Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd op beste vriend pas beseft als hij ging trouwen...

foolish_belgie
06-10-2003, 00:27

:zwaai: dag iedereen Ik zit al een week vast met dit verhaaltje, ik moest echt mn hartje even luchten. ik zit al dagen opgstropt met verboden gevoelens, het is dus zo; het is nu ongeveer acht jaar dat ik een hele goede vriend heb, die ik altijd mijn beste vriend heb genoemd, op een speciale manier dan, Wij zagen mekaar niet overdreven veel maar als we mekaar zagen dan amuseerden we ons altijd samen, we zijn altijd lief tegen mekaar, altijd eerlijk en rechtuit, we hadden mekaar heel graag, we belden mekaar op gelijk welk moment, gewoon om goeie dag te zeggen, om af te spreken, soms zo gewoon bellen om te bellen, en als we mekaar zagen dan zeverden we alt van we gaan later trouwen en dit en dat.. je kent dat wel maar nooit hebben we gekust, soms eens bijna maar we hebben het nooit gedaan want op zulke momenten zeggen we dan we zijn veel te goede vrienden wij zien mekaar veel te graag om mekaar ooit te kwetsen and so on...we hebben zo altijd gevoelens voor mekaar gehad maar zo gewoon we zagen mekaar graag and that s it, ook als ik een vriend had of hij een vriendin, we zijn nooit jaloers geweest op mekaar. Dit is zowat het ingewikkelde van het verhaal. Nu vorig jaar heeft hij een meisje leren kennen en hij had mij dat verteld enzo, en zo paar maand later, nadat hij mij dat vertelde kwam hij af met he wat denk je ervan van moest ik verloven maar k ben er nooit echt op ingegaan, ok en van de zomer vertelde hij mij dat hij gaat trouwen. Nu vorige week sprak ik af met hem ,ik begon echt zo te beseffen dat ik mn vriend ga verliezen, hij kwam me dan halen we zijn iets gaan drinken, iets gaan eten en dan nodigde hij mij uit om zijn appartement te zien. en ja je kan het al raden, we zijn gewoon beginnen kussen. :koppel: Het was echt een raar moment, we kusten zo allebei met dezelfde gevoelens, hij gaf toe dat hij mij graag zag en ik zei dat ik hem ook graag zag, maar nooit heeft 1 van ons echt durven zeggen van ik zie je graag, nu pas als je beseft dat het te laat is, en ik denk dat hij dat ook nu maar pas echt beseft. Gisteren is mijn beste vriend getrouwd, en vorige week vrijdag hebben we gekust en sindsdien heb ik echt forse gevoelens, hij heeft me dan ook nog een paar keer gebeld en gezegd dat hij er geen spijt van heeft en dat hij spijtiggenoeg nix kan terugdraaien en dat hij mij gaat missen. We hadden vroeger surieuzer moeten zijn tegen mekaar we zeiden altijd dingen al lachend van ja he ik zie je graag dat weet je en zo van die dingen, maar nu beseffen we het pas nu dat hij gaat trouwen, alle getrouwd is. Ik heb het altijd raar gevonden dat hij zo snel gaat trouwen ik vond dat dat zo snel ging en zoals ik mijn vriend ken zei ik vele keren tegen hem van dat er iets scheelt waarom hij zo snel gaat trouwen hij kent dat meisje amper, hij is 24 zij 19 of 20. Nu ben ik teweten gekomen dat zijn ouders hem wouden huwen met een nicht uitmarokko en ze zaten zo hard aan zijn hoofd dat hij eigenlijk ook beetje met haar getrouwd is om niet met die nicht te moeten huwen. Had ik misschien vroeger opgekomen voor mn gevoelens wie weet was ik nu met hem, maar het probleem is dat ik juist verliefde gevoelens ben beginnen krijgen toen hij mij vertelde dat hij gaat trouwen, toen ik zo met hem alleen was. Komt het omdat ik weet dat hij onbereikbaar is, ik weet het niet. Dit was zowat mijn story, misschien vinden jullie mij een bad girl omdat ik hem gekust heb maar ik heb gewoon mn hart gevolgd. En hij stemde gelijk gewoon in dus het was met wederzijdse gevoelens. Je mag mij zeker niet verkeerd begrijpen maar ik ben echt blij voor hem zolang dat hij maar gelukkig is, ik hoop dat hij geen overhaaste beslissing heeft genomen, ik hoop dat hij gelukkig is en word. Dat vind ik het belangrijkste. Ik wens hem het allerbeste toe. Ik zal hem nooit vergeten en heel hard missen. :verdriet: Ik hoop een paar reacties die me wat kunnen aanmoedigen, of wat jullie denken van hem, hoe zou hij denken over mij, zal hij nog denken aan mij als hij getrouwd is, al is het gewoon als vriendin? Wat denken jullie? :confused: :confused: Maar liefst alleen serieuze reacties. Doei from :Iluvu: foolish

