Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pillen om af te vallen

MagrabiaChicka
30-07-2007, 21:37

Wie weet waar ik die kan halen. :( Ik weet dat het ongezond is, maar lukt me niet om af te vallen.

zarazet
30-07-2007, 22:05
Ik wou dat ik je kon helpen! Er bestaan gewoon geen pillen waar je zomaar van afvalt, tenzij je er een dieet bij volgt... Maar wat heeft het dan voor nut?

dunyatjuh
30-07-2007, 22:11
Wie weet waar ik die kan halen. :( Ik weet dat het ongezond is, maar lukt me niet om af te vallen. :eek: :eek: :eek: wil je een verslaafde junkie worden:eek: :eek: :eek: heb je weleens dr. phil gekeken toen ze het daarover hadden... damn meid doe gewoon sonia bakker ofzo maar afslankpilllen... very verry bad:jammer:

achie25
31-07-2007, 10:11
Wie weet waar ik die kan halen. :( Ik weet dat het ongezond is, maar lukt me niet om af te vallen. Investeer liever in een hometrainer en ga sporten dan in die troep. Van pillen val je echt niet af..

maroema
01-08-2007, 19:24

probeer komkommerslank..helpt echt...

Mariah
02-08-2007, 15:24
Pak zeker geen pillen,ik heb gehoord over een meisje die via die afslankpillen nu haar leven in een rolstoel doorbrengt omdat ze teveel vocht had verloren.Vervang gewoon de helft van je gewone maaltijd door fruit en ga veel sporten. Afslanken is gewoon een kwestie van je eetgewoontes veranderen.Je heb wel meer tijd nodig maar het lukt zeker en het is gezonder,ik zeg het uit ervaring.

hallo1981
02-08-2007, 15:30
bij de kruidvat hebben ze appelazijn het helpt en het is niet schadelijk. Je hebt ze in een fles zodat je het kunt drinken en in pilvorm. Heb het zelf nooit gebruikt maar heb van andere gehoord dat het goed helpt. Ps. je moet ook gezonder eten anders beter chroomtabletten nemen die verminderen de trek in zoetigheid en minder hongergevoel maar het zijn geen afslankpillen

fadoria
04-08-2007, 07:47
Wie weet waar ik die kan halen. :( Ik weet dat het ongezond is, maar lukt me niet om af te vallen. Meid, Afval pillen hebben een korte duur, dus je valt binnen een paar weken wat kilo's af en daarna..ja ja..kom je weer aan. Ik ken ieder soort afvalpil omdat ik een script hierover geschreven heb. Wat ik jou adviseer: eet gezond, sport en hou van jezelf! dan komt het allemaal goed. Mocht je meer vragen hebben hierover, kan je mij gerust pmen. Succes!

misbaksel
04-08-2007, 07:54
Wie weet waar ik die kan halen. :( Ik weet dat het ongezond is, maar lukt me niet om af te vallen. blijf dan lekker jezelf en zolang je weet dat je niet teveel snoept, fatsoenlijk eet en wat beweegt, is de rest voor Allah en kun je ook aan andere dingen denken waar je wél plezier aanbeleefd. vrouwen en gewicht, bah!