Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand zijn leven gered.............

Pagina's : [1] 2

saidaaatje
11-08-2002, 15:12

hey mensen ik mot effe wat mededelen ik had gsiteren gewerkt van 630 tot 1700.nou ik loop dus door t magzijn om naarhuis te gaan.staat er zon jongen uit de vulploeg.hij trekt aan zon container met allemaal kratten bier en op een gegeven moment ging die container scheef en waren de kratten bijna bezig om op hem te vallen :eek: ik dus meteen tegen dat ding gaan duwen met die jongen maar t was echt f********* zwaar en we kregen m maar niet recht en die jongen lag echt bijna onder de container.ik snel de baas geroepen en nog zon jongen en met ze allen dat ding tegengehouden.....shit mang dus als ik niet door die klapdeuren kwam was die jongen oftwel gewond geraakt of nog erger dood :eek: .......wat een toeval dat ik langskwam.....

Amira_s
11-08-2002, 15:16
Saidaatje: JE BENT EEN HELDIN!!!!!!! Be proud! amira

saidaaatje
11-08-2002, 15:19
thnxx girlie,hmm ja ik heb een goede daad verricht ben trots op mezelf en t erge is die kneus van de vulploeg ram zon sulletje zei niet eens dankjewel ofzo.....

saidaaatje
11-08-2002, 15:23
thnxxxxx maar toeval hmm volgens mij wel hoor of el mektab??kan ook

Amira_s
11-08-2002, 15:24

Nou saidaatje dan zou ik naar hem toe gaan en ff vertellen waar hij nu op dit moment zou zijn als je niet op dat moment binnen kwam hahaha ja toch

saidaaatje
11-08-2002, 15:25
hmm ja amira daar zeg je me wat.maar ik heb volgende week de hele week vakantie en ben van plan om geen 1 stap in die winkel te zetten heb er effe genoeg van nu.....maar ik zal t m zeker zeggen:D ik eis gewoon een beloning :D

Amira_s
11-08-2002, 15:29
You go girl!!!!!!!!!!!!!!!!! voor wat hoort wat, toch!

SaraZena
11-08-2002, 15:34
dat was zeker geen toeval meissie ;)

BadBoy
11-08-2002, 15:36
het is goed dat je die jongen hebt geholpen hoor maar zeg niet dat als jij er niet was dat hij dan dood was Allah neemt iemands leven wanneer Hij wilt en NIEMAND houd HEM tegen dus jij niet een container niet. Het is goed van je dat hem hebt geholpen maar zeg niet dat hij dan dood was als jij er niet was. Het was zijn dag niet om dood te gaan als dat wel het geval was dan had jij, je baas, alle andere medewerkers, de wereld hem niet kunnen helpen. Maar het geeft je wel een goed gevoel dat je hem hebt geholpen. Goed van je dat je gelijk ingreep. beslama

BadBoy
11-08-2002, 15:39
Origineel gepost door saidaaatje hmm ja amira daar zeg je me wat.maar ik heb volgende week de hele week vakantie en ben van plan om geen 1 stap in die winkel te zetten heb er effe genoeg van nu.....maar ik zal t m zeker zeggen:D ik eis gewoon een beloning :D Nu telleurstel je me weer meid. Jouw beloning heb je al gehad. Je bent naar huis gegaan met een gevoel van "ik heb iets goeds gedaan" een soort "heldengevoel" en dat zou je nooit gekregen hebben als hij niet onder die container lag. Vraag hem niks wees tevreden met dat gevoel wat je toen had dat niet te koop is en dat niet zo maar te krijgen is..................STELLETJE GELDWOLFEN ZEG AL DIE MAROKKANEN HAHAHAHA

saidaaatje
11-08-2002, 15:39
hmmm maae als ik nier kwam binnelopen dan was die container op hem gevallen want in zijn eentje had ie nooit kunnen tegenhouden.......zeker geeft t een goed gevoel dat ik m gehlopen had maar ik had wel zoiets van shit damn hey

saidaaatje
11-08-2002, 15:41
nee joh ga hem ook nix vragen maar op zijn minst had ie me kunnen bedanken maar ja hollandien he:D en zeker echt een tof gevoel als je zon heldendaad verricht

BadBoy
11-08-2002, 15:44
Origineel gepost door saidaaatje hmmm maae als ik nier kwam binnelopen dan was die container op hem gevallen want in zijn eentje had ie nooit kunnen tegenhouden.......zeker geeft t een goed gevoel dat ik m gehlopen had maar ik had wel zoiets van shit damn hey Ja oke dan was misschien die container op hem gevallen maar die dikke buik van hem zal dan als een soort airbag de klap verzachten en zou hij dat incident hebben overleeft hij zou niet doodgaan. Dus daarom zeg ik nogmaals dat mag jij niet zeggen. Als ik er niet was dan was hij dood geweest. maar je blijft wel een beetje een heldin hoor. Heb je al een pak ontworpen en kun je al over het plafond lopen? hahaha beslama

saidaaatje
11-08-2002, 15:46
hij heeft geen dikke buik hij is zo mager als een spriet :D nee maar is waar wat je zegt dan ben je er en zo ben je er nie...en wat betreft dat pak ja mang heb me zon djelleba laten maken met een bijpassende hoofddoek en nog van zon puntschoenen..................

BadBoy
11-08-2002, 15:46

Origineel gepost door saidaaatje nee joh ga hem ook nix vragen maar op zijn minst had ie me kunnen bedanken maar ja hollandien he:D en zeker echt een tof gevoel als je zon heldendaad verricht ik weet dat het zeker een tof gevoel is ik heb het meerdere malen gehad Heeft hij je niet bedankt? nou weet je wat je dan moet doen de volgende keer dat er weer een container op hem valt klim jij op die container en dan JUMP JUMP (hoeveel kilo weeg je )

Pagina's : [1] 2