Bekijk originele versie : live vanuit marokko
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:15
hoi allemaal:D
wie is er allemaal hier ook live vanuit marokko en wie nog in nederland
rifia_nador
01-08-2007, 17:19
ewaaa shem:D
ben je goed aangekomen?? hoe was de reis
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:26
whahahahahahah jij hier :D
ngoelek de reis was een waaare hell mijn vader heeft dit keer een mega lange weg genomen zooo een hitte in spanje ik ging dood whahahahah en de motor die raakte maar oververhit hij ging zowat ontploffen dus moesten we maar elke keer stoppen zie je zo al die marokkanen in de schaduw hun motor laten afkoelen sommige auto;s mseken hebben het niet gehaald lees: motor ontploft :lol:
rifia_nador
01-08-2007, 17:28
hahahahaha wat jij hier:p,, ik zie jou online,, ik denk laat k maar praatje maken..
hahahah wij moesten vorig jaar ook elke keer stoppen:hihi: miskienaa
het is eindelijk beetje mooi weer in denhaag:bril: lkkr chillen op de balkon met pc op je sgoot:o
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:28
whahaha maar hoe gaat het met jou ;t is hier niet uit te houden hoe is het weer daaro verveel je je nog whahaha srry doe er echt lang over over om te typen andere toetsenbord ik vraag hier dehele tijd waar lage streepje is en apenstaartje sèablhoem ik zit te flirten ofsow gaan ze nog hun hele tanden bloot lachen mefiha ge3 me tschef
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:31
hahahahaha wat jij hier:p,, ik zie jou online,, ik denk laat k maar praatje maken..
hahahah wij moesten vorig jaar ook elke keer stoppen:hihi: miskienaa
het is eindelijk beetje mooi weer in denhaag:bril: lkkr chillen op de balkon met pc op je sgoot:o
whahahaha m.nl verslaafde iwa mezjen ;t werd eens tijd voor wat warmte in nederland als uik trug kom neem ik wel wat zon mee :gniffel:
rifia_nador
01-08-2007, 17:32
hahahahha jaaa scheve toetsenborden:hihi: je went er wel aan
ja hmdl gaat wel goed:D,, ik verveel me niet meer zoals in het begin:o
en met jou:D
oppassen met die illi's he;)
rifia_nador
01-08-2007, 17:33
whahahaha m.nl verslaafde iwa mezjen ;t werd eens tijd voor wat warmte in nederland als uik trug kom neem ik wel wat zon mee :gniffel:
jaa neem maar zon mee en pipas:
doe ook dan nog maar izjen jelaba en een takshita:hihi:
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:41
jaa neem maar zon mee en pipas:
doe ook dan nog maar izjen jelaba en een takshita:hihi:
whahahahahahahha geef maar geld en ik naai hier een hele mooie takshita voor jou
pff eigenlijk verveel ik me best wel nog niet zoveel gedaan maar komt nog wel hoop er staaan een paar leuke bruiloften te wachten dus dat bzelooft nog wat
rifia_nador
01-08-2007, 17:43
whahahahahahahha geef maar geld en ik naai hier een hele mooie takshita voor jou
pff eigenlijk verveel ik me best wel nog niet zoveel gedaan maar komt nog wel hoop er staaan een paar leuke bruiloften te wachten dus dat bzelooft nog wat
maak voor mij en je krijgt geld hier in dh als je trugkomt:Dwelke kleur ga je doen:p
jaa nu je over bruiloften begint: vandaag zou ik er 1 hebben van mijn nicht die m in ONSE huis gaat doen:(
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:43
tfoe "la klote toetsenbord ik sta te zoeken naar die letters alsof ik nog nooit getypt heb ofsow :lol: tuurlijk pas ik op met die illi;s gedraag je gewoon als een zwerver :gniffel: nej joh ik bijt ze gwn van me af al lukt dat niet zo goed
rifia_nador
01-08-2007, 17:45
tfoe "la klote toetsenbord ik sta te zoeken naar die letters alsof ik nog nooit getypt heb ofsow :lol: tuurlijk pas ik op met die illi;s gedraag je gewoon als een zwerver :gniffel: nej joh ik bijt ze gwn van me af al lukt dat niet zo goed
als ik daar was had ik hun allaang gek gemaakt:gniffel:
niemand moet mij versieren als k t niet wil:D
lala_oujdia15
01-08-2007, 17:45
maak voor mij en je krijgt geld hier in dh als je trugkomt:Dwelke kleur ga je doen:p
jaa nu je over bruiloften begint: vandaag zou ik er 1 hebben van mijn nicht die m in ONSE huis gaat doen:(
gaat het niet door ofsow tfoe waar zit die vraagteken wollah ik durft :t niet meer te vragen strax gaan ze nog denken:(
whahahah welke kleur zou je willen dan:hihi:
rifia_nador
01-08-2007, 17:48
gaat het niet door ofsow tfoe waar zit die vraagteken wollah ik durft :t niet meer te vragen strax gaan ze nog denken:(
whahahah welke kleur zou je willen dan:hihi:
nee t gaat wel door;) 3ed mijn pa gaat morgen naar maghreb,, meteen met die bruiloft hahah mag tie meteen genieten van al dat eten:hihi:
doe gwn een mooie kleur:D ik vertrouw wel op je:D
is je msnlijst leeg nigh vol:gniffel:
ik spreek vrendinne elke dagg op msn:maf:
zijn ze in maghreb komen ze tog nog online,, teh msn-gek (k zou precies t zelfde doen:p)
lala_oujdia15
01-08-2007, 18:00
nee t gaat wel door;) 3ed mijn pa gaat morgen naar maghreb,, meteen met die bruiloft hahah mag tie meteen genieten van al dat eten:hihi:
doe gwn een mooie kleur:D ik vertrouw wel op je:D
is je msnlijst leeg nigh vol:gniffel:
ik spreek vrendinne elke dagg op msn:maf:
zijn ze in maghreb komen ze tog nog online,, teh msn-gek (k zou precies t zelfde doen:p)
nej nu zijn er niet zoveel online subèannalah ah lkkr lkkr je vader gaat naar marokko ga jij niet mee dan
whahahahaha :lol: weetje d;r zit naasr mij een jongen ook op m.nl m.nl verslaafde
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.