Bekijk originele versie : Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam
WineGumS
06-10-2003, 22:48
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam
Uitgegeven: 6 oktober 2003 22:02
RABAT - In Marokko zijn maandag twee leerlingen gewondgeraakt nadat hun lerares hen uit woede uit een raam op de eerste verdieping van een school gooide. Volgens een functionaris van het ministerie van Onderwijs kon zij niet meer tegen hun geklets.
Een van de leerlingen, een 9-jarig jongetje, belandde met een schouderfractuur en ernstige wonden aan het gezicht in het ziekenhuis. De ander, tien jaar oud, had alleen lichte verwondingen.
Volgens de zegsman had de lerares, die aan een depressie lijdt, de jongens vantevoren gewaarschuwd. "Ze luisterden niet, dat hadden ze wel moeten doen." Hij wilde niet zeggen of de lerares wordt bestraft.
bron: nu.nl
zeker 3altie Habiba :eek:
:giechel: erg man... je zult wel :maf: zijn als je dit doet...
WineGumS
06-10-2003, 23:06
Iwa misschien dat zijn inzet nu 100% zal zijn :haha:
met je mo... haha zulke mensen heb je ook... Allah igsel 3awen ou safi....
Ik zie het al voor me zo een lerares die kinderen uit het raam gooit...:rolleyes:
Ik zou graag willen weten in welke les het gebeurde, ook het onderwerp boeid mij enorm... ... ;)
Nou, wat een voorbeeld, mag de politie de harde kern in Amsterdam-West nu uit het raam van het poltiebureau (alleen pde begane grond) gooien?
Ik begrijp dat sommige van die kinderen daar al net zo ongehoorzaam zijn als hier. En dat de anpak daar wel beter is dan hier.....
Scottie, dubbelglas.
HeyoanQT
07-10-2003, 17:08
:D het is nu herfst, anyway
Ik vind dat we dit in het Nederlands integratie beleid moeten voeren en een voorbeeld moeten nemen aan Marokko, eerstevolgende keer dat je ouwehoert gooit de leraar je het raam uit :rolleyes:
Trouwens die lerares zei dat ze aan depressie leed, maar ik weet bijna zeker dat die kinderen er een grotere hoofpijn aan over houden :p
f_castanno
08-10-2003, 00:06
Dit s echt niet gezond hoor!! K denk dat die vrouw echt ff hulpp moet gaan zoeken! Voor hetzelfde geld was t erger afgelopen, en dan? Nee k weet dat marokkaanse kinderen niet de liefste kinderen op aarde zijn maar dit gaat echt te ver, en ik vind dat die vrouw hier ook zeker gestraft voor moet worden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.