Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen menstruatie??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-10-2003, 18:52

kan iemand me helpen? Sinds een paar weken menstrueer ik niet meer en durf niet naar een dokter. Er komt alleen een beetje bruin en dat was het. Dit is al vaker gebeurd en dan sloeg ik een maand over. Ik ben nu bang dat ik later geen kinderen kan krijgen! Ik heb geen echtgenoot en dus geen seks gehad en normaal bloed ik ook (te) weinig. Maar 2 dagen :eek: HELP!! weet iemand wat dit is?.

Lady_moi
05-10-2003, 18:53
misschien ben je zwanger

Mysteria
05-10-2003, 18:55
Te veel stress ofzo?? Doordat kan het ook wel zijn...

Gremling
Origineel gepost door Fallen_Angel kan iemand me helpen? Sinds een paar weken menstrueer ik niet meer en durf niet naar een dokter. Er komt alleen een beetje bruin en dat was het. Dit is al vaker gebeurd en dan sloeg ik een maand over. Ik ben nu bang dat ik later geen kinderen kan krijgen! Ik heb geen echtgenoot en dus geen seks gehad en normaal bloed ik ook (te) weinig. Maar 2 dagen :eek: HELP!! weet iemand wat dit is? Vreemd :( Ja ik zou toch naar een dokter gaan!

chicamaroquia

Hoe oud ben je?

Lady_moi
05-10-2003, 18:57
jah naar dokter ist beste

chicamaroquia
05-10-2003, 18:59
Nee joh, als ze nog jong is (tussen de 12 en 18) kan dat weleens voorkomen, dