriendinnen van je meid ik zou maar oppassen met dingen toevertrouwen etc succes

Farida_zina
07-10-2003, 10:57
Je hebt gelijk Jawhara...., ik vind dat je gewoons eens goed met ze moet praten...! Vraag ze waarom ze jou en je vriend uit elkaar willen krijgen...! Misschien hebben ze een goeie reden...maar anders moet je ze gewoon een kans geven en vraag of ze een beetje normaal willen doen..!

Echie
17-01-2004, 14:36
haha vette mocro-fight zometeen!!!

mimidarifi
18-01-2004, 01:07

VRIENDEN KIES JE NIET , ECHTE VRIENDEN ZIJN JOUW LOT EN RAAK JE NOOIT UIT HET OOG, VRIENDEN LEER JE PAS KENNEN ALS JE IN NOODTOESTAND VERKEERD , WIE BLIJFT ER STAAN WIE RENT ER WEG. EEN ECHTE VRIEND IS NET FAMILIE IS EEN SOORT RELATIE WAAR NIEMAND TUSSEN KAN KOMEN.

maghrebgirl20
18-01-2004, 02:18
Origineel gepost door mimidarifi VRIENDEN KIES JE NIET , ECHTE VRIENDEN ZIJN JOUW LOT EN RAAK JE NOOIT UIT HET OOG, VRIENDEN LEER JE PAS KENNEN ALS JE IN NOODTOESTAND VERKEERD , WIE BLIJFT ER STAAN WIE RENT ER WEG. EEN ECHTE VRIEND IS NET FAMILIE IS EEN SOORT RELATIE WAAR NIEMAND TUSSEN KAN KOMEN. :goedzo:

MiSsOuJDiA
18-01-2004, 11:22
mimidarifi - wallah ila

aichatje
18-01-2004, 13:23
hallo dit komt me bekend voor. dumpen die handel. als ze zo doen hebben ze tog niet het beste met je voor. doegies -x- aicha