Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik niet begrijp!!!!!

Pagina's : [1] 2

MeHayat
11-08-2002, 12:30

Is het feit dat Marokkaanse jongens een HEKEL hebben aan negers..... Maar ze lopen wel als Negers Ze praten wel als negers Ze luisteren wel naar muziek van negers.... Kan iemand dit uitleggen!!!!! Ps. begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over alle marok. jongen. en ikzelf val ook niet op negers en ga ook niet met ze om!!!!!!!!! Alaikom oe salam hayat

tonk
11-08-2002, 12:35
Wat is dat toch met negers en dit forum?? Ik word een beetje moe van topics zoals deze.

LELIJKERD
11-08-2002, 12:39
Naar aanleiding van mij open je deze topic, neem ik aan IK HAAT ZE NIET, IK ZEI ALLEEN DAT IK ARABISCHE MUZIEK BETER VIND DAT DIE VAN R KELLY EN P DIDDY waarom moeten jullie steeds topics over hun openen ? raak je gefrustreerd door hun, of door iemand die negatief over hun praat ?

MeHayat
11-08-2002, 12:39
Als ik ergens mee zit dan open ik gewoon een forum meid, kan er ook niets aan doen dat jij er problemen mee hebt...KArima

nime
11-08-2002, 12:40

Origineel gepost door MeHayat Is het feit dat Marokkaanse jongens een HEKEL hebben aan negers..... Maar ze lopen wel als Negers Ze praten wel als negers Ze luisteren wel naar muziek van negers.... Kan iemand dit uitleggen!!!!! Ps. begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over alle marok. jongen. en ikzelf val ook niet op negers en ga ook niet met ze om!!!!!!!!! Alaikom oe salam hayat Dat komt door de Rage op dit moment. Kijk TMF, MTV of TheBox en dergelijke. Overal zie je van die (Commerciele wannabe)gespierde, goed kunnen dansende Rappers zoals Jarule etc.. (ja ik vind het soms ook wel mooi) En die hebben allemaal bloed mooie vrouwtjes erbij staan die er ook nog bij staan als 1 of ander goedkoop lust object, en natuurlijk dure auto's e.d. trekt enorm aan bij mensen die daar gevoelig voor zijn. Daardoor ga je toch je idolen nadoen. Zeker in Nederland is dit heel erg aan de orde omdat het hier blijkbaar stoer is om niet zo te zijn als de rest. Aangezien er heel veel Nederlanders zijn en veel minder Marokkanen (als voorbeeld) En je bent ook maar minimaal 1 kwart Marokkaan dan kan je je sowieso al indelen bij Marokkanen en ben je toch iets anders dan veel anderen. En natuurlijk wil je ook met de Rage meegaan en dus gedraag je je ook nog als 1 of andere gangster rapper..

MeHayat
11-08-2002, 12:40
Nee lelijkerd ik heb jou topic niet gelezen tenminste nog niet....

JENIAA
11-08-2002, 12:41
Here we go again............ :rolleyes:

MeHayat
11-08-2002, 12:42
salam nime Dank je voor je reactie dat is wat ik wou weten!!! hayat

LELIJKERD
11-08-2002, 12:43
DE ENE ONDERWERP OVER NEGERS IS AL AFGESLOTEN EN DE ANDERE BEGINT WEER EEN NIEUWE LEVEN OP HET FORUM VRAAG ME AF OF NEGERS OP HUN FORUMS OOK TOPICS OVER ONS OPENEN :D

MeHayat
11-08-2002, 12:47
Als jullie er mee zitten waarom reageren jullie dan, want door jullie reacties gaat deze forum weer omhoog, ik heb mijn antwoord al gekregen...dus... hayat

MeHayat
11-08-2002, 12:47
vooral voor die lekker ding genaamd lelijkerd bedoeld!!!!!!!?

Handyman
11-08-2002, 12:59
Origineel gepost door MeHayat Is het feit dat Marokkaanse jongens een HEKEL hebben aan negers..... Maar ze lopen wel als Negers Ze praten wel als negers Ze luisteren wel naar muziek van negers.... Kan iemand dit uitleggen!!!!! Ps. begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over alle marok. jongen. en ikzelf val ook niet op negers en ga ook niet met ze om!!!!!!!!! Alaikom oe salam hayat Negers zijn inprincipe mensen waar wij marokkanen geen last van hebben. Negers zijn meestal luie mensen, voeren geen ******* uit. Je kan ook in het donker tegen ze aan botsen, als ze hun bek dicht houden, want dan is alles zwart. Voor mij is zwart niks, ik zie zwart als roet....als je roet op je hand neer legt en je blaast, dan is het weg!!!

Safira75
11-08-2002, 13:01
Origineel gepost door Handyman Negers zijn inprincipe mensen waar wij marokkanen geen last van hebben. Negers zijn meestal luie mensen, voeren geen ******* uit. Je kan ook in het donker tegen ze aan botsen, als ze hun bek dicht houden, want dan is alles zwart. Voor mij is zwart niks, ik zie zwart als roet....als je roet op je hand neer legt en je blaast, dan is het weg!!! wauw zoveel woorden- om Zo weinig te zeggen. Ook een kunst hoor...

MeHayat
11-08-2002, 13:02
zo handyman, Respect!!!!! maar naar welk muziek luister jij?

Handyman
11-08-2002, 13:16

Origineel gepost door MeHayat zo handyman, Respect!!!!! maar naar welk muziek luister jij? Ik luister naar teselgeth, je weet wel marokkaanse muziek van het zuiden van marokko. Ik vind dat iets aparts hebben. Het geeft je energie als je weet hoe je erna moet luisteren.........je moet standaard een vette joint in je bek hebben!!!

Pagina's : [1] 2