Bekijk originele versie : Wie Heeft Er Ervaring Met -ivf-
dinaberber
04-08-2007, 10:23
HOI DAMES IK HEB EEN PAAR VRAAGJES OVER IVF MISCH KUNNEN JULLEI MIJ DAAR BIJ HELPEN
MOET JE MEDICIJNEN SLIKKEN
DOET HET PIJN WANT ZE ZUIGEN DE EITJES UIT JE BAARMOEDER EN HET INBRENGEN VAN HET EITJE DOET DAT OOK PIJN
IK WIL GRAAG ERVARINGEN HOREN VAN MEIDEN DIE DIT OOK HEBBEN GEDAAN
WIL OOK GRAAG WETEN OF HET GELUKT IS NA DAT JE IVF HEBT GEDAAN
IK BEN ZO NERVEUS WANT OVER PAAR MAANDEN GA IK OOK VOOR IVF
IK HOOR VAN JULLIE XXX
CryAngel
04-08-2007, 10:30
Ik slik momenteel zelf medicatie, dit voor een geheel andere reden van IVF maar ook zwangerschaps-gebonden.
Ik meen me te herinneren dat de gynaecologe me vertelde dat vrouwen die IVF hebben ondergaan die medicatie ook voorgeschreven krijgen, dit om het vruchtje extra ondersteuning te bieden. MAAR ook zei ze me dat als een vruchtje sowieso moet afsterven van zwakte, dat dit hoe dan ook zal gebeuren, ongeacht deze medicatie.
Het heet Utrogestan. Misschien kan je 't eens navragen bij je eigen gynaecologe.
dinaberber
04-08-2007, 10:35
ZAL IK ZEKER DOEN SCHAT DANK JE WEL
CryAngel
04-08-2007, 10:52
ZAL IK ZEKER DOEN SCHAT DANK JE WEL
Geen dank.
Misschien kan je 't nu bij je IUI pogingen innemen als je gyno haar akkoord geeft?
Even vragen anders...
dinaberber
04-08-2007, 10:58
ik heb gisteren mijn laatste iui behandeling gekregen als het goed is want ze zouden overleggen met alle artsen of het nog wel zin heeft om met iui verder te gaan want heb er al 9 op zitten stel ze zeggen we stoppen met iui dan ga ik voor ivf vandaar deze vragen
CryAngel
04-08-2007, 11:00
ik heb gisteren mijn laatste iui behandeling gekregen als het goed is want ze zouden overleggen met alle artsen of het nog wel zin heeft om met iui verder te gaan want heb er al 9 op zitten stel ze zeggen we stoppen met iui dan ga ik voor ivf vandaar deze vragen
Jawel, ik herinnerde mij dat je op een andere topic dat je er al zoveel hebt op zitten.
InshaAllah zijn al deze voorzorgen niet verder nodig en zal dit vruchtje zich vasthechten en uitgroeien tot een gezond, vroom kindje dat je je levenlang zal mogen koesteren in je nabijheid.
ikke, het enigste wat ik je kan zeggen, je moet sbar hebben en bij elke steek denken dat je het doet voor een goed doel...
Als je een lage pijngrens hebt moet je vragen of je een plaatselijke verdoving of hoge pijnstillers kunt krijgen...
Punctie is het vervelendste van alles, en prikken etc went wel allemaal..
Inscha allah zal het bij je aanslaan, en dat je snel zwanger mag worden...
Kolchi f jed allah... hij is de gene die geeft en neemt... ila ktablik rah ktab... 7nay kendiroe ri sabbab...
Ik heb 2x icsi gedaan, van beide een zwangerschap, bij de een een miskraam met 5,5 weken en de ander 7,1 weken... Ina lilah wa ina ilayhi rajie3oen... Heb een moeilijke tijd achter de rug... maar ben er alleen sterker door geworden...
sow heyyy... 9 iui, dat is wel veel... woon je in nederland of belgie???
