Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel je hebt de man van je leven gevonden en dan......

Pagina's : [1] 2

LZN
05-10-2003, 20:45

He Dames en Heren, Stel je voor je komt de man van je dromen tegen en jullie zijn echt stapel gek op elkaar. Spreken elkaar echt elke dagen een aantal uurtjes en zodra jullie elkaar zien lijkt het alsof de tijd stil staat. De gesprekken die je hebt met elkaar gaat over van alles en nog wat. Er is totaal geen schaamte op geen enkel gebied. Op een dag hoor je niks meer van hem. Hij is op zakenreis en hij belt wel weer als hij terug komt. Zal het wel druk hebben denk je. Toch knaagt er iets in je en wanneer hij terug komt is opeens helemaal anders. Hij heeft teveel problemen met familie en kan de relatie niet meer aan op dit moment. Hij wil mij niet laten wachten en zet een punt achter de relatie. Jij bent enorm verbaast door dit alles en gaat de schuld bij jezelf zoeken. Na een aantal maanden ben je wel weer over hem heen en kan weer met een frisse lij beginnen. Dan krijg je HET lang verwachtte telefoontje wat hij eigenlijk een aantal maanden geleden had moeten plegen. Hij wilt praten over ONS. Is er dan wel een ONS. Jij liep toch weg voor de problemen. Hij is zwaar beledigd en doet nu net alsof hij de gebeten hond is. Maar ik dat nou eenmaal. Ondanks dat alles hou ik nog met heel mijn hart van hem. Wat moet ik doen, want ik weet dat hij dezelfde gevoelens heeft. Please give me some advice, want m'n vriendinnen kiezen natuurlijk mijn kant en hebben me zo beroerd gezien..

samira_el
05-10-2003, 20:47
Ga weer met hem praten, en probeer het weer aan Fouten maken is menselijk, en dus vergeven ook

Tijn
05-10-2003, 20:52
trots mag echte liefde niet in de weg staan....kzou dus ff een (nuchter) praatje gaan maken ;)

Dolphin
24-10-2003, 09:18
Origineel gepost door sidi_ifnie He Dames en Heren, Stel je voor je komt de man van je dromen tegen en jullie zijn echt stapel gek op elkaar. Spreken elkaar echt elke dagen een aantal uurtjes en zodra jullie elkaar zien lijkt het alsof de tijd stil staat. De gesprekken die je hebt met elkaar gaat over van alles en nog wat. Er is totaal geen schaamte op geen enkel gebied. Op een dag hoor je niks meer van hem. Hij is op zakenreis en hij belt wel weer als hij terug komt. Zal het wel druk hebben denk je. Toch knaagt er iets in je en wanneer hij terug komt is opeens helemaal anders. Hij heeft teveel problemen met familie en kan de relatie niet meer aan op dit moment. Hij wil mij niet laten wachten en zet een punt achter de relatie. Jij bent enorm verbaast door dit alles en gaat de schuld bij jezelf zoeken. Na een aantal maanden ben je wel weer over hem heen en kan weer met een frisse lij beginnen. Dan krijg je HET lang verwachtte telefoontje wat hij eigenlijk een aantal maanden geleden had moeten plegen. Hij wilt praten over ONS. Is er dan wel een ONS. Jij liep toch weg voor de problemen. Hij is zwaar beledigd en doet nu net alsof hij de gebeten hond is. Maar ik dat nou eenmaal. Ondanks dat alles hou ik nog met heel mijn hart van hem. Wat moet ik doen, want ik weet dat hij dezelfde gevoelens heeft. Please give me some advice, want m'n vriendinnen kiezen natuurlijk mijn kant en hebben me zo beroerd gezien. Gedane zaken nemen geen keer. Go on with your life en meer mannen dan kerktorens. Succes.

DareDevil
24-10-2003, 09:38

Gett married.................

amina19
24-10-2003, 10:03
Schat, begrijp je volkomen. Heb ook zoiets meegemaakt. Maar je kan beter spijt hebben van iets wat je wel heb gedaan, dan spijt hebben om iets wat je nooit hebt geprobeerd. Dus je kan het best proberen. Zet je trots even opzij en vertel hem wat je op je hart hebt. Dat kon eerder ook toch? iedereen verdient een tweede kans... Maak hem duidelijk dat het niet eerlijk is ten opzichte van jou om zomaar jullie relatie te beeindigen om daarna te willen praten over "ons" In ieder geval heel Veel Sucses. (uiteindelijk weet jij wat het beste is )

misstomaatje
24-10-2003, 10:16
Origineel gepost door sidi_ifnie He Dames en Heren, Stel je voor je komt de man van je dromen tegen en jullie zijn echt stapel gek op elkaar. Spreken elkaar echt elke dagen een aantal uurtjes en zodra jullie elkaar zien lijkt het alsof de tijd stil staat. De gesprekken die je hebt met elkaar gaat over van alles en nog wat. Er is totaal geen schaamte op geen enkel gebied. Op een dag hoor je niks meer van hem. Hij is op zakenreis en hij belt wel weer als hij terug komt. Zal het wel druk hebben denk je. Toch knaagt er iets in je en wanneer hij terug komt is opeens helemaal anders. Hij heeft teveel problemen met familie en kan de relatie niet meer aan op dit moment. Hij wil mij niet laten wachten en zet een punt achter de relatie. Jij bent enorm verbaast door dit alles en gaat de schuld bij jezelf zoeken. Na een aantal maanden ben je wel weer over hem heen en kan weer met een frisse lij beginnen. Dan krijg je HET lang verwachtte telefoontje wat hij eigenlijk een aantal maanden geleden had moeten plegen. Hij wilt praten over ONS. Is er dan wel een ONS. Jij liep toch weg voor de problemen. Hij is zwaar beledigd en doet nu net alsof hij de gebeten hond is. Maar ik dat nou eenmaal. Ondanks dat alles hou ik nog met heel mijn hart van hem. Wat moet ik doen, want ik weet dat hij dezelfde gevoelens heeft. Please give me some advice, want m'n vriendinnen kiezen natuurlijk mijn kant en hebben me zo beroerd gezien. ga met hem praten en zie wat hij te vertelen heeft. :zwaai:

