Bekijk originele versie : komt je man wel eens met een bloemetje thuis?
:Iluvu: welke van de dames heeft een man die weleens onverwacht met een bloemetje thuis komt of een kadotje?
P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!
BloemetjeSSSS, CadeautjeSSSS :hihi:
LoveBaby20
01-08-2007, 01:11
met dat geld kan je extra boodschappen doen:D
:hihi: maar een bloem is niet duur en het gaat om het gebaar.het hoeft niet iets duurs te zijn
P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!
nooit, ik moet em soms vertellen dat het nodig is om elkaar af en toe een cadeautje te geven!
Miss_Magrebia
01-08-2007, 08:38
Vorige week nog, samen met een Kg Kebda!
alhoceimawomen
01-08-2007, 09:03
hahaha ik krijg 2 of 3 keer per week altijd mooie boeketen hhihihih
mijn man werkt in bloemen.(gratis)
alhoceimawomen
01-08-2007, 09:06
hahahahahahahahaha je lijkt me moederv wel joh ze vind kado,s zonden als ik haar wat geef, dan zegt ze dit hoeft toch niet je had je geld aan wat nuttig kunnen besteden
tangia19
01-08-2007, 09:08
ja tot nu 4 keer een bos bloemen en 1 keer een plant (heb ik nog steeds)
topicstarter, wordt het niet tijd je computer te formatten? gezien die melding die altijd onder je reactie staat
ik koop regelmatig een bloemtje voor mezelf eerlijk gezegd. ooit had ie een pompstationbloemetje gekocht omdat we ruzie hadden. in ieder geval beter dan de GOUDkleurige jas die ik bij de ruzie daarvoor kreeg :moe:
bloemen nooit, is maar goed ook want we zeggen altijd mannen die bloemen geven gaan vreemd... (als grap he, voordat ik meteen boze reacties krijg).
Oh ja, behalve met moederdag, dan delen ze gratis rozen uit bij de bouwleverancier haha... Maar die verlepte dingen herken je uit 1000-den.
Miss_Magrebia
01-08-2007, 09:15
topicstarter, wordt het niet tijd je computer te formatten? gezien die melding die altijd onder je reactie staat
ik koop regelmatig een bloemtje voor mezelf eerlijk gezegd. ooit had ie een pompstationbloemetje gekocht omdat we ruzie hadden. in ieder geval beter dan de GOUDkleurige jas die ik bij de ruzie daarvoor kreeg :moe:
:haha:
Komt omdat dat in Marokko weer heel mooi is.
b_karima
01-08-2007, 09:20
nooit een bloem gehad van hem :mo: ik wou wel dat hij daaraan zou denken eigenlijk :hihi: wel ehb k een ipod van hem gehad een digitale camera
Vlinder07
01-08-2007, 09:31
Bloemen heb ik weleens gekregen met speciale gelegenheden..Dus als we zoveel jaar getrouwd zijn of met valentijn..Maar dan moet ik het er wel bij zeggen hoor:hihi: Ik moet altijd hintjes geven!
Wat ik wel krijg zonder hintjes te geven is chocola..Aangezien ik erg gek ben op chocola, koopt hij weleens lekkere bonbons voor me..
Mijn vader komt wel eens met een bloemetje voor mn moeder thuis, vreemd genoeg alleen op de dagen dat we bezoek krijgen. Net alsof hij wil dat zij tegen het bezoek zegt "Hij heeft vandaag bloemen voor me mee genomen!" En dit over een echtpaar dat al langer dan dertig jaar samen is!
Groet,
NooR
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.