Bekijk originele versie : Boeketreeksen
Wie van de dames/jongens leest hier boeket reeksen? of ooit gelezen?
ik heb er wel eens een gelezen uit nieuwsgierigheid en vond het wel grappig, vooral de voorkant is altijd pikant om maar niet van de teksten te praten.
Ik heb er een hele stapel thuisliggen
Ooit van een vriendin gekregen , toen ik een tijdje in het ziekenhuis lag
Je mag ze altijd komen halen hoor.
Mwuhaha
hehe, ik denk dat mijn fantasie ietsje verder gaat dan zulke boekjes.
Heb jij weleens boeken gelezen van Nancy Friday, echt leuk, aanrader voor zowel mannen als vrouwen. ze heeft een boek geschreven in 1991, WOMAN ON TOP (het gaat niet over standjes). Het gaat over de veranderingen van de positie van de vrouw in Westerse samenleving.
very nice book, net als haar andere boeken die meer sex georienteerd zijn.
Nee die boek ken ik niet, zal proberen te onthouden , wie weet lees ik m wel op een dag , dan vertel ik wel wat ik ervan vond.
Ik ken nog veel leukere boeken van haar.
je hebt "Mannen en Liefde" (dan begrijp je de man ietsje beter)
'Diepe Gronden' en 'Verboden Vruchten' gaan over de erotische verbeeldingskracht van vrouwen, dit zijn boeken van toen sex nog een beetje taboe was in de westerse samenleving.
Ze heeft een nieuwe boek geschreven en die is echt heel anders zonder taboe, die heet.............."dromen van de daad"
en 'Verboden Vruchten'
Origineel gepost door Sheraz
Nee die boek ken ik niet, zal proberen te onthouden , wie weet lees ik m wel op een dag , dan vertel ik wel wat ik ervan vond.
Lezen is slecht voor de ogen !!
aSunnyFriend
11-08-2002, 11:28
IK HEB WEL EENS ZON BOEKETJE GELEZEN maar het is allemaal zo voorspelbaar> altijd dezelfde elementen...tegengestelden trekken elkaar aan (tuurlijk want die huisvrouwtjes denken dan straks komt mijn chirurg of mijn popidool en hij wordt de mijne ) .....en eerst vinden ze elkaar niets en langzaam verandert dat in liefde... en ik vind die stijl met veel bijvoegelijke naamwoorden zo geweldig....
zij keek in zijn donkere ogen die fonkelden als sterren onder zijn mooi gevormde wenkbrauwen... zijn stijle, zwarte haar werd even beroerd door de aanwakkerende, koele avondbries. Dezelfde bries die ook haar weelderig krullend ,blonde haar even aanraakte.. de langzaam neergaande zomerzon gaf haar haar een zinderende rode kleur..........ach zoiets
Salahdin
Origineel gepost door nime
Lezen is slecht voor de ogen !!
Maar schatje, wees toch niet zo bezorgd, weet ik wel wat slecht of goed voor me is hoor :)
Maar schatje, wees toch niet zo bezorgd, weet ik wel wat slecht of goed voor me is hoor :)
hahahahah.. jaaaaaa he :)
[QUOTE]Origineel gepost door nime
hahahahah.. jaaaaaa he :) [/QUOTE
Jaaaaa ;)
[QUOTE]Origineel gepost door nime
hahahahah.. jaaaaaa he :) [/QUOTE
Jaaaaa ;)
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.