Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex-ervaring maar toch maagd

Pagina's : [1] 2

LaLouMar
01-08-2007, 15:47

We weten allemaal dat de meeste marokkaanse mannen willen trouwen met een maagde. maar wat de meeste niet weten dat er ook wat meiden zijn die maagd zijn, maar toch een vorm hebben gehad van sex. wat ik hier mee wil zeggen dat veel geestelijk ontmaagd zijn. Deze meisjes hebben sexervaring....weten wat klaarkomen is....zij hebben dit meegemaakt. Alleen deze meiden zijn nooit vaginaal klaargekomen oftewel nooit gepenitreerd, maar komen clitoriaal klaar.Het wordt ook weleens droogneuken genoemd. Droogneuken komt meestal voor in marokko. Er wordt zelf over gesproken...het is een manier om klaar te komen zonder ontmaagd te worden. Ik weet dat het hier ook wel voorkomt... Ik wil van jullie mannen weten of jullie hiervan bewust zijn.... en wil de vrouwen vragen om op de poll te reageren

LaLouMar
01-08-2007, 15:53
ben benieuwd

LaLouMar
01-08-2007, 16:04
ik kreeg net een pm van iemand die getrouwd is met de vraag of zij ook op de poll kan reageren. alle vrouwen die in verleden maagd waren en toch een vorm hebben van sex hebben gehad en daarbij zijn klaargekomen...kunnen ook op de poll reageren.

Sabrinaatje
01-08-2007, 16:35
De mannen weten het want ze doen het zelf ook met meisjes dus waarom zouden ze zich er niet bewust van zijn? Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen?

magrebia_33
01-08-2007, 18:52

hahahah jaa idd wat wil je er mee zegge......?

riffie80
01-08-2007, 18:55
Een meisje moet gewoon niks doen totdat ze trouwt.

LaLouMar
01-08-2007, 19:01
De mannen weten het want ze doen het zelf ook met meisjes dus waarom zouden ze zich er niet bewust van zijn? Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? wat gek is dat men wel weet wat er speelt en toch een maagd meisje eisen. Mannen willen toch een rein meisje eisen. wat ik hiermee wel zeggen dat wat mannen graag eisen toch swieso niet altijd krijgen....en veel zijn er niet van bewust. Een goed vriendin van mij...was van plan om met deze man te trouwen. in haar vorige relatie had ze sex gehad. Dit heeft ze eerlijk verteld aan de man met wie ze wilde trouwen. Op basis hiervan is ze afgewezen. Hij beweert dat hij van haar houdt maar niet met een meisje te kan trouwen die al sex heb gehad. Nu is hij getrouwd met het beste vriendin van deze vriendin van mij...dit meisje is wel maagd...maar heeft in haar maagdelijke jaren veel mannen gehad waarvan zij clitoriaal sex heb gehad. begrijp je waar ik naar toe wil gaan.... ik begrijp gewoon niet dat mannen druk maken over een maagd of ontmaagd...

LaLouMar
01-08-2007, 19:03
Een meisje moet gewoon niks doen totdat ze trouwt. ja zoals iedereen weet hoort de man en de vrouwin de Islam maagd te blijven en ook geen ander vorm van sex. maar in het werkelijkheid komt dit soort dingen juist voor.

yoko
01-08-2007, 23:00
Allah soubhana wa taala ziet alles.

LaLouMar
02-08-2007, 08:03
Allah soubhana wa taala ziet alles. niet iedereen is hiervan bewust...in realiteit is dit anders

chebbmami
03-08-2007, 08:16
We weten allemaal dat de meeste marokkaanse mannen willen trouwen met een maagde. maar wat de meeste niet weten dat er ook wat meiden zijn die maagd zijn, maar toch een vorm hebben gehad van sex. wat ik hier mee wil zeggen dat veel geestelijk ontmaagd zijn. Deze meisjes hebben sexervaring....weten wat klaarkomen is....zij hebben dit meegemaakt. Alleen deze meiden zijn nooit vaginaal klaargekomen oftewel nooit gepenitreerd, maar komen clitoriaal klaar.Het wordt ook weleens droogneuken genoemd. Droogneuken komt meestal voor in marokko. Er wordt zelf over gesproken...het is een manier om klaar te komen zonder ontmaagd te worden. Ik weet dat het hier ook wel voorkomt... Ik wil van jullie mannen weten of jullie hiervan bewust zijn.... en wil de vrouwen vragen om op de poll te reageren in marokko noemen ze dat " ttezlaag" gahi "nzellegh" :lol: of lepansou :lol:

Amsterdammer83
03-08-2007, 08:17
als het een openbare poll was had ik ja gestemd:o

myrimimi
03-08-2007, 09:30
een meid moet zelfrespect hebben dat is de trots an een vrouw of dat ze het nu ontmaagd of droog is haarb trots is weg en allah swt ziet alles ik snap niet dat sommige meiden geen vrees van allah hebben en dat ze niet schuldig voelen en dat ze ze beschaamf zijn vr de ouders mijn ouders hebben me allles gegeven echt allles ik zou hun vertouwen nooit beschamen ook al zijn ze ni bij mij mensen die het het gedaan hebben toon berouw aan allah maaar zelfsrespect kan je ni terug winnen das iet dat julllie moete onthouded

Amsterdammer83
03-08-2007, 09:33
whaha ok jij overdrijft

mocro_dushi
03-08-2007, 11:38

Ik ben ook nog maagd Alhamdoelilah......

Pagina's : [1] 2