Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : terug aan het werk

bollebuik
29-07-2007, 10:36

wie is er na lange tijd huismoeder te zijn wéér gaan werken?

mother_to_be
29-07-2007, 10:37
ik ben nog aan het rondkijken en denken hoe ik het allemaal moet gaan regelen... de bedoeling is wel dat ik weer aan de slag ga!

bollebuik
29-07-2007, 10:41
hoe lang heb je thuis gezeten dan? moet wel raar zijn om terug te gaan beginnen. ga je dezelfde functie aanhouden?

mother_to_be
29-07-2007, 10:45
hoe lang heb je thuis gezeten dan? moet wel raar zijn om terug te gaan beginnen. ga je dezelfde functie aanhouden? nu 2 jaar thuis... ja ik heb er wel zin in hoor.. weer bezig zijn, variatie.... het is elke dag gewoon hetzelfde.. ik zit nu te kijken hoe ik het moet doen met de kleine.. kdv is de enige optie.. en WAT ik precies wil gaan doen weet ik ook niet zeker.. pffff.. misschien blijf ik toch maar thuis..:moe:

bollebuik
29-07-2007, 10:47

nee doe maar niet, hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker mijn probleem is dat ik té lang niet aan het werk ben geweest en mijn functie misschien "kwijt" ben :moe:

insaan_3aadi
29-07-2007, 11:05
Ik lees dat veel moeders/huisvrouwen de behoefte hebben om weer te gaan werken. Ik heb dat totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. Ik vind niks leuks aan werken en om sociale contacten hoef t al helemaal niet want ben al blij als ik contacten in mijn omgeving kan onderhouden. Ieder zijn keus natuurlijk maar soms heb ik wel zoiets van ''wat is er zo leuk aan werken :confused:? Voor je ontwikkeling? Ik ontplooi me thuis als opvoedster, huismanager en financieel manager. Ben dik tevreden zo. Ik ben sinds ik niet meer werk veel relaxter alhamdulilah en ik geniet met volle teugen van elk moment van de dag.

oemtarik
29-07-2007, 11:14
ik heb anderhalf jaar thuis gezeten, nou noooittttttttttttttt meer

moesliema
29-07-2007, 11:43
Ik lees dat veel moeders/huisvrouwen de behoefte hebben om weer te gaan werken. Ik heb dat totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. Ik vind niks leuks aan werken en om sociale contacten hoef t al helemaal niet want ben al blij als ik contacten in mijn omgeving kan onderhouden. Ieder zijn keus natuurlijk maar soms heb ik wel zoiets van ''wat is er zo leuk aan werken :confused:? Voor je ontwikkeling? Ik ontplooi me thuis als opvoedster, huismanager en financieel manager. Ben dik tevreden zo. Ik ben sinds ik niet meer werk veel relaxter alhamdulilah en ik geniet met volle teugen van elk moment van de dag. Ik kan me hier wel in vinden als je kids hebt anders niet ;) Heb nu 8 maanden thuis gezeten, de eerste maanden waren heerlijk maar nu knaagt het toch aan me om weer bezig te zijn, misschien een opleiding of parttime werken. Voor fulltime zou ik nooit gaan :)

Leila1982
29-07-2007, 12:28
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om thuis te zitten. thuis zitten voor even is wel leuk, maar uiteindelijk komen de muren op je af. Nee ik geniet nu van mijn vakantie, maar ben blij als ik weer naar school ga.