Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : betekenis van wie o wie

ikweetniet
31-07-2007, 19:49

hallo allemaal, ik heb al een tijdje dat mijn linker oog heletijd zo irritant beweegt dat die elke keer beetje knipperd zo een rare tik gevoel egt vervelend wie meet wat et betekent ??? alvast bedankt :)

achie25
31-07-2007, 20:23
hallo allemaal, ik heb al een tijdje dat mijn linker oog heletijd zo irritant beweegt dat die elke keer beetje knipperd zo een rare tik gevoel egt vervelend wie meet wat et betekent ??? alvast bedankt :) Niks, het is gewoon bijgeloof als je denkt dat het wat betekend. Ik heb het zelf een half jaar lang gehad met m'n linkeroog en daarna nog een maand allebei de ogen en toen ging het over..

latifa79
01-08-2007, 02:48
Het is alleen vermoeidheid meid :hadj:

esther87
28-08-2007, 13:47
mijn vader heeft dat ook en het kan ook zijn dat een zenuwtje bekneld zit, je moet gewoon even naar de dokter gaan en die weet wel wat het is.. :goedzo:

khadies17
28-08-2007, 16:14

ik heb daar ook erg last van. en ik weet nu wel zeker dat het niets te betekenen heeft want ik heb er al een hele lange tijd last van. ben ooit bij de dokter geweest en die zegt: ach gaat wel van zelf over. nu maanden later heb ik het nog steeds. het is wel een tijdje weg geweest, maar heb het nu weer 3 weken achter elkaar. groetjes khadies