Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Achtergrond/Carriere/Studie van PARTNER, Belangrijk bij PartnerKEUZE??

Pagina's : [1] 2

ZiLaaL
10-08-2002, 22:19

IS HET VOOR JOU BELANGRIJK DAT JE PARTNER EEN GOEDE STUDIE ACHTER DE RUG HEEFT? Ik vraag me af of zowel JONGENS als DAMES kijken naar de ACHTERGROND van hun partner. Waar let je op/ Waar vraag je naar als je een leuke jongen/dame tegenkomt? Zelf vind ik Studie dus erg belangrijk. Hij moet weten wat hij wil en wat hij doet en wat hij van plan is! :zwaai: :Iluvu:

ZiLaaL
10-08-2002, 22:30
Achmad, het is niet voor het geld. Het is voor de manier van spreken en zo. Hij heeft dan precies meegemaakt wat jij hebt meegemaakt, en het begrip is er dan ook.... denk ik.

Teaser
10-08-2002, 22:36
Opleiding is zeker belangrijk.

ZiLaaL
10-08-2002, 22:40
Hahahaha larachiya :D Mannen denken er dus zeker anders over, vandaar dus deze topic. Het viel mij namelijk op dat de man EERDER naar het Uiterlijk van een dame kijkt en bepaalde andere zaken. Maar dat een dame eerder op de Achtergrond van de jongen let, incl. studie en geloof etc etc.

ZiLaaL
10-08-2002, 22:55

-opleiding -islam praktiserend -karakter -toekomstplannen zo ongeveer?

Junkie
10-08-2002, 23:10
Opleiding is mooi meegenomen, maar ik vind algemene ontwikkeling belangrijker. Bijvoorbeeld mijn directe chef heeft een MBO-opleiding, maar als je hem hoort praten heeft ie 't niveau van een kleuter. Door veel te lezen heb ik de gaten in mijn kennis door het missen van een opleiding toch aardig op weten te vullen. Mijn vrouw heeft recentelijk een opleiding afgerond die hoger is dan de mijne. Kan ik straks lekker stoppen met werken, hahahaha.

Stille
11-08-2002, 00:28
Iemand met een slechte achtergrond moet ik niet hebben.Ook al heeft hij spijt van de slechte dingen die hij heeft gedaan.Criminaliteit,slechte reputatie,met jan en alleman naar bed gegaan,drugs,alcoholist,....... Daar kijk ik alleen naar en de rest maakt me niet uit.

zinedin
11-08-2002, 00:40
Origineel gepost door Stille Iemand met een slechte achtergrond moet ik niet hebben.Ook al heeft hij spijt van de slechte dingen die hij heeft gedaan.Criminaliteit,slechte reputatie,met jan en alleman naar bed gegaan,drugs,alcoholist,....... Daar kijk ik alleen naar en de rest maakt me niet uit. je hebt helemaal gelijk stile .....en trouwens een hoge opleiding wil niet zeggen een hoge IQ

Pagina's : [1] 2