LoVeLy_Mo
06-10-2003, 00:37
Origineel gepost door foolish_belgie :zwaai: dag iedereen Ik zit al een week vast met dit verhaaltje, ik moest echt mn hartje even luchten. Wel jammer... Maar hij had jou niet mogen kussen...toen je same met hem in zn appartementje was lievrd... Of kwam het meer van jOu kant !?

roebla
06-10-2003, 00:51
hmm het is altijd 2+1 =3 ik ontkende het ook altijd maar het is gewoon zo ! 2 personen sjaitan is de 3de

chahidaatje
06-10-2003, 02:09
he meid, Het lijkt wel zo'n romantische film jo.. Ik heb de tranen al in mijn ogen staan :traan1:, ik vind het echt rot voor je meid.. En dat jullie gekust hebben dat is niet goed.. Maar als allah wil dat jullie bijelkaar zijn, dan komt dat inshallah wel.. En anders (een beetje hard gezegd), heb je pech... Meid alles komt goed inshallah, je komt inshallah nog wel een andere jongen tegen... Sterkte meid... xxxxjes en knuf Chahida

miss_angelina
06-10-2003, 13:07

Salam walei7kom, Ik moet zeggen dat dit niet niks is,je kende hem 8 jaar,maar nooit echt de moite gedaan om echt serieus tegen elkaar te zeggen wat jullie van elkaar vinden.Het is hard maar nu is het te laat,hij is getrouwd en ik denk dat jullie vriendschapsrelatie wel sterk af zal nemen of over zal gaan.Dat betekend niet dat hyij niet meer aan je zal denken,maar mij lijkt het beter dat je afstand neemt,want daarmee pijnig je jezelf alleen maar mee maar ook zijn relatie met zijn vrouw.Zijn vrouw heeft hier ook niet om gevraagd.Probeer gewoon niet meer aan hem te denken en inschallah kom je de ware tegen. In je leven breek je nou eenmaal weleens je hart. Misschien kom ik nu een beetje hard over,maar ik bedoel het beste voor jou en hem en zijn vrouw natuurlijk want,die kan hier ook niks aan doen. Veel sterkte veel xxxxxxxxjes anjia

OneTouch
06-10-2003, 22:38
Allebei hebben jullie acht jaar lang de stap niet durven nemen. Andere leden zeggen wel dat je toen iets had moeten doen/zeggen maar ik vraag me af of andere vrouwelijke leden in haar plaats de eerste stap zouden hebben genomen. Misschien was zij nu dan wel met hem getrouwd maar dan was zij degene die de eerste stap had genomen en wij vrouwen hebben daar toch moeilijkheden mee???

Nisrine01
06-10-2003, 23:31
Als het voorbestemd was dat jij zijn vrouw zou worden, dan zou hij niet met een ander getrouwd zijn. Allah swt heeft het op deze manier gewild en dat is mektab. Maar wel jammer en zonde van die 8 jaren vriendschap.

magnia
07-10-2003, 09:09
lijkt me erg dat je nog steeds contact met hem hebt ik zou afstand van hem nemen want je weet maar nooit wat er gaat gebeuren als je weer samen met hem bent. Dat is trouwens ook niet eerlijk tegenover zijn vrouw. Dan gaat hij vreemd

foolish_belgie
07-10-2003, 20:29
hey bedankt voor jullie reacties echt waar, ik ben blij dat jullie mij een beetje begrijpen en bemoedigen, en ja ik ga gewoon afstand nemen wat eigenlijk automatisch wel zal gebeuren en kzal gewoon zien waar de toekomst naar uitwijst. Thanks

dkny
09-10-2003, 22:16
Origineel gepost door foolish_belgie hey bedankt voor jullie reacties echt waar, ik ben blij dat jullie mij een beetje begrijpen en bemoedigen, en ja ik ga gewoon afstand nemen wat eigenlijk automatisch wel zal gebeuren en kzal gewoon zien waar de toekomst naar uitwijst. Thanks Ik vind het zo erg voor je :( . Ik weet wel zeker dat hij vaak aan jou zal denken want je hebt toch 8 jaar deel gemaakt van zijn leven, en dat is niet niets. Jullie zullen elkaar nooit vergeten dat is een ding dat zeker is. Veel sterkte en je moet het zo zien het is een GROOT verlies voor hem.

foolish_belgie
09-10-2003, 23:15
thanks for the support I feel much better now