Bekijk originele versie : vraagje over maagdenvlies herstel
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
salaam,
Ik wil a.u.b niet horen eigen schuld dikke bult want dat weet ik, ik vraag Allah swt elke dag om vergiffenis, ik heb een rot gevoel elke dag ik sta er mee op ik ga er mee slapen, het is net of ik iemand vermoord heb .
maar helaas kan ik de boel niet terug draaien.
Ik ben nu el hamdoulilah een praktiserende moslima, draag hoofddoek doe allaes wat Allah van me vraagt.
Maar ik wil zo graag trouwen en kinderen krijgen, maar welke marokaanse man accepteerd een ontmaagd meisje, ik heb er spijt van het is me 1 keer overkomen, wat al te veel is, maar moet ik me hele leven hier voor boeten me hele leven, jongens doen het toch ook en die hoeven daar hier voor niet te boeten op deze manier.
mensen ik ga een maagden vlies herstel doen alsjeblieft broeders of zusters wat doet de dokter precies de een zegt hij naait je gewoon dicht en de ander weer een ander verhaal.
zijn er meiden die dit weten of mee hebben gemaakt voor privesie kan je me ook prive mailen.
mensen wallah ik wil niemand bedriegen maar wil ook niet dat ik nooit ga trouwen want ik heb een fout gemaakt en ik ga er echt kapot van, mar ik wil ook een man om voor te zorgen en kinderen.
Ik hoop dat er iemand informatie voor me heeft
hoe herstelt de dokter je maagden vlies dan????????
bedankt.
He meid, als dit waar is hoop ik het beste voor je
op dit gebied(maagdenvlies herstel) heb ik geen ervaring, maar de arts hoort je helemaal op de hoogte te stellen wat er gebeuren gaat bij de operatie nogmaals ik wens je veel sterkte en inshallah komt alles goed
was salaam
Origineel gepost door elhob
innsallah bedankt schatje
Ik heb de link gewist, want er stond bij nader inzien niets bij over maagdevlies herstel
Origineel gepost door latinalatifa
spijt ga toch weg man je wist de gevolgen van te voren al! en nu ze3ma bidden en om vergiffenis vragen
En is het aan jou om te vergeven of te oordelen??
Kom op ze heeft er spijt van en dat ze het hier op het forum durft te plaatsen vind ik al heel wat, want wat ze allemaal nog te horen gaat krijgen.... dat zal ze als een soort van straf moeten zien
ps.niemand is perfect en vergeet niet dat sjaitaan heel wat slechte dingen kan verrichten
Atlas_Gebergte
06-10-2003, 10:03
Sallaam, blijf om vergiffenis vragen aan Allah, en ik zou je aanraden om die bullshit van maagdenvlies herstel niet te doen, want wat schiet je ermee op? Allah (swt) weet en ziet toch alles? is Allah (swt) belangrijk of je man? nou meid ik hoop insha allah voor je dat je een goeie man vind die niet daar naar kijkt en jouw ook een kans geeft. En trouwens niet elke meisje hoeft te bloeden.
WA Sallaam Alikoum
Tinkelbel
06-10-2003, 12:08
spijt ga toch weg man je wist de gevolgen van te voren al! en nu ze3ma bidden en om vergiffenis vragen
:jammer: ben jij de gene die haar kunt vergeven NEEE!!! nou dan, dan moet je ook geen voorordelen trekken
alleen allah kan het haar vergeven en ze is niemand een verklaring schuldig. :jammer:
LQwaad4life
06-10-2003, 12:15
zij heeft er tog spijt van :kwaad:
zelfs onze vader Adam is door de duivel verleidt, laat staan simpele zielen als wij.
