Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tegenwoordig zijn Marokkaanse jongens

Pagina's : [1] 2

Shanaaz
06-10-2003, 12:07

veel serieuzer dan Marokkaanse meiden Tegenwoordig beginnen de jongens eerder over trouwen terwijl de meiden daar helemaal niets van willen weten Wie zijn het er met me eens?

Shanaaz
06-10-2003, 12:10
Origineel gepost door MijnFansForum ik ben het met je eens vrouwen van tegenwoordig houden zichzelf voor de gek om van ene sukkel naar andere sukkel te lopen en denken helemaal niet aan hun toekomst en waneer zij er aan denken dan zijn ze te laat dat is echt waar...nu ben ik het met jou eens

ZaYnaH
06-10-2003, 12:10
Origineel gepost door MijnFansForum ik ben het met je eens vrouwen van tegenwoordig houden zichzelf voor de gek om van ene sukkel naar andere sukkel te lopen en denken helemaal niet aan hun toekomst en waneer zij er aan denken dan zijn ze te laat En zo zijn er ook vrouwen die wel aan hun toekomst denken en niet van de ene sukkel naar de andere sukkel lopen :)

Shanaaz
06-10-2003, 12:12
Origineel gepost door ZaYnaH En zo zijn er ook vrouwen die wel aan hun toekomst denken en niet van de ene sukkel naar de andere sukkel lopen :) tuurlijk zijn die er maar je komt het nu veel vaker tegen dat de jongens eerder een serieuze relatie willen dan de meiden(niet allemaal)

ZaYnaH
06-10-2003, 12:15

Origineel gepost door Shanaaz tuurlijk zijn die er maar je komt het nu veel vaker tegen dat de jongens eerder een serieuze relatie willen dan de meiden(niet allemaal) Ik weet niet, kan niet zo over het algemeen spreken. Hangt meer van de persoon af. :)

deheks
06-10-2003, 12:24
Hoe zeggen ze dat O JA MODE!!! Of nog een EMANCIPATIE we staan op eigen benen. Nou sorry niet dus je laat je gewoon gebruiken en dat wordt je op zij gezet. Ja deze mode is verjaard dus nieuwe mode....

GillDeLaTouret
06-10-2003, 12:25
ik ben er niet mee eens dat je geen zwarte sGoenen mag dragen omdat ka3ba zwart is :) waarom heb je die topic verwijdert :) was een leuke topic :) je kon t niet bewijzen zeker omdat je wist dat t bla was :)

Shanaaz
06-10-2003, 12:25
Origineel gepost door ZaYnaH Ik weet niet, kan niet zo over het algemeen spreken. Hangt meer van de persoon af. :) tuurlijk verschilt het per persoon, maar tegenwoordig zie en hoor je veel vaker dat het andersom is dat de jongens serieus zijn en de meiden steeds minder

Wa7ida
06-10-2003, 12:26
Origineel gepost door deheks Hoe zeggen ze dat O JA MODE!!! Of nog een EMANCIPATIE we staan op eigen benen. Nou sorry niet dus je laat je gewoon gebruiken en dat wordt je op zij gezet. Ja deze mode is verjaard dus nieuwe mode.... :giechel: :giechel: :giechel: groot gelijk heb je

Shanaaz
06-10-2003, 12:27
Origineel gepost door GillDeLaTouret ik ben er niet mee eens dat je geen zwarte sGoenen mag dragen omdat ka3ba zwart is :) waarom heb je die topic verwijdert :) was een leuke topic :) je kon t niet bewijzen zeker omdat je wist dat t bla was :) he ben jij er ook! hij staat nog bij "huwelijk en islam" en wallah het was geen bla, kan alleen niet aan daliel(bewijs) komen,maar ben nog bezig en inshallah als ik het heb smijt ik het als eerste op jou buro! :D

Sanela
06-10-2003, 12:27
Origineel gepost door Shanaaz veel serieuzer dan Marokkaanse meiden Tegenwoordig beginnen de jongens eerder over trouwen terwijl de meiden daar helemaal niets van willen weten Wie zijn het er met me eens? ik ben het met je eens :goedzo: :zwaai:

GillDeLaTouret
06-10-2003, 12:28
Origineel gepost door Shanaaz he ben jij er ook! hij staat nog bij "huwelijk en islam" en wallah het was geen bla, kan alleen niet aan daliel(bewijs) komen,maar ben nog bezig en inshallah als ik het heb smijt ik het als eerste op jou buro! :D ik heb het nog aan wat mensen verteld en ze lagen echt in een deuk :giechel: suc6 dan ;)

Shanaaz
06-10-2003, 12:28
Origineel gepost door Sanela ik ben het met je eens :goedzo: :zwaai: Eindelijk een eerlijke meid hier!

lady_farah
06-10-2003, 12:29
Origineel gepost door Shanaaz tuurlijk zijn die er maar je komt het nu veel vaker tegen dat de jongens eerder een serieuze relatie willen dan de meiden(niet allemaal) ohja is dat zo??? waarom ken ik niet zulke jongens????? :(

Wa7ida
06-10-2003, 12:29

Origineel gepost door Shanaaz he ben jij er ook! hij staat nog bij "huwelijk en islam" en wallah het was geen bla, kan alleen niet aan daliel(bewijs) komen,maar ben nog bezig en inshallah als ik het heb smijt ik het als eerste op jou buro! :D :confused: :confused: waar heb jij het dan vandaan

Pagina's : [1] 2