Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gewoon openen niet zeuren

Pagina's : [1] 2

salouaatje
06-10-2003, 11:41

ik ga een verhaal beginnen , maar daarvoor ga ik niet naar storyboard. Ik doe dat gewoon lekker hier. BIJ storyboard zitten L DIE GOEIEN EN ALS IK DAN DAAR GA SCHRIJVEN GA IK ECHT OPVALLEN.dan maar hier.Het verghaal gaat over een 18 jarige meisje nadia ik kwam thuis van school. Ik heb honger zei ik tegen mijn moeder. Praat marokkaans snauwde ze terug . Je bent geen nederlander. ik wist niet dat je kwaad werd mens> "wat zei je daar"' zei mijn moeder. Niks niks. Ik liep naar de keuken. ER was weer eens niets te vreten. Dan maar een boterham met kaas. okeee een klioen beginnetje wat vinden jullie ervan alle reacties zijn welkom ook negatieve mohim volgens mij lijkt het nergens op maar ja beginnerstalent noemen ze dat hahahah laters

shirien85
06-10-2003, 11:44
het begint goed..........:)

Wa7ida
06-10-2003, 11:46
ja leuk ga maar door, :zwaai: heb ik te minste nog iets te doen :)

DonnaBella
06-10-2003, 11:47
Origineel gepost door salouaatje ik kwam thuis van school. Ik heb honger zei ik tegen mijn moeder. Praat marokkaans snauwde ze terug . Je bent geen nederlander. ik wist niet dat je kwaad werd mens> "wat zei je daar"' zei mijn moeder. Niks niks. Ik liep naar de keuken. ER was weer eens niets te vreten. Dan maar een boterham met kaas. dit stukje komt uit een boek van zohra zarouali :rolleyes:

deheks
06-10-2003, 11:47

Het was wat standaard, maar ga door misschien komt er nog wat uit!!!

salouaatje
06-10-2003, 11:49
Ik liep naar mijn kamer. Opeens ging mijn telefoon. Ik nam op het was zohra mijn beste vriendin. Ik had haaar lang niet gesproken sinds we allebei een andere opleiding waren gaan doen. Ze had me veel te vrtellen dus besloten we om de volgende dag af te spreken in de stad.

salouaatje
06-10-2003, 11:51
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT je hebt geen schrijftalent. je moet proberen met een goed overzicht te schrijven. je springt met die werkwoorden van verleden tijd, en daarna weer naar tegenwoordige tijd, daar moet je een beetje opletten. je zegt: ik kwam thuis van school. ik heb honger en zei..... ik had honger moet het zijn. wat de inhoud betreft, ik denk dat je ook zo een standaard verhaal gaat schrijven, waarvan we op deze site al tientallen gezien hebben. maar ik raad je wel aan om door te gaan, wie weet maak je er wel wat van. veel succes er mee. dankjewel. Ik heb geen schrijftalent yek. Maar goed het klopt wat je zegt maar ik ga toch lekker door. Oefening baart kunst

cheima
06-10-2003, 11:52
Het boek van Amel...:) Zohra Zouralli.. Dus cut the crap.. ciao

salouaatje
06-10-2003, 11:54
Origineel gepost door cheima Het boek van Amel...:) Zohra Zouralli.. Dus cut the crap.. ciao alleen het eerste stuk was van dat boek. Jeetje ik wist niet dat jullie boeken lezen. Maar ja blijkbaar heb ik hier te maken met intelectuelen. ik beloof het de rest laat ik over aan mijn eigen fanatasie dus geen gekopieer meer. TEvreden??? hahahahhaha

deheks
06-10-2003, 11:57
Mag ik je dan een goede raad geven ga kijken of je je moeder nog ergens mee kan helpen in de keuken....

salouaatje
06-10-2003, 11:58
Origineel gepost door salouaatje Ik liep naar mijn kamer. Opeens ging mijn telefoon. Ik nam op het was zohra mijn beste vriendin. Ik had haaar lang niet gesproken sinds we allebei een andere opleiding waren gaan doen. Ze had me veel te vrtellen dus besloten we om de volgende dag af te spreken in de stad. de volgendae dag: ZOhraaaaaa ik rende op mijn vriendin af en gaf haar de 4 gebruikelijke zoenen. We liepen een rastaurantje in en gingen wat drinken. We hadden het over de zomervakantie. Ik was naar maghrib geweest dus ik had heel wat te vertellen. IK vertelde Zohra dat er een illie om mijn hand was komen vragen. Marokkanen kennen echt geen schaamte. ZOHra hoorde me uit over dsie illie. Nee zohra ik trouw niet al krijg ik een miljoen hahaha

salouaatje
06-10-2003, 12:03
ewaaaaa krijg ik geen aanmopediging meer

salouaatje
06-10-2003, 12:40
Origineel gepost door deheks Mag ik je dan een goede raad geven ga kijken of je je moeder nog ergens mee kan helpen in de keuken.... heb ik al gedaan daarom zit ik hier

salouaatje
06-10-2003, 13:22
wajooooooooowwww verveel me

Pagina's : [1] 2