Bekijk originele versie : Salaam Iedereen, Ik Heb Een Vraagje!
al_tetouania
06-10-2003, 11:05
salaam iedereen :D ,
ik heb een vraagje: WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL IN DE WEEKEND, EN VOORAL OP ZONDAG??
THALLAW
AL_TETOUANIA :zwaai:
Door de weeks werk ik, dus zondag is voor het huis schoonmaken
oujdia1982
06-10-2003, 12:36
Origineel gepost door al_tetouania
salaam iedereen :D ,
ik heb een vraagje: WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL IN DE WEEKEND, EN VOORAL OP ZONDAG??
THALLAW
AL_TETOUANIA :zwaai:
op zaterdag ga ik naar centrum en zondag blijv ik thuis beetje mijn moeder helpen en dan huiswerk doen als ik huiswerk heb
beslama :zwaai:
blauwtje2
06-10-2003, 15:00
ik werk in het weekend :zwaai:
ChOcOtOfFfF
06-10-2003, 17:12
zaterdag naar de stad of naar vriendinnen. Zondags meestal thuisblijf dag. Mijn moeder helpen, mijn broertjes terroriseren, internetten en huiswerk maken.
ChOcOtOfFfF
06-10-2003, 17:13
Origineel gepost door blauwtje2
ik werk in het weekend :zwaai:
miskiena :(
:zwaai:
Voorheen werkte ik in het weekend...maar dat bedrijf is nu failliet :( meestal ga ik maar gewoon schoonmaken ofzo......
Meestal krijgen we bezoek van familie. Eigenlijk doe ik niets bijzonders...blijf thuis...
salaam
zaterdag werk ik en zondag een beetje schoonmaken, huiswerk maken
we hebben ook vaak bezoek in het weekend
eigenlijk heb ik een druk weekend
donaldduk
07-10-2003, 17:24
de zaterdag ga ik met de kids winkellen en iets gaan eten. en de zondag is het de grote schoonmaak dag. want door de weeks werk ik
AMALMEKNESIA
07-10-2003, 18:49
zaterdag is het altijd feest. ik werk als dj in een buurthuis voor marokkaanse meisjes en zondag gaan we altijd op bezoek
RomaySa17
11-10-2003, 15:55
Uitslapen..ontbijten..beddenopmaken,was draaien, poetsen, schrubben stoffen, afwassen, dwijlen en ga sjo maar doorr..tv-kijken, internetten,eten, muziek luisteren, eten,tv-kijken ,slapen, eten, slapen
Dat was een korte samenvatting :D
ladymarueca
11-10-2003, 18:19
ja toch een beetje mix van wat hierboven verteld is!!
haha oke maar met andere woorden best saai!!
xxx LM
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.