Bekijk originele versie : Tegenwoordig zijn Marokkaanse jongens
veel serieuzer dan Marokkaanse meiden
Tegenwoordig beginnen de jongens eerder over trouwen terwijl de meiden daar helemaal niets van willen weten
Wie zijn het er met me eens?
Origineel gepost door MijnFansForum
ik ben het met je eens
vrouwen van tegenwoordig houden zichzelf voor de gek om van ene sukkel naar andere sukkel te lopen en denken helemaal niet aan hun toekomst en waneer zij er aan denken dan zijn ze te laat
dat is echt waar...nu ben ik het met jou eens
Origineel gepost door MijnFansForum
ik ben het met je eens
vrouwen van tegenwoordig houden zichzelf voor de gek om van ene sukkel naar andere sukkel te lopen en denken helemaal niet aan hun toekomst en waneer zij er aan denken dan zijn ze te laat
En zo zijn er ook vrouwen die wel aan hun toekomst denken en niet van de ene sukkel naar de andere sukkel lopen :)
Origineel gepost door ZaYnaH
En zo zijn er ook vrouwen die wel aan hun toekomst denken en niet van de ene sukkel naar de andere sukkel lopen :)
tuurlijk zijn die er
maar je komt het nu veel vaker tegen dat de jongens eerder een serieuze relatie willen dan de meiden(niet allemaal)
Origineel gepost door Shanaaz
tuurlijk zijn die er
maar je komt het nu veel vaker tegen dat de jongens eerder een serieuze relatie willen dan de meiden(niet allemaal)
Ik weet niet, kan niet zo over het algemeen spreken. Hangt meer van de persoon af. :)
Hoe zeggen ze dat O JA MODE!!!
Of nog een EMANCIPATIE we staan op eigen benen.
Nou sorry niet dus je laat je gewoon gebruiken en dat wordt je op zij gezet. Ja deze mode is verjaard dus nieuwe mode....
GillDeLaTouret
06-10-2003, 12:25
ik ben er niet mee eens dat je geen zwarte sGoenen mag dragen omdat ka3ba zwart is :)
waarom heb je die topic verwijdert :)
was een leuke topic :)
je kon t niet bewijzen zeker omdat je wist dat t bla was :)
Origineel gepost door ZaYnaH
Ik weet niet, kan niet zo over het algemeen spreken. Hangt meer van de persoon af. :)
tuurlijk verschilt het per persoon, maar tegenwoordig zie en hoor je veel vaker dat het andersom is dat de jongens serieus zijn en de meiden steeds minder
Origineel gepost door deheks
Hoe zeggen ze dat O JA MODE!!!
Of nog een EMANCIPATIE we staan op eigen benen.
Nou sorry niet dus je laat je gewoon gebruiken en dat wordt je op zij gezet. Ja deze mode is verjaard dus nieuwe mode....
:giechel: :giechel: :giechel:
groot gelijk heb je
Origineel gepost door GillDeLaTouret
ik ben er niet mee eens dat je geen zwarte sGoenen mag dragen omdat ka3ba zwart is :)
waarom heb je die topic verwijdert :)
was een leuke topic :)
je kon t niet bewijzen zeker omdat je wist dat t bla was :)
he ben jij er ook!
hij staat nog bij "huwelijk en islam"
en wallah het was geen bla, kan alleen niet aan daliel(bewijs) komen,maar ben nog bezig en inshallah als ik het heb smijt ik het als eerste op jou buro! :D
veel serieuzer dan Marokkaanse meiden
Tegenwoordig beginnen de jongens eerder over trouwen terwijl de meiden daar helemaal niets van willen weten
Wie zijn het er met me eens?
ik ben het met je eens :goedzo:
:zwaai:
GillDeLaTouret
06-10-2003, 12:28
he ben jij er ook!
en wallah het was geen bla, kan alleen niet aan daliel(bewijs) komen,maar ben nog bezig en inshallah als ik het heb smijt ik het als eerste op jou buro! :D
ik heb het nog aan wat mensen verteld en ze lagen echt in een deuk :giechel:
suc6 dan ;)
Origineel gepost door Sanela
ik ben het met je eens :goedzo:
:zwaai:
Eindelijk een eerlijke meid hier!
lady_farah
06-10-2003, 12:29
tuurlijk zijn die er
ohja is dat zo??? waarom ken ik niet zulke jongens????? :(
he ben jij er ook!
:confused: :confused:
waar heb jij het dan vandaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.