Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Marifa Arts" check deze onderneming

Ramzaddine
02-08-2007, 00:16

Salaam people met volle Talenten Paar vrienden en ik hebben samen een onderneming op gestart. "Marifa Arts" Marifa = Uit het arabish Taal bekendheid, gekend te zijn, wetend Arts = Kunst Waarom in hemelsnaam Geconfronteerd te zijn met "Marifa arts"? Vooraleer we naar een direct antwoord te gaan, is een uitleg over de oorsprong en het idee van "Marifa Arts" een must. Want Marifa arts heeft daadwerkelijk een filosofie en motivatie. Het is geen product van de wind of gemaakt van enkel o2 ingredienten. Marifa Arts bestaat uit een grote brain van 1001 creatieve iedeeën en samen zijn ze gebonden door onze liefde en passie voor audio en visuele kunst. Hier komt het eigenlijk op neer . Wat we zien en voelen door onze zintuigen, zijn zoals oude Griekse filosofen ooit beweerden, de poorten en gaten waarin kennis door heen stroomt Met andere woorden, we houden ons bezig met videaoclips voor onder andere zangers, rappers,..enz. we houden ons bezig met foto shots,Grafic Desinger , we hebbe zelf ons eigen back stage dancer met ons eigen Marifa Choreograaf en Dancer, We houden ons ook bezig met film daarvoor hebben we onze eigen Movie director niet 1 maar 2 ervan over muziek gesproken hebben onze eigen talenteerde DJ. Dus wil je je Art/Kunst/videoclip/DJ nodig of visuele media... enz voor brengen op een profesionele manier en je weet niet juist hoe en waar te beginnen, Daarvoor bestaat "Marifa Arts" Check deze site echt interesant voor diegen die hier in zich intereseren. Voor meer vragen of reactie's twijfel niet me te PM. Kan zeker een push zijn. We zijn wel gevestigd in belgie, maar we kunne ook de grens over, dus Shab nederland don t worry :-) http://pui.piustien.net/7PUI/7WEB/Moussa%20Fathi/ daarna klik op "enter" of http://www.myspace.com/marifa_arts of zoek ons op in www.google.com achter "Marifa Arts" Ik hoor wel wat jullie er van vinden Shokran Marokko.nl voor het laten van deze topic