Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ''''''ontmaagde meisjes( brandneteltest)''''''''

Pagina's : [1] 2 3 4

LQwaad4life
05-10-2003, 20:14

na de assvingertest, heb ik besloten gedupeerde mannen te helpen. ik heb een aparaat ontwikkeld. Wat dat aparaat doet leg ik zo uit, eerste een stukje algemeen ontwikkeling, op zijn marocs gezegd, een stukje ta7ramiyt. ontmaagde maroc meisjes, zetten brandnetels op de huwelijksnacht in hun vagina. Door de irritaties gaat de binnen wand van de vagina opzwellen, de vagina wordt nauwer. Ook gaat de binnenwand gevoelig worden en ontsteken. Als de man met zijn pipi naar binnen gaat, dan voelt hij dat zijn vrouw's mimi nauw is. ook gaat zij makkelijk bloeden, door de wrijving tegen de ontstoken wand. gevolg, meisje gaat bloeden, man is trots en denkt: ik ben de oorzaak van al dat bloed. :cool: wat mijn aparaat doet, is brandnetel extract opsporen. zijn er mannen die interesse hebben in mijn aparaat, het kost maar liefste 20 oro.

laydeeh2die4
05-10-2003, 20:16
ff serieus meen je dit nou?????????

LQwaad4life
05-10-2003, 20:20
Origineel gepost door laydeeh2die4 ff serieus meen je dit nou????????? bedoel je van die brandnetels? of van het apparaat?

FooD2MYSouL
05-10-2003, 20:21
Origineel gepost door LQwaad4life na de assvingertest, heb ik besloten gedupeerde mannen te helpen. ik heb een aparaat ontwikkeld. Wat dat aparaat doet leg ik zo uit, eerste een stukje algemeen ontwikkeling, op zijn marocs gezegd, een stukje ta7ramiyt. ontmaagde maroc meisjes, zetten brandnetels op de huwelijksnacht in hun vagina. Door de irritaties gaat de binnen wand van de vagina opzwellen, de vagina wordt nauwer. Ook gaat de binnenwand gevoelig worden en ontsteken. Als de man met zijn pipi naar binnen gaat, dan voelt hij dat zijn vrouw's mimi nauw is. ook gaat zij makkelijk bloeden, door de wrijving tegen de ontstoken wand. gevolg, meisje gaat bloeden, man is trots en denkt: ik ben de oorzaak van al dat bloed. :cool: wat mijn aparaat doet, is brandnetel extract opsporen. zijn er mannen die interesse hebben in mijn aparaat, het kost maar liefste 20 oro. Wayooo wat is dit voor een bullshit?? jij bent echt ziek man met je rare topics. alleen maar BlaBla en nog eens bla. Wie gelooft dit soort troep? hahahaa als je een brandnetel is je vagina stop ga je jeukUHHHHHH. Ziet een man dan geen blaadjes tevoorschijn komen? :haha: ZIEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

samira_el
05-10-2003, 20:22

:giechel: Met de dag word je gekker

laydeeh2die4
05-10-2003, 20:24
la hawla wela quata ila bilahi al3adiem

LQwaad4life
05-10-2003, 20:27
Origineel gepost door laydeeh2die4 la hawla wela quata ila bilahi al3adiem je bedoelt: laa 7aw-la wala 9oe-wata il-aa bi-allahi al3ali-yi al3adiem.

Sfenza
05-10-2003, 20:27
Eerlijk ik heb wel eens gehoord...van die brandnetel verhaal...Ps: heb je ook zo'n apparaat voor de heren?

westmokro
05-10-2003, 20:29
Triest echt triest!!!

LQwaad4life
05-10-2003, 20:29
Origineel gepost door samira_el :giechel: Met de dag word je gekker ik heb zuivere gedachtes, vrij van manipulatie en vrij van kudde gedragsymptomen. alles wat jij niet kan vatten bestempel je gewoon als gek. goed mentaliteit. :goedzo:

FooD2MYSouL
05-10-2003, 20:30
Origineel gepost door LQwaad4life je bedoelt: laa 7aw-la wala 9oe-wata il-aa bi-allahi al3ali-yi al3adiem. komt op hetzelfe neer...

LQwaad4life
05-10-2003, 20:31
Origineel gepost door westmokro Triest echt triest!!! oh ja jij bent een nieuwe lid, je hoort je volgens de protocool serieuze te gedragen. hou je aan de regels jongen, dat houdt jou gelukkig.

babyboy
05-10-2003, 20:32
Origineel gepost door LQwaad4life na de assvingertest, heb ik besloten gedupeerde mannen te helpen. ik heb een aparaat ontwikkeld. Wat dat aparaat doet leg ik zo uit, eerste een stukje algemeen ontwikkeling, op zijn marocs gezegd, een stukje ta7ramiyt. ontmaagde maroc meisjes, zetten brandnetels op de huwelijksnacht in hun vagina. Door de irritaties gaat de binnen wand van de vagina opzwellen, de vagina wordt nauwer. Ook gaat de binnenwand gevoelig worden en ontsteken. Als de man met zijn pipi naar binnen gaat, dan voelt hij dat zijn vrouw's mimi nauw is. ook gaat zij makkelijk bloeden, door de wrijving tegen de ontstoken wand. gevolg, meisje gaat bloeden, man is trots en denkt: ik ben de oorzaak van al dat bloed. :cool: wat mijn aparaat doet, is brandnetel extract opsporen. zijn er mannen die interesse hebben in mijn aparaat, het kost maar liefste 20 oro. :giechel: jij bent ziek!

LQwaad4life
05-10-2003, 20:32
Origineel gepost door Sfenza Eerlijk ik heb wel eens gehoord...van die brandnetel verhaal...Ps: heb je ook zo'n apparaat voor de heren? mannen vertelen gewoon eerlijk dat zij niet maagd zijn.

Sfenza
05-10-2003, 20:33

Alsof ik dat nog aan een man zou vragen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4