Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor soort buren heb jij? Welke nationaliteit?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
10-08-2002, 22:54

Uit nieuwsgierigheid!.

soussiasaida
10-08-2002, 22:56
rechterkant............ kaas linkerkant...............pindakaas;) :hihi:

ZiLaaL
10-08-2002, 22:58
LINX UND RECHTS.... KAAS! Terwijl ik een half jaar geleden was omringd door: TURKEN EN MAROKKANEN EN SURINAMERS! Ben verhuisd naar Buiten amsterdam... Dat verandert de zaak! :D

Sarahsalima
10-08-2002, 22:59
wahahahahahhaha SOUSIA die was leuk hahaha en aan de overkant SMEERKAAS ! ik heb Surinaamse buren waarvan ik elke dag dat vieze rotie geur moet ruiken en aan de andere kant Nederlandse vrouw getrouwd met Marokkaanse man

Asri
10-08-2002, 22:59

Ik woon in een portiek met alleen Marokkanen... Is gewoon :goedzo: Ze zijn er altijd voor je als je ze nodig hebt ...echte toffe mensen En op de begane grond woont een oude Nederlandse vrouw... Vaak babbeltje met haar...

soussiasaida
10-08-2002, 23:01
Origineel gepost door Sarahsalima wahahahahahhaha SOUSIA die was leuk hahaha en aan de overkant SMEERKAAS ! ik heb Surinaamse buren waarvan ik elke dag dat vieze rotie geur moet ruiken en aan de andere kant Nederlandse vrouw getrouwd met Marokkaanse man Nee is echt zo sarah ;) Links pindakaas dat houd in surinaamse javanen Rechts kaas, jonge kaas zelfs want het is een jong nederlandse gezinnetje En inderdaad die surinaamse geur............ arasollah!! volgens mij niet alleen die kruiden die je ruikt het zullen ook wel de vonken rechtreeks uithun ass zijn aangezien ze zoveel pepers gebruiken :stout:

Sarahsalima
10-08-2002, 23:04
sousiasaida rampzalig he elke ochtend die bakabana geur, daar ontbijten ze mee TFOEE en kouseband die aangebrand wordt omdat het dan een delicatesse vormt :D hahahaha wel hele lieve buren hoor

ZiLaaL
10-08-2002, 23:08
Tot nu toe weet ik nog niet wat KOUSEBAND voor voedsel is... Die naam al doet me aan vreemde dingen denken!

Sarahsalima
10-08-2002, 23:10
hahahahaaahah kenitrya dat is een sausje van groenten gemaakt net sperziebonen, die ze over alle gerechten gieten STINKEN dat dat doet !!!! wayoooww maar nogmaals het zijn zulke :goedzo: buren

soussiasaida
10-08-2002, 23:11
Origineel gepost door Sarahsalima sousiasaida rampzalig he elke ochtend die bakabana geur, daar ontbijten ze mee TFOEE en kouseband die aangebrand wordt omdat het dan een delicatesse vormt :D hahahaha wel hele lieve buren hoor Ja het is rijst in de ochtend, rijst in de middag en rijst in de evening........ Alleen voor ons iedere keer een verassing wat er naast het rijst word geserveerd......... Ik weet nog dat ik weleens voor hun iets moest uitleggen kwa papierwerk.... allatiefffff ik kwam gewoon echt stoned uit hun huis!! Maar effe serieus ............. die vernandus is wel lekker he :hihi:

soussiasaida
10-08-2002, 23:13
Maar voor de rest het zijn kwa sociale contacten inderdaad :goedzo: mensen!!

Angel_fatima
11-08-2002, 00:16
nou ik vind rottie best wel lekker heb het een paar keer gegeten en die kouse band is ook wel lekker,

MoCrO_MaGiC
11-08-2002, 00:30
Yoo Asri...daar heb je de duim!!! Told ya dat ik hem hier heb gezien:D ene kant Turks andere kant Olanders.

Asri
11-08-2002, 00:36
Origineel gepost door MoCrO_MaGiC Yoo Asri...daar heb je de duim!!! Told ya dat ik hem hier heb gezien:D ene kant Turks andere kant Olanders. Dat is dit lieve schat---> :goedzo: dus :goedzo : en niet :duim: ...:D Maar maak ik niks uit ...ik weet wel wat je bedoelt ..daar gaat het om ..of niet :) Maarre...Ben jij nog niet uitgekickt?

MoCrO_MaGiC
11-08-2002, 00:48

Goed goed ik heb al gezegd..Je hebt gelijk over de duim. Ennuuh nope, Still here...

Pagina's : [1] 2 3