Bekijk originele versie : werkende mannen, overdreven
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
bollebuik
04-08-2007, 22:02
zijn er hier vrouwen die mannen hebben die lang werken? dus van smorgens tot snachts + weekends :maf: of zoals Mouny :o elke twee weken in het buitenland?
hoe doen jullie dat? heb je daar vrede mee? eigenlijk heb je een parttime man.
zijn er hier vrouwen die mannen hebben die lang werken? dus van smorgens tot snachts + weekends :maf: of zoals Mouny :o elke twee weken in het buitenland?
hoe doen jullie dat? heb je daar vrede mee? eigenlijk heb je een parttime man.
Je topic trok meteen me aandacht, vooral omdat ik net n half uur huilend aan de tel heb gezeten met me man. Of ik er vrede mee heb, ja alhamdoelilah. Liever n man die hard werkt voor onze toekomst dan eentje die dagelijks in de coffeshop hangt.... maar tuurlijk heb ik momenten en dagen zoals vandaag dat ik echt woedend ben dat hij dit werk doet. Zeg dan ook altijd.. hoef het geld niet meer kom maar hier gewoon van 9 tot 5 werken en 1000 euro minder in de maand. Maar me man is standvastig, we willen over een paar jaar in Marokko gaan wonen en om dat ze bekostigen moeten we nu een boel centjes sparen. Overigens is hij hier altijd 2 a 3 weken en gaat dan voor 2weken weer. In de Ramadan is hij alhamdoelileh wel hier.
mijn man werkt ook fulltime en daarnaast heeft ie 3 avonden in de week trainingen die hij geeft. het afgelopen jaar was ik ook zondagmiddag weg maar dit jaar niet meer tenzij hij coördinator gaat worden, dan zal ie dus ook zaterdag's regelmatig weg zijn.
enerzijds ben ik blij dat ie zo hard werkt maar aan de andere kant zien we mekaar te weinig. pluspunt, je maakt heel weinig ruzie:D
ik wil het hem niet ontzeggen en zeker omdat ik ook zo mijn eigen dingen heb waar ik mee bezig ben en daar graag in wil groeien.
zoals ooit eerder gezegd, we zijn een spitsuur-gezin. NOOIT zal ons leven zo druk zijn als op dit moment met werk en kinderen.
alhamdoulillah. alles zal wel een reden zijn.
bollebuik
04-08-2007, 22:12
mouny, ja lijkt me niet makkelijk; want je hebt als het ware gewoon een parttime echtgenoot :maf: troost troost
maar de andere helft van de maand haalt hij wel alles in voor jullie dus eigenlijk zou ik dat ook niet erg vinden.
bollebuik
04-08-2007, 22:13
mijn man werkt ook fulltime en daarnaast heeft ie 3 avonden in de week trainingen die hij geeft. het afgelopen jaar was ik ook zondagmiddag weg maar dit jaar niet meer tenzij hij coördinator gaat worden, dan zal ie dus ook zaterdag's regelmatig weg zijn.
enerzijds ben ik blij dat ie zo hard werkt maar aan de andere kant zien we mekaar te weinig. pluspunt, je maakt heel weinig ruzie:D
ik wil het hem niet ontzeggen en zeker omdat ik ook zo mijn eigen dingen heb waar ik mee bezig ben en daar graag in wil groeien.
zoals ooit eerder gezegd, we zijn een spitsuur-gezin. NOOIT zal ons leven zo druk zijn als op dit moment met werk en kinderen.
alhamdoulillah. alles zal wel een reden zijn.
maar jullie hebben wel de weekenden?
mouny, ja lijkt me niet makkelijk; want je hebt als het ware gewoon een parttime echtgenoot :maf: troost troost
maar de andere helft van de maand haalt hij wel alles in voor jullie dus eigenlijk zou ik dat ook niet erg vinden.
We halen indd alles dubbel in :o
Maar alhamdoelilah, nu met een kind redt ik het wel. Maar mochten we aan een tweede beginnen dan zullen er wat dingen moet veranderen. Alhamdoelilah 3ala koulli 7al
als het goed is vanaf dit jaar wel
achermijnpc
04-08-2007, 22:23
Ik zou er geen vrede mee kunnen hebben :(
bollebuik
04-08-2007, 22:25
nee ik ook niet, mijn man heeft zelfs vrijdag vrij. van mij mag ie gerust op die dag gaan werken hoor :o
maar ik ken iemand, die haar man ziet ze niet door de week en niet in het weekend. énkel savonds maar jah, wat heb je dan nog aan elkaar :maf:
-Bubbels-
04-08-2007, 22:45
mijn man werkt ook fultime, daarnast doet ie nog 2 dagen in de week jongerwerk in een buurthuis, voor moeilijke hang jongeren..
dus gaat hij van uit zijn vaste werk meteen door naar die jongernwerk, en dan is ie pas 11 in de avond thuis..
Wij zien elkaar ook alleen maar s'nachts... Hij werkt 7 dagen per week en 12 uur per dag.. Tenzij ik met hem meega.... maar nu met mijn zwangerschap, ben ik sneller moe en moet af en toe wel liggen en in de zaak gaat dat niet... In het begin had ik er echt moeilijkheden mee, vooral omdat hij een tijdje bezig was met zijn ondernemingsplan etc. dus hij was altijd thuis aan het werk.Ik voelde me echt eenzaam, verveelde me dood en miste hem heel erg.Maar ALHAMDOLLLILAH ben ik het nu gewend en als ik het thuis beu ben in mijn eentje ga ik wel met hem mee of naar mijn ouders of vriendin...
soms paar maanden van 9.00 in de ochtend tot soms wel 01.00 s nachts en soms wat eerder , het is maar 4 keer in de week en niet het hele jaar door dus heb er zeker geen moeite mee , heerlijk die voetbalvrije avonden
-Bubbels-
04-08-2007, 23:15
Wij zien elkaar ook alleen maar s'nachts... Hij werkt 7 dagen per week en 12 uur per dag.. Tenzij ik met hem meega.... maar nu met mijn zwangerschap, ben ik sneller moe en moet af en toe wel liggen en in de zaak gaat dat niet... In het begin had ik er echt moeilijkheden mee, vooral omdat hij een tijdje bezig was met zijn ondernemingsplan etc. dus hij was altijd thuis aan het werk.Ik voelde me echt eenzaam, verveelde me dood en miste hem heel erg.Maar ALHAMDOLLLILAH ben ik het nu gewend en als ik het thuis beu ben in mijn eentje ga ik wel met hem mee of naar mijn ouders of vriendin...
wat doet je man voor werk?? rijdt hij vrachtwagen ofzo..
trouwens gelefiliteerd met je zwangerschap :kus: je was toch pas getrouwd als ik me niet vergis??
wat doet je man voor werk?? rijdt hij vrachtwagen ofzo..
trouwens gelefiliteerd met je zwangerschap :kus: je was toch pas getrouwd als ik me niet vergis??
Nee.. hij heeft een snackbar. Dankjewel..ben nu 32 weken zwanger.. Ik ben inmiddels al een jaar getrouwd.;)
bollebuik
04-08-2007, 23:31
en heeft hij geen verlofdag in de week??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.