Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Migraine

Pagina's : [1] 2

Mouny
04-08-2007, 17:01

Wie heeft hier ook last van en belangrijker wat slik je of doe je om het te verlichten. Daar komt bij kijken dat ik ook nog keelontsteking en griep heb.. Voel me zooo zielig op dit moment. Ben net ff na buiten geweest met Ben omdat ik het zielig vond voor hem.. Kan me niet eens herinneren hoe ik terug ben gekomen.. Alles doet pijn. Heb net al een dutje gedaan toen Ben sliep maar nu is het nog erger.

noona
04-08-2007, 17:06
zo weinig mogelijk licht, geen computer en tv , want dat maakt het erger ik voel er ook 1 opkomen nu en bij mij begint mijn linkeroog pijn te doen

lovelywoman
04-08-2007, 17:10
migraine dat lijkt me echt erg! ik heb helaas geen tips voor je meid,inchallah zal het minder worden.

Mouny
04-08-2007, 17:12
zo weinig mogelijk licht, geen computer en tv , want dat maakt het erger ik voel er ook 1 opkomen nu en bij mij begint mijn linkeroog pijn te doen Mijn gordijnen zijn dicht.. maar vind het zo zielig voor de kleine.. die wil spelen.. Pff ik moet eens nodig met me man praten.. is te moeilijk elke keer alleen als je n kind hebt

Mouny
04-08-2007, 17:13

migraine dat lijkt me echt erg! ik heb helaas geen tips voor je meid,inchallah zal het minder worden. Amin

Rachsa
04-08-2007, 19:13
Ik heb daar ook last van. Ik ga gewoon een dutje nemen, of liggen. Wat ik ook doe is van die migrainepleisters kopen en op me voorhoofd plakken. Het werkt verkoelend. Beterschap!

achermijnpc
04-08-2007, 19:37
Ik ben heb daar ook de laatste tijd erg veel last,maar weet niet wat er tegenaan te doen,ze worden erger en erger ik denk meer door slaaptekort maar ben er niet zeker van.

Mouny
04-08-2007, 19:38
Ik heb daar ook last van. Ik ga gewoon een dutje nemen, of liggen. Wat ik ook doe is van die migrainepleisters kopen en op me voorhoofd plakken. Het werkt verkoelend. Beterschap! Bedoel je die bij de kruidvat te koop zijn? Maar ik heb de pijn meestal in me achterhoofd

Mouny
04-08-2007, 19:38
Ik ben heb daar ook de laatste tijd erg veel last,maar weet niet wat er tegenaan te doen,ze worden erger en erger ik denk meer door slaaptekort maar ben er niet zeker van. Het kan den ik ook de drukte zijn. Werken kindje huishouden.. pff. Zie nu al op tegen dinsdag.

Rachsa
04-08-2007, 20:59
Bedoel je die bij de kruidvat te koop zijn? Maar ik heb de pijn meestal in me achterhoofd Je kunt het op je nek(achterkant). Ik koop ze bij ''de tuinen''. Ik heb meestal dat ik de helft van mijn hoofd op n gegeven moment niet meer voel en niet meer kan zien. Los van de erge pijn ervoor en erna!

Mouny
04-08-2007, 21:01
:goedzo: Je kunt het op je nek(achterkant). Ik koop ze bij ''de tuinen''. Ik heb meestal dat ik de helft van mijn hoofd op n gegeven moment niet meer voel en niet meer kan zien. Los van de erge pijn ervoor en erna! Ja precies de pijn die ik bedoel. Ik ga maandag s kijken. Soekran :goedzo:

bollebuik
04-08-2007, 21:02
aardappelschijven, was dat niet tegen hoofdpijn?

achermijnpc
04-08-2007, 21:18
aardappelschijven, was dat niet tegen hoofdpijn? :lol: hahaaaha het was komkommerschijven menna aardapelen hahhahaa

Mouny
04-08-2007, 21:36
Me schoonmoeder zegt net citroenschijfjes.. eerste keer dat ze belt uit Marokko om te vragen hoe ziek ik ben

bollebuik
04-08-2007, 21:41

:lol: hahaaaha het was komkommerschijven menna aardapelen hahhahaa rot op wat ken jij ervan!! komkommerschijven is voor vermoeiende ogen en aardappelschijven doen vaak die oude vrouwen op hun hoofd en daarna inwikkelen met een doek. :lekkerpuh

Pagina's : [1] 2