Bekijk originele versie : Ik snap Marokkanen echt niet!
Na heel wat jaren snap ik Marokkanen nog steeds niet....echt waar!
Altijd dat gelet op anderen....die je vaak niet eens kent....dat geroddel, de beoordelingen.
Waarom kan niemand gewoon op zichzelf letten en op zijn naasten?
Als je afkeurt wat marokkaanse meisje doen, draai je hoofd de andere kant op en let op je eigen familie!
Als je afkeurt wat de Marokkaanse jongens doen, idem dito.
Als je vind dat andere rassen, om maar een voorbeeld te noemen Nederlandse meisjes, makkelijk zijn, blijf gewoon uit hun buurt.
Allemaal heel simpel, maar toch net iets te hoog voor ons!
By the way, dit is niet generaliserend bedoeld!
Val je er niet onder, mooi voor jou!
Een beter milieu begint bij jezelf!
*Sumiya*.
shirien85
06-10-2003, 14:13
ik snap ze ook niet echt :)
**** all ya
wat zijn jullie dan, turken of zo.
salaam
Nee als marokaans zijnde snappen we sommige landgenoten niet.
Maroc_oogjes
06-10-2003, 14:30
Origineel gepost door Sumiya
Neem me niet kwalijk meneer, maar ik ben een Marokkaanse en ben daar ook trots op, maar ik ben niet trots op sommige landgenoten!
Ik bemoei me met mij eigen zaken, altijd al gedaan!
Dat is iets wat mijn ouders mij van jongs af aan hebben geleerd en het is hetgene wat mij onderscheidt van die bemoeizuchtige personen!
Ik Mag Jou Wel .. :goedzo:
Origineel gepost door Sumiya
Na heel wat jaren snap ik Marokkanen nog steeds niet....echt waar!
Altijd dat gelet op anderen....die je vaak niet eens kent....dat geroddel, de beoordelingen.
Waarom kan niemand gewoon op zichzelf letten en op zijn naasten?
Als je afkeurt wat marokkaanse meisje doen, draai je hoofd de andere kant op en let op je eigen familie!
Als je afkeurt wat de Marokkaanse jongens doen, idem dito.
Als je vind dat andere rassen, om maar een voorbeeld te noemen Nederlandse meisjes, makkelijk zijn, blijf gewoon uit hun buurt.
Allemaal heel simpel, maar toch net iets te hoog voor ons!
By the way, dit is niet generaliserend bedoeld!
Val je er niet onder, mooi voor jou!
Een beter milieu begint bij jezelf!
*Sumiya*
de marokkaanse vrouwen letten op elkaar, en praten over elkaar omdat ze jaloers zijn, er hoeft maar een marokkaanse vrouw beter te zijn, of de rest praat al over haar, zelfs vrouwen die uit een goede familie komen en nooit iets slechts hebben gedaan, worden het middelpunt van geroddel puur uit jaloezie.
het is echt nooit goed voor ons erg jammer :jammer:
(laat ik er wel even bijzeggen dat dit niet voor ELKE marokkaanse vrouw geld, dit gaat meer over de vrouwen in mijn omgeving!!)
ik haat marrokanen, dan moet je toch lekker niet met ze omgaan. Ga maar met een ander ras om. Trouw met een ander ras en meld je aan voor een makeover. Dan zal je ook geen last meer van ze hebben. Elk ****ing ras heeft haar minpunten. ******s willen alleen maar sex, turken stinken, nederlanders zijn gierig en marrokanen roddelen, stelen, rellen. Iwa ja we moeten toch wat. **** all ya.
mocro 4 life.
Wild_Female
06-10-2003, 14:53
Origineel gepost door M_AKK_A
ik haat marrokanen, dan moet je toch lekker niet met ze omgaan. Ga maar met een ander ras om. Trouw met een ander ras en meld je aan voor een makeover. Dan zal je ook geen last meer van ze hebben. Elk ****ing ras heeft haar minpunten. ******s willen alleen maar sex, turken stinken, nederlanders zijn gierig en marrokanen roddelen, stelen, rellen. Iwa ja we moeten toch wat. **** all ya.
mocro 4 life.
Ze mag toch haar mening uiten? :rolleyes:
het komt op hetzelfde neer. Volgens mij ga je al met iemand van een ander ras en probeer je op deze wijze je keuze te verantwoorden.
Maar **** it, je begrijpt ze niet, snapt ze niet, haat ze. Ik ben wat ik ben geen ****** maar een marrokaan. Maak een verkeerde beweging en je gaat eraan. Ik rel en ik steel, ik scheld maar ik deel, alles wat van mij is is ook van jou, dat is omdat je een mocro bent en ik van je hou.
mocro 4 life
Wild_Female
06-10-2003, 15:29
Origineel gepost door M_AKK_A
het komt op hetzelfde neer. Volgens mij ga je al met iemand van een ander ras en probeer je op deze wijze je keuze te verantwoorden.
Maar **** it, je begrijpt ze niet, snapt ze niet, haat ze. Ik ben wat ik ben geen ****** maar een marrokaan. Maak een verkeerde beweging en je gaat eraan. Ik rel en ik steel, ik scheld maar ik deel, alles wat van mij is is ook van jou, dat is omdat je een mocro bent en ik van je hou.
mocro 4 life
Nee maar kijk..ze heeft wel gelijk...Sommige Mocro's doen nix anders dan roddelen...of ze letten te veel op je of wat dan ook...Jij bent en zal nooit goed zijn in hun ogen! :kwaad:
Maar Zo zit het marokaanse volk nou eenmaal in elkaar! Maar ik geef zoiezo geen aand8 aan die mensen...dat hoort iedereen te doen....Maar genoeg Blablablablabla....
Ja ik weet dat je van me houd! :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.