Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..:Ongewenst Bezoek:..

Pagina's : [1] 2

SweetRose
02-08-2007, 21:10

Goedeavond allemaal, Kweet niet of sommige mensen doen alsof ze dom zijn of het gewoon 'zijn'. Dan zie je een schoonbroer die drie tot vijf keer per week langskomt 's avonds en hier extra lang blijft :moe:. Okeej die vrijgezel wacht nog steeds op zijn bruidje uit marokko...:moe: maar moet hij daarvoor bijna elke dag mijn avond komen verpesten :nerd:..??? Int begin had k medelijden met hem..maar nu heb k bijna haatgevoelens!! :maf: :maf:....!!! Hoe moet ik hem dit duidelijk maken? Het hem zeggen..No way!! kheb al eens geprobeerd heeeeeeeeel de avond op mijn slaapkamer te blijven in de hoop dat hij het zou begrijpen :kwaad: maar waloeee :jammer:

bollebuik
02-08-2007, 21:12
eggg wat haat ik dat!!! jouw man moet hem hints geven

SweetRose
02-08-2007, 21:15
euh...broertje..?? :rolleyes: Hij is midden 30 al gepasseerd...:lol: Mijn man vind dat pcies niet erg als ie hier is..en tegenwoordig maken we meer ruzie over dit onderwerp dan wat ook :kwaad: en ik wil niet dat meneertje onze relatie komt verpesten.... Kweet zekers dat als zijn 'heilig' bruidje uit marokko komt, dat hij dan ons niet eens ziet staan...:kwaad:...

smurfi
02-08-2007, 21:15
tegen je man zeggen dat je het heel aardig van zn broer vind jullie vaak op te zoeken maar jij ook es de behoefde hebt na een lange werkdag op de bank te liggen...

SweetRose
02-08-2007, 21:18

eggg wat haat ik dat!!! jouw man moet hem hints geven Ey je bent zwanger:D mabrooooooooooook :banana:

ZaraAya
02-08-2007, 21:20
Mensen die nooit rekening houden met... :moe: Is fijn als hij vantevoren aankondigd dat hij komt idd..

fadma
02-08-2007, 21:20
lekker duidelijk hints geven! dan ben je maar de slechterik het is toch nooit goed, dus meid trek je bek open en zeg het tegen hem!

Marisah
02-08-2007, 21:21
Uhm ik herken het 'probleem' een beetje... hints werken NIET bij marokkanen! hahaha.. dus je man moet zeggen dat ie weg moet blijven, dat is de enige 'hint' die hij gaat begrijpen.

SweetRose
02-08-2007, 21:23
tegen je man zeggen dat je het heel aardig van zn broer vind jullie vaak op te zoeken maar jij ook es de behoefde hebt na een lange werkdag op de bank te liggen... Als k het nog één keer moet zeggen tegen hem dan is het al zekers de 1000549787634ste keer :( hij kan toch moeilijk aan de deur zegge, jah sorry...we liggen op de sofa, ga naar huis :maf: Sorry hoor,maar dan zou je man zichzelf wel moeten fhem..zeker als het betrekking heeft tot jullie relatie.Je schoonbroer is al 30,dan zou hij ook beter moeten weten! ik dacht ook dat tie slimmer was...mijn schoonbroer.. ni dus :moe: hij stoooort graag getrouwde koppeltjes mijn andere schoonbroer en zijn vrouw stooort tie ook vaak heb k gehooord... die vrouw is niet beschaamd ze heeft het hem gewoon in zijn gezicht gezegd...:schrik2: kan ik niet hooor :o

imaan_ou_ihsaan
02-08-2007, 21:29
Hoe lang duurt het voordat zijn bruidje komt? Als het niet zo lang is dan kan je beter geduld hebben maar duurt het wel lang dan jah:kweetnie:

smurfi
02-08-2007, 21:31
Als k het nog één keer moet zeggen tegen hem dan is het al zekers de 1000549787634ste keer :( hij kan toch moeilijk aan de deur zegge, jah sorry...we liggen op de sofa, ga naar huis :maf: ik dacht ook dat tie slimmer was...mijn schoonbroer.. ni dus :moe: hij stoooort graag getrouwde koppeltjes mijn andere schoonbroer en zijn vrouw stooort tie ook vaak heb k gehooord... die vrouw is niet beschaamd ze heeft het hem gewoon in zijn gezicht gezegd...:schrik2: kan ik niet hooor :o Ach, nu vind ik je schoonbroer wel een beetje zielig :hihi:

SweetRose
02-08-2007, 21:31
Mensen die nooit rekening houden met... :moe: Is fijn als hij vantevoren aankondigd dat hij komt idd.. soms belt tie als ie juist geparkeerd heeft buiten... en soms niet.... :kwaad: lekker duidelijk hints geven! dan ben je maar de slechterik het is toch nooit goed, dus meid trek je bek open en zeg het tegen hem! kan ik niet :( kheb schrik dat tie dan tegen mijnouders zegt :( en ik wil mijn ouders niet boos maken om zoiets :o Uhm ik herken het 'probleem' een beetje... hints werken NIET bij marokkanen! hahaha.. dus je man moet zeggen dat ie weg moet blijven, dat is de enige 'hint' die hij gaat begrijpen. hints werken idd niet bij zulke marokkanen :lol: pff kga toch echt echt echt een oplossing moeten zoekenhooor :ego:

lovelywoman
02-08-2007, 21:34
meskiena ik zou ook echt helemaal gek worden! wat bezielt hem! tfoe ik heb en hekel aan dat soort mensen die plakken en vooral omdat ze niks anders te doen hebben. ik wens je veel sbar meid! en moge zijn vrouw snel komen,dan ben je hopelijk van hem verlost.

SweetRose
02-08-2007, 21:34
Hoe lang duurt het voordat zijn bruidje komt? Als het niet zo lang is dan kan je beter geduld hebben maar duurt het wel lang dan jah:ikweetnie: kweet het nit der was iets mis met haar verdomde papieren :jammer:... hoe rapper ze komt, des te beter want dan ga ik drie keer per week er twee tot drie uur zitten bijhen en hun wittebroodsweken verstoren :stout: Ach, nu vind ik je schoonbroer wel een beetje zielig :hihi: ik niet hooor :kwaad:

achermijnpc
02-08-2007, 21:38

Gewoon je man op afsturen jij moet vooral niets zeggen dan maak je je dossier alleen maar slecht van :D

Pagina's : [1] 2