numidiya25
06-10-2003, 12:24
komen je ouders er dan niet achter of weten ze het al??? ja natuurlijk ze gaat het aan de ouders vertellen wat voor een sukkel ben jij nou weer vertel jij ook dat je met je vriendje hebt gedaan en nu heb ik er helemaal spijt van hoor pa en ma :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
latinalatifa
06-10-2003, 12:29
nou laten we dan allemaal domme dingen doen he? en later aan god vergiffenis vragen ga toch weg man je weet toch van te voren dat je er spijt van krijgt dan doe je zulke dingen niet vooral als je weet dat het je leven zal verpesten
salaam,
Ik wil a.u.b niet horen eigen schuld dikke bult want dat weet ik, ik vraag Allah swt elke dag om vergiffenis, ik heb een rot gevoel elke dag ik sta er mee op ik ga er mee slapen, het is net of ik iemand vermoord heb .
Ik ben nu el hamdoulilah een praktiserende moslima, draag hoofddoek doe allaes wat Allah van me vraagt.
Maar ik wil zo graag trouwen en kinderen krijgen, maar welke marokaanse man accepteerd een ontmaagd meisje, ik heb er spijt van het is me 1 keer overkomen, wat al te veel is, maar moet ik me hele leven hier voor boeten me hele leven, jongens doen het toch ook en die hoeven daar hier voor niet te boeten op deze manier.
mensen ik ga een maagden vlies herstel doen alsjeblieft broeders of zusters wat doet de dokter precies de een zegt hij naait je gewoon dicht en de ander weer een ander verhaal.
zijn er meiden die dit weten of mee hebben gemaakt voor privesie kan je me ook prive mailen.
mensen wallah ik wil niemand bedriegen maar wil ook niet dat ik nooit ga trouwen want ik heb een fout gemaakt en ik ga er echt kapot van, mar ik wil ook een man om voor te zorgen en kinderen.
bedankt
ewa mogen Allah (swt) je vergeven,
maar ik zou als ik jou was niet zo een operatie onder gaan want dan bega je volgens mij ook een zonde.
en dan blijf je aan de gang met vergeffenis vragen, want meid het is niet zo dat als je weet dat iets haram is en je het toch doet, vervolgens vergevenis gaat vragen zo werkt dat niet
dus denk na voor dat je iets gaat doen
oke doei
chimenne
06-10-2003, 12:38
nou laten we dan allemaal domme dingen doen he? en later aan god vergiffenis vragen ga toch weg man je weet toch van te voren dat je er spijt van krijgt dan doe je zulke dingen niet vooral als je weet dat het je leven zal verpesten
Ik begrijp aan de ene kant wat jou standpunt is, maar andere kant kan ze wel echt spijt hebben voor haar daad.
En wie zijn wij om haar te oordelen het enige wat wij voor haar kunnen doen is advies geven. Ik denk dat ze daar meer aan heeft dan beschuldige vingers.
habiba24
06-10-2003, 13:30
ik zou zeggen, eigen schuld dikke bult, maar dat je inziet dat je een grote zonde begaan hebt is al heel wat. heb zelf Alhamdolillah geen ervaring met zoiets, maar ik zou het wel laten doen. want tel maar op je vingers na dat als je gaat trouwen en hij weet ervan, en jullie krijgen dan om de een of andere reden ruzie, dat hij dat zeker ter sprake brengt.
chimenne
06-10-2003, 18:48
Ik zou het niet doen, het is dan toch bedrog wat je doet.
Jeblia_Tetouania
06-10-2003, 19:38
salaam,
bedankt
ik hoop voor je dat alles goed komt:)
RitaMaria
06-10-2003, 19:39
Origineel gepost door habiba24
ik zou zeggen, eigen schuld dikke bult, maar dat je inziet dat je een grote zonde begaan hebt is al heel wat. heb zelf Alhamdolillah geen ervaring met zoiets, maar ik zou het wel laten doen. want tel maar op je vingers na dat als je gaat trouwen en hij weet ervan, en jullie krijgen dan om de een of andere reden ruzie, dat hij dat zeker ter sprake brengt.
Nou...? :confused: en dan ??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.