Want hier in nederland was bij mij het maximum 6...
Ik heb dus ook 6 iui achter de rug... doe jij het met hormonen prikken, of met tabletjes... ik deed het met hormonen prikken, heb dus jaren me buik kapot geprikt :hihi:
dinaberber
04-08-2007, 22:51
Jawel, ik herinnerde mij dat je op een andere topic dat je er al zoveel hebt op zitten.
InshaAllah zijn al deze voorzorgen niet verder nodig en zal dit vruchtje zich vasthechten en uitgroeien tot een gezond, vroom kindje dat je je levenlang zal mogen koesteren in je nabijheid.
insallah heel erg bedankt voor je lieve worden meid:kus:
dinaberber
04-08-2007, 22:58
sow heyyy... 9 iui, dat is wel veel... woon je in nederland of belgie???
Want hier in nederland was bij mij het maximum 6...
Ik heb dus ook 6 iui achter de rug... doe jij het met hormonen prikken, of met tabletjes... ik deed het met hormonen prikken, heb dus jaren me buik kapot geprikt :hihi:
ik woon in nederland maximum is ook zes maar toen ik de 6 de iui had gehad bleek ik wel zwanger te zijn geworden maar is uit gelopen in een miskraam helaas
maar als dei 6 de ook niet raak was dan zou ik voor ivf gaan
maar had met de artsen besproken of we nog een pogingen konden doen met iui en dat kon dus heb ik er 3 bij gedaan en helaas zonder resultaat waarscheinlijk gaan we nu ivf doen en anders nog 3 iui maar dat krijg ik pas volgende week te horen of dat door gaat of niet
maar iui is bij mij zonder medicatie en spuiten enzo gedaan
maar jij hebt 2 miskramen gehad wat erg meid hoe ga ej daar mee om dan en doe je nu nog behandelingen of iets :kus:
dinaberber
05-08-2007, 11:21
ikke, het enigste wat ik je kan zeggen, je moet sbar hebben en bij elke steek denken dat je het doet voor een goed doel...
Als je een lage pijngrens hebt moet je vragen of je een plaatselijke verdoving of hoge pijnstillers kunt krijgen...
Punctie is het vervelendste van alles, en prikken etc went wel allemaal..
Inscha allah zal het bij je aanslaan, en dat je snel zwanger mag worden...
Kolchi f jed allah... hij is de gene die geeft en neemt... ila ktablik rah ktab... 7nay kendiroe ri sabbab...
Ik heb 2x icsi gedaan, van beide een zwangerschap, bij de een een miskraam met 5,5 weken en de ander 7,1 weken... Ina lilah wa ina ilayhi rajie3oen... Heb een moeilijke tijd achter de rug... maar ben er alleen sterker door geworden...
zou je mij misch kunnen uitleggen wat ze allemal gaan doen dan weet ik wat mij te wachten staat
hamkakbiera
05-08-2007, 14:38
ja, deze topic wou ik net openen.
ik ben benieuwd
ik moet in januari, als ik tegen dan nog niet op de natuurlijke wijze zwanger geraak,
moet ik voor ivf gaan.
ik weet dus totaal niet wat me te wachten staat.
Met de hulp van Allah (swt) hoop ik dat jullie gezonde baby's zullen krijgen. ..:) Heb sbar ..
dinaberber
05-08-2007, 16:04
ja, deze topic wou ik net openen.
ik ben benieuwd
ik moet in januari, als ik tegen dan nog niet op de natuurlijke wijze zwanger geraak,
moet ik voor ivf gaan.
ik weet dus totaal niet wat me te wachten staat. maar krijg je nu eerst een andere behandeling enzo of ga je gelijk ivf doen
dinaberber
05-08-2007, 16:05
Met de hulp van Allah (swt) hoop ik dat jullie gezonde baby's zullen krijgen. ..:) Heb sbar ..
dank je wel meid insallah
en ben jij al moeder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.