Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gouden tip voor mensen die stijl haar willen laten glanzen en stijl houden

lady_ir
30-07-2007, 20:04

http://www.ciao.es/Elvive_Serum_Antiencrespamiento_Liso_Intenso__3708 73 Elvive anti-frizz serum Dit is zo goed spul he, ik gebruik dit al jaren! je moet na het douchen 3 (ligt aan je haar lengte) pompjes elvive serum in je handdoekdroge haar smeren en dan aan de lucht laten drogen en pas als het droog is dan pas stijlen en na het stijlen weer een pompje door je haar smeren dan moet je eens opletten hoe glad en stijl en glanzend en zacht het is!!:hadj: :banana: ik doe het meestal na het douchen in me haar en dan aan de lucht laten drogen, daarna heb ik hele zachte krullen:nijn: :p probeer het maar! hij kost normaal rond de 8,50 maar ik ging laatst naar de kruidvat en toen kostten ze maar 2.50:confused: ik vroeg waardoor die goedkoop was maar toen vertelden ze me dat hij uit het assortiment moet:ego: ik heb gelijk een hele voorraad ingesagen ahahaha je kunt proberen om bij de kruidvat bij jou in de buurt te gaan en kijken of ze daar ook afgeprijsd zijn. het staat er niet bij geschreven dat ie is afgeprijsd maar je moet er gwn mee naar de kassa gaan dan zegge ze wel hoeveel die kost. nou meiden ik hoop dat jullie er wat aan hebben :nijn: ik ben er alvast heel blij mee!:banana:

Letchiinaa_
30-07-2007, 20:39
Haha bedankt voor de tip..... maar die van Andrelon Glad&Stijl heb je die wel eens gehad?

Nidaa
30-07-2007, 21:04
8,50 vind ik wel erg duur!!! Maar ik ga toch ff bij het Kruidvat kijken. Bedankt voor de tip!

Nidaa
30-07-2007, 21:04
Haha bedankt voor de tip..... maar die van Andrelon Glad&Stijl heb je die wel eens gehad? Die heb ik wel geprobeerd, maar werkt voor geen moer! Had weinig effect. :jammer:

Letchiinaa_
30-07-2007, 21:08

Die heb ik wel geprobeerd, maar werkt voor geen moer! Had weinig effect. :jammer: Haha oke... bij mij werkt die wel weer goed hoor.:D

Salma2005
30-07-2007, 21:52
Je hebt nu een nieuwe serum van de nutri gloss-lijn (roze fles)..die is echt ideaal, je haar wordt zo zacht en zonder pluis!!

lady_ir
30-07-2007, 22:12
Die heb ik wel geprobeerd, maar werkt voor geen moer! Had weinig effect. :jammer: jaa ik heb bijna alles geprobeerd maar die andrelon maakte mijn haar aleen maar juist vettig:confused:

samiratjee
30-07-2007, 22:36
Been there, done that. :moe:

moslima_zaio
30-07-2007, 23:54
Ik zie door de bomen het bos niet meer door al die stylingproducten..:maf2:

MoordWijf
31-07-2007, 11:47
Nou ik vind hem egt 10x keer niks. En ik heb niet eens zulk moeilijk haar.

SWEET_ANISSA
31-07-2007, 12:12
bedankt voor de tip hoor maar het werkt tog bij iedereen anders zo te lezen.. is er ook iets voor de krullen zonder dat het pluist en VETTIG wordt? alvast bedankt

dri0uchia
31-07-2007, 13:11
Mijn haar is best droog... wanneer ik gedoucht heb en dan het laat drogen (zonder fhon).. K doe altijd een KLEIN beetje baby-0lie in me haren en dan style.. K vind dat tot nu toe de beste optie.. Want die andrelon Care&repair en Glad& styl enz0 die werken niet zo goed bij mij.. Ik doe het erin na een tijdje is het alweer droog. K ga het denk wel probere..

___Yasmiina___
31-07-2007, 13:56
Ik heb de hele lijn incl masker van dat assortiment. het is echt heerlijk me haar gaat glanzen, maar je moet niet teveel van dat serum in je haar doen want dan wordt het echt te vet.

Nidaa
31-07-2007, 20:29
Mijn haar is best droog... wanneer ik gedoucht heb en dan het laat drogen (zonder fhon).. K doe altijd een KLEIN beetje baby-0lie in me haren en dan style.. K vind dat tot nu toe de beste optie.. Want die andrelon Care&repair en Glad& styl enz0 die werken niet zo goed bij mij.. Ik doe het erin na een tijdje is het alweer droog. K ga het denk wel probere.. Helpt dat dan? Want ik gebruik sinds kort ook baby olie en ik vind dat idd tot nu toe het beste voor mijn haar, alleen heb ik het nog niet geprobeerd voor het stylen. Dus voordat ik me haren wil stylen, gewoon ff insmeren (nat haar) en als het opgedroogd is stylen?

CHICAx
31-07-2007, 21:58

Geen effect.