Fitfwyuh
24-10-2003, 11:42
lieve schat , je kan precies doen zoals hij heeft gedaan ..werkt vaak...opeens niks van je laten horen, totaal geen contact met hem zoeken......en lekker relaxt doorleven ..en dan op een dag bel je hem op en stort je je hart uit en zeg je dat je zo van hem houdt en praat je weer over ONS... het is alleen een tip ...

LadyLo
24-10-2003, 14:00
ik zit nu ook in zo'n soort probleem! ik denk dat ik uiteindelijk toch terug ga naar hem, want ik ben nog helemaal gek op hem, ook al heb ik nu iemand anders!! moeilijke situatie, ik weet, maar ik kan je zeggen dat je je hart moet volgen! je kan het altijd proberen, maar daar zit dan weer de risico aan vast dat je weer pijn wordt gedaan! zou je het nog eens aankunnen?? maar wie zegt dat het nogmaals gebeurt! zoals ik al zei, een moeilijke situatie. wat ik nou wel doe, is dus dat ik het hem moeilijk maak en hem pijn laat voelen zoals hij ook bij mij had gedaan. misschien kun je dat ook doen en dan kun je er misschien achter komen hoeveel hij om je geeft en is het dan makkelijker om een beslissing te nemen! ik hoop dat je er wat aan hebt! Liefs, LadyLo :zwaai:

Selly
24-10-2003, 14:08
Origineel gepost door amina19 Schat, begrijp je volkomen. Heb ook zoiets meegemaakt. Maar je kan beter spijt hebben van iets wat je wel heb gedaan, dan spijt hebben om iets wat je nooit hebt geprobeerd. Dus je kan het best proberen. Zet je trots even opzij en vertel hem wat je op je hart hebt. Dat kon eerder ook toch? iedereen verdient een tweede kans... Maak hem duidelijk dat het niet eerlijk is ten opzichte van jou om zomaar jullie relatie te beeindigen om daarna te willen praten over "ons" In ieder geval heel Veel Sucses. (uiteindelijk weet jij wat het beste is ) Juist, gewoon proberen -> niet geschoten is altijd mis!

Atlas_Gebergte
24-10-2003, 14:16
Allah(swt) heeft voor niks ons verboden om een relatie aan te gaan voor je huwelijk, dus dit krijg je dan hé. Niet mee doorgaan en stop met de zondes te maken. Wa Sallaam Alikoum

Selly
24-10-2003, 14:25
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Allah(swt) heeft voor niks ons verboden om een relatie aan te gaan voor je huwelijk, dus dit krijg je dan hé. Niet mee doorgaan en stop met de zondes te maken. Wa Sallaam Alikoum Jouw reply maakt me toch wel nieuwsgierig Atlas gebergte : hoe ben jij aan je echtgenoot gekomen? Weet je wat het is: je hebt in principe wel gelijk hoor, zo schrijft de islam het voor, alleen het probleem is dat je met een constant aanwezige chaperone die jongen met wie je denkt je leven te gaan delen nooit echt zal leren kennen. Je kan wel zeggen geloof in Allah (SWT) etc maar de tijden zijn veranderd, jongens zijn niet meer de jongens van vroeger en dat geldt ook voor de meisjes van deze tijd. Niemand is echt happig op een scheiding. Voorkomen is beter dan genezen dus ik kan heel goed begrijpen dat meisjes een relatie aangaan met een jongen. Zaak is dat ze ondanks die relatie de eer aan zichzelf houden en niet ingaan op intieme handelingen. Als een jongen haar respecteert dan zal hij dat ook niet doen. Je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat ze zich laten betasten en weet ik veel wat voor andere dingen met zichzelf laten doen, dat is een ander verhaal.

JanetJFB
24-10-2003, 14:43
Je hebt eigenlijk niets te verliezen als je het probeert!!! Maaaaaaaar hou hem wel onder de duim en laat zien dat jij nu de baas bent!!! En heeft hij er niet voor over om aan jou regels te houden dan mag hij toch gewoon OPROTTEN!!!!!! SUCCES groetjes Janet ;) :zwaai:

hakim11
24-10-2003, 14:50
Dump hem. Als hij toen geen tijd voor je had en nu wel. En je gaat terug maakt hij daar misbruik van, want hij weet dat hij je in zijn macht heeft :kwaad:

moi21
24-10-2003, 15:17

Hey welke jongen is dat waar je het over hebt, haahh komt me bekend voor , maar nee meid maak een grapje. Heb dit probleem wat jij nu hebt 3 jaar lang gehad en nog steeds weet ik niet zeker of ik niet terug zougaan , maar luister lieverd jij ben nog in je "begin"met hem, t is de eerste keer dat t uit is toch? stop ermee nu je t nog kan, nu is t makkelijker dan over 10 jaar, en als iemand nu zo makkelijk is blijft dat in hem zitten, hoeveel hij ook praat over een"ons". maar ja mischien is t wel verstandig te luisteren naar hem mischien had hij wel een goede reden dat hij je liet zitten. In ieder geval als ik jouw was had ik t wel geweten, laat t niet te ver gaan, en jouw in zn macht hebben, tis mij na 3 jaar gelukt dus jouw zeker, suc6 meid!

Pagina's : [1] 2