Bekijk originele versie : Ik wil henna in mn haar gaan doen.! Heeft iemand hier ervaring mee?!
UtrechtseZina
30-07-2007, 23:05
Salaam walaikoem,
ik wil graag rode henna in mn haar gaan doen.
Ik heb van mezelf lichtbruin haar met donkerblonde plukken.
Weet iemand wat voor kleur je dan krijgt als je er rode henna doorheen doet?
Zal ik het nou wel of niet doen.....:rolleyes:
AmazighPearl_
31-07-2007, 00:04
Nou ik weet niet hoor.. Ik heb van mezelf donkerbruin haar, en kreeg een mooie rode gloed.. Maar ik had ooit highlights in mn haar en die waren oranje geworden:eek: Dus die donkerblonde plukken gaan oranje worden..
UtrechtseZina
01-08-2007, 15:51
Hmm oke,
ewa bedankt voor je reactie hè!! :o
AmazighPearl_
02-08-2007, 00:16
Hmm oke,
ewa bedankt voor je reactie hè!! :o
Graag gedaan hoor, ik raad t echt af..
Moest mn haar weer verven om dat oranje weg te krijgen.. :jammer:
Temsamanegirl18
14-08-2007, 23:12
Neeee niet doen,,!
k heb jou haarkleur ook,altans HAd
k heb er henna ingedaan en toenw as et rood:S
PobriSita
15-08-2007, 00:17
Je gaat denk ik niet een mooie kleur krijgen. Ik heb hetzelfde gehad, mijn haar werd er oranje van.
latiefka
18-08-2007, 12:49
ja je haar word lelijk oranje
me dochtertje hebjouw kleur haar,nou meskiena hij werd oranje ,toen heb ik het maar geverft met bruin
pumagirl
24-08-2007, 21:14
ik doe 10grote lepels henne .2eetlepels koffie water en citroensap ik laat het4uurtjes in men haar en dan krijg ik een mooie roodbruine gloed
Nee niet doen maakt je lichte plukken oranje.
Kdenk dat je huidige kleur mooier is
gwoOn_sarah
24-08-2007, 21:59
Ik heb van mezelf kastanjebruin haar en ik heb deze zomer al 3x. henna in m'n haren gedaan. Ik vind het prachtig de kleur vooral als het net gedaan is. Ik heb zelfs wat meegenomen zodat ik het nog een keer kan doen.
Ik vind het heel erg mooi en zeker om aan te raden, maar je moet zelf kijken wat je wilt want het is natuurlijk jouw haar. Je hebt er niet zoveel aan als ik het mooi vind terwijl je het zelf lelijk vindt.
Succes :sjans:
xoxo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.