Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is shoer precies???

moker20
01-08-2007, 23:48

Wie kan mij eens goed uitleggen wat shoer precies is?????

hamaki19
02-08-2007, 00:16
shoer is niks meer dan een menselijke gedachten als je ergens heel erg bang voor bent word je alleen maar banger dankzij je eigen gedachten als je nooit in shoer gelooft of zal geloven zal het je ook nooit overkomen zo een gedachten het is om dat je er in gelooft dat allah je dan straft. is het zo voldoende???

SaSa_Lici0uss
02-08-2007, 00:39
Vergeet niet dat shoer.. in de koran staat geschreven meneer.. en er staat duidelijk in dat het totaal geen fictie is.. en dat je afstand moet nemen van zoietss..

Vrijgezellig
02-08-2007, 16:29
wat ik weet dat shour zeker bestaat maar shour kan niet zomaar je moet een kafir zijn want shour komt niet van de mens af maar van djin de djin leert de mens hoe je shour kunt doen volgens mij.. WA ALLAHOE A3LAM

Ghazella24
02-08-2007, 17:02

Shor is voodoo aka zwarte magie. Het ergste wat iemand kan overkomen! Mensen die het niet hebben meegmaakt hebben makkelijk praten. De joden hebben het ook bij de profeet saw gedaan en het staat wel degelijk in de koran. Moge de mensen die anderen hiermee kwaad doen branden in de hel!!!!!!!

saartje6
02-08-2007, 18:47
Wie kan mij eens goed uitleggen wat shoer precies is????? Assalaam oe3aleikum, Wat ik weet van shoer (sihr) is dat iemand naar een tovenaar gaat om een ander iets te laten doen. vb. nooit trouwen,liefde kopen, gek laten maken enz enz (alles wat maar negatief is en wat in de islam verboden is). De tovenaar stuurt een djinn met deze persoon mee en deze gaat degene voor wie de shour is gedaan achtervolgen. tot hij in die persoon kan gaan...vb als deze persoon ergens van schrikt, of weinig imaan heeft etc. (de jinn moet een reden hebben om het lichaam in te gaan). Als de jinn in het lichaam gaat bestuurt hij deze persoon. deze persoon is dan bezeten van deze jinn. Als het om een liefdesjinn gaat (vb trouwen met iemand die je niet wilt) laat de jinn de ander in je ogen heel mooi zien en je ziet alleen de positieve dingen van deze persoon. en uiteindelijk wil je met hem/haar trouwen. Gaat het om dat iemand niet gaat trouwen, dan laat de jinn iedereen die om de hand komt vragen alleen negatief zien. zelf zie je die persoon niet als een mens, er komen allerlei uitvluchten om maar niet met die persoon te trouwen. dit alles doet de jinn, zelf heb je geen benul (je wordt immers bestuurt). later krijg je uiteraard wel spijt dat je 'nee' hebt gezegd. Ook kan het zijn dat men jarloers is en dat iemand je dus gek laat maken en weer is het de jinn die je allerlei dingen laat zien (in je hoofd). kortom er zijn zoveel manieren om iemand shour te 'geven'. Mensen die naar z'on tovenaar gaan, zullen nooit het paradijs zien. Maar soms weten ze ook niet dat ze verkeert bezig zijn. vb. als een moeder wil dat haar zoon haar niet in de steek laat en altijd aan haar denkt dan kan die moeder ook shoer doen (dus een jinn naar haar zoon sturen) en zo is haar zoon onbewust bezeten van deze jinn. Zo dit is wat ik ervan weet, er zijn ook boeken die je kunt kopen over shour en het boze oog. ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen heb met je vraag... groetjes