Bekijk originele versie : even een vraagje...
celine_4ever
06-10-2003, 12:39
vinden jullie dat een gescheiden vrouw ook recht hebt om te hertrouwen.....
en zullen jullie dat mannen het wel accpeteren of gaan jullie toch liever voor een maagde meisje.....
ik hoor het wel bye bye...
Life_sucks
06-10-2003, 12:55
er is toch niets mis met die meiden, en iedereen verdient een tweede kans.
Ik ken veel mensen waarvan het eerste huwlijk is gestrand en nu toch nog gelukkig getrouwd zijn
MissHajar
06-10-2003, 13:05
Wat een vraag zeg, alsof een vrouw die gescheiden is geen recht zou hebben op een fatsoenlijk en gelukkig leven alleen omdat ze niet de goede keus heeft gemaakt.......
celine_4ever
06-10-2003, 13:14
Origineel gepost door MissHajar
Wat een vraag zeg, alsof een vrouw die gescheiden is geen recht zou hebben op een fatsoenlijk en gelukkig leven alleen omdat ze niet de goede keus heeft gemaakt.......
dat zeg ik ook niet dametje...
er zijn veel jongens die dat niet willen en liever een meisje willen hebben die nooit aangeraakt is geweest...
dat vind ik erg bull net of hun nog maagd zijn...
en net of geen 1 meisje een vriendje heb gehad dat bedoel ik te zeggen....
SweetButterfly
06-10-2003, 13:17
Origineel gepost door Elmsatia_1984
wat maakt het uit?????? We leven niet meer in de middeleeuwen!!
people wake up!!!!
kisskiss
You said it girl!!
Natuurlijk!
Bovendien, misschien is ze wel gescheiden omdat ze een ontzettende klootzak van een man had die haar in elkaar sloeg. Of misschien vergokte hij al het geld ofzo.
celine_4ever
06-10-2003, 13:21
de vraag was ook naar de heren...
maar ik zie dat geen een heer reageert...
voor jullie makkelijk te praten maar de heren moet het accepteren of niet....
ewa waar blijven jullie....
In Nederlandse contactadvertenties stond voorheen nogal eens 'buiten schuld gescheiden'. Dan ging het om een gescheiden man of vrouw die een nieuwe relatie zocht, maar die wel even wou aangeven dat die scheiding niet zijn/haar idee was. Om meer kans te maken.
celine_4ever
06-10-2003, 13:27
ooh...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.