Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hindoestaanse Films-

Pagina's : [1] 2 3

Kr0elleb0eL
01-08-2007, 19:29

Ben sinds een weekje fan van bollywood-films en ga binnekort daarom zo veel mogelijk dvdees aanschaffen!! Vooral Veera Zara & Fanaa vind ik mooi!! Zet hier jóuw top 3 neer zou k zegge :o

drifa_metalsa
01-08-2007, 21:02
Fanaa is echt een mooie film :love: vivah is ook wel leuk en khabi khushi khabi gham heeft een mooi verhaal :kus:

crystal_clear
01-08-2007, 21:03
Ben sinds een weekje fan van bollywood-films en ga binnekort daarom zo veel mogelijk dvdees aanschaffen!! Vooral Veera Zara & Fanaa vind ik mooi!! Zet hier jóuw top 3 neer zou k zegge :o Top 3 :hihi: hahaha... en bollywood films = onmogelijk :p Ik zal gewoon een paar plaatsen die leuk zijn ok :) - Chalte chalte (Shahrukh Khan & Rani Mukherjee) - Kal Ho Naa Ho (Shahrukh Khan, Preity Zinta & Saif Ali Khan) - Kyun Ho Gaya Na (Aishwariya Rai & Vivek Oberoi) - Devdas (Aishwariya Rai & Shahrukh Khan) - Saathiya (Vivek Oberoi & Rani Mukherjee) - Aap ki Khatir (Dino Morea & Priyanka Chopra) - Munna Bhai M.B.B.S & Deel 2 Munna Bhai Lagge Raho (deze films zijn grappig, maar misschien minder leuk als je geen hindi verstaat.) - Lucky (Salman Khan & Sneha Ullal) - Yuva (Vivek Oberoi, Abhishek Bachan etc) - Vivaah (Shahid Kapoor & Amrita Rao: schattig koppeltje :hihi: ) - Kabhi Khushi Kabhi Ghum (meerdere bekende spelers) - Bunty Aur Babli (Abhishek Bachan & Rani Mukherjee) Oh ja en topper blijft - Kuch Kuch Hota Hai (Kajol van Fanaa en Shahrukh Khan) genoeg? :hihi: Veel kijkplezier!

riffialady17
01-08-2007, 21:08
Kabhi kushi kabhi gham kal hoo na hoo mijn lievelings...

lelemariiam
01-08-2007, 23:21

kabhi khusi khabie gham :love: zo moooi!

riffialady17
01-08-2007, 23:24
kabhi khusi khabie gham :love: zo moooi! >Ja echt mijn lievelingsfilm!!!!!!!!!11 En KaL HOO naa hoo is echt zielig!!!!!!

mocro_chicka_
02-08-2007, 01:10
khabi khusi khaabi gham kal ho naa ho kuch kuch hota hai veer zara waqt Vaada Deze films meot je als bollywood fan echtt gezien hebben!

bladibladibla
02-08-2007, 02:42
waar kopen jullie die films dan??

wipneusje
02-08-2007, 07:58
Weet iemand waar je die films met NL ondertiteling kan kopen..want meestal is het met engelse ondertiteling??? Ik wil Veer Zaara kopen met NL ondertiteling

Beauty_angel
02-08-2007, 14:22
Baghban Khabi Alvida Na Kehna Raqeeb

_aLaTuRCa_
02-08-2007, 14:24
Khabi khusi moet je zeker gezien hebben.. Baghban is ook hartstikke mooi.. Ik heb stuk of 40 films thuis.. Sommigen vallen erg tegen, maar ben ook zo gek op die films.. Moet ze gewoon in huis hebben..

Cute_I
02-08-2007, 14:30
Weet iemand waar je die films met NL ondertiteling kan kopen..want meestal is het met engelse ondertiteling??? Ik wil Veer Zaara kopen met NL ondertitelingMarkt, daar moet je vragen. En het is ook nog eens goedkoop 3 voor 5 euro. Aan de topicstarter, Mijn tip is neem films waar Sharuk khan in speelt, hij maakt de films altijd mooi ookal gaan ze nergens over.

Niksgunner_diva
02-08-2007, 14:31
ik heb tot nu toe 388 dvd's en ik vind ze allemaal mooi en ik ben het totaal eens met mocro chika dat zijn echt mooie films ik heb ze duizend keer gezien maar die blijven mooi ik raad jullie allemaal waqt veer zaara bagban en deel 2 van bagban baabul die zijn gewoon de bom maar dat vind ik van elke film owjah welke nog mooi is naqaab maar dat is voor de mensen die van trillers houden

nisrine_oujda
02-08-2007, 15:47
devdas blijft mn lieveling, daarna fanaa en veer zaara veel kijkplezier

hajar_moeslima
02-08-2007, 15:53

Hoi hoi Ja Top 1 is zeker Kabhie kushie kabhie Gham Devdas ook, maar ik vind het echt erg dat sharukh khan verslaafd raakt en dat het slecht afloopt, en Dilwale DUlihania Le Jayenge , Kaal hoo na hoo, en Veer zara natuurlijk:traan1: :D Groetjes hajar

Pagina's : [1] 2 3