Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MijN Ex WiL MIj NIeT OnTmAaGDeN

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

sherine
06-10-2003, 13:47

geef es tips wat moet ik doen moet ik hem vastbinden en gewoon aanvallen moet ik me er maar gewoon bij neerleggen en naar de mannelijke hoeren gaan,,, moet ik zelfmoord plegen moet ik pot worden ik kom er maar niet uit...wie herkent dit probleem :rolleyes:

zahia
06-10-2003, 13:50
drooooooge topic....:D

HaagseMoCro
06-10-2003, 13:52
ZAL IK JE ANDERS MAAR ONTMAAGDEN.............. VOOR MIJ GEEN ENKELE PROBLEEM

sherine
06-10-2003, 13:57
ewa ja :confused: komt vaak voor hoor :hihi: jahoor vind je leuk dan meisjes ontmaagden is alles zo met moeite en strakkies enzo neeh ik will een jongen waarvan ik hou die ik echt sexy vind niet zomaar iemand

HaagseMoCro
06-10-2003, 14:05

mAAR SHERINE, IK BEN OOK SEXY??

LQwaad4life
06-10-2003, 14:06
Origineel gepost door sherine ewa ja :confused: komt vaak voor hoor :hihi: jahoor vind je leuk dan meisjes ontmaagden is alles zo met moeite en strakkies enzo neeh ik will een jongen waarvan ik hou die ik echt sexy vind niet zomaar iemand ik ben sexy en nog eens lekker ook :ego:

sherine
06-10-2003, 14:07
ewa laat me zien dan k zie nu all1 maar een barbeque ava :maf: maar t moet ook speciaal zijn om mij te ontmaagden weet je jij bent zo een player dat zieik gelijk aan je organiseert zo een romantische barbeque kaarslicht mooie woorden sexy lichaampje en dan,,,,,tsjaaaa

HaagseMoCro
06-10-2003, 14:10
JE BENT WEL SERIEUS HE........... komt in orde, maar waarom wil je zo graag ontmaagd worden, heb je zoveel behoefte aan sex en je kent me niet eens??

sherine
06-10-2003, 14:14
ik ben heel serieus man :confused: gewoon ik wil weten waar ik altijd over praat en aan denk :(

LQwaad4life
06-10-2003, 14:17
Origineel gepost door sherine ewa laat me zien dan k zie nu all1 maar een barbeque ava :maf: maar t moet ook speciaal zijn om mij te ontmaagden weet je jij bent zo een player dat zieik gelijk aan je organiseert zo een romantische barbeque kaarslicht mooie woorden sexy lichaampje en dan,,,,,tsjaaaa vind je het erg als ik die barbeque oversla :D ik draai er nooit omheen. We weten allebei waar we naartoe gaan en nog gaan we via omloop erheen, via barbeque, mooie woorden kaars licht.

sherine
06-10-2003, 14:19
straight to the point i like that :stout:

emsoem
06-10-2003, 14:27
Origineel gepost door HaagseMoCro JE BENT WEL SERIEUS HE........... komt in orde, maar waarom wil je zo graag ontmaagd worden, heb je zoveel behoefte aan sex en je kent me niet eens?? dat laatste :lol: die doet 'm echt :haha: aaaaa zielugerd get a new life :cool: =emsoem=

emsoem
06-10-2003, 14:29
Origineel gepost door sherine straight to the point i like that :stout: en wat zit jij hier die station sletten geil te maken:stout: =emsoem=

emsoem
06-10-2003, 14:32
Origineel gepost door TemsamniHustler Ahum...niet dat ik wil opscheppen ofzo...maar kben een expert! :D Dus voor pijnloze ontmaagding meld je bij mij! :stout: En oh ja, als je het zoooo graag wilt kunnen die kaarsjes en barbeque zo geregeld worden! :D wooooooow de grootste station **** is geariveerd :lol: yeah looserssss =emsoem=

emsoem
06-10-2003, 14:43

had ik het over hoeren? ik had het over S L E T T EN :lekkerpuh en mijn moeder is te veel vrouw voor jouw...VERGEET HAAR;) =emsoem=

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7