Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van DEN HAAG?..
Ze zeggen dat de meeste pooiers in Den Haag wonen..
Is dat echt zo?...En waarom zijn het toch altijd marokanen?
Origineel gepost door MijnFansForum
Omdat ze denken dat ze zo snel geld kunnen verdienen zonder na te denken over hun dag ..de dag des oordeels.
Ja he'?.. :jammer: echt zonde hoor..
Origineel gepost door Noena
Alkmaar is still DE STAD :D
moekarso
06-10-2003, 17:27
jawelll ik vind denhaag wel leuk veel famillie komt daar vandaan! :zwaai:
kwas er gister nog! :zwaai:
MOcROzINA
06-10-2003, 20:11
Origineel gepost door Noena
JAA HET IK OOK GEHOOORD :giechel: :giechel:
appelsap
06-10-2003, 21:53
denhaag niks aan teveel afrikanen
Ik bven Woensdag in Den Haag dus
beter zorgen de pooiers ervoor dat ze veilig binnen opgeborgen zijn :p
zayneb836
06-10-2003, 22:14
de meeste komen uit Ut hoor als ik sochtends naar school ga zie ik ze al rondhangen en als ik weer naar huis ga zie ik dezelfde jongens van vanochtend gatsie!!!
ik kom een paar zaaakjes regelen rondmaken :)
KIfash waarom ben je zo nieuwsgierig ?? Blind-date oelah ;)
DENHAAG is een ander woord voor MAROKKO :D
zayneb836
06-10-2003, 22:23
Origineel gepost door moiself
DENHAAG is een ander woord voor MAROKKO :D
nee kanaleneiland in Utrecht is een ander woord voor maroc! echt ga maar een kijkje nemen en je schrikt je hoeft geen vliegtiket te betalen naar maroc
appie666
06-10-2003, 23:36
Origineel gepost door zayneb836
nee kanaleneiland in Utrecht is een ander woord voor maroc! echt ga maar een kijkje nemen en je schrikt je hoeft geen vliegtiket te betalen naar maroc
Zal wel zo zijn maar die Marokkanen uit Kanaleneiland kunnen niet tippen aan de Haagse Marokkanen (We are the wildest) :D , anyway dat meeste marokkanen uit k.eiland uit Nador komen zegt denk ik al genoeg. De meerderheid van de marokkanen in Schilderswijk Transvaal zijn Ikzeneyen en Ait wayahar berbers die trots mogen zijn op hun komaf en voorouders ;)
Echte 'straight' Irifianen vind je in Den Haag. De rest van de mocros in Nederland zijn of verkaast of verwestert of vernegert of zijn *******s.
Hagenezen zijn Outlawz hebben scheit aan alles.
Delfstelaan, Honkplein, Vennepark, Rode plein, Boederij (Tenier), Boerenplein, PKP, Oord.
Money Hungry Marocians! Money over *****es! Some of your mocro boys are *****es! Hague Marocians The wildest! Real mocroz do real thingz!
Den Haag heeft mooie wijken, veel groen en ligt lekker dicht bij zee, alleen bruist `t er voor geen meter.....echt zo`n stad waar je later de kids op wil laten groeien ;)
just_fouad
07-10-2003, 00:13
ey ik woon paar straten verder dan jou
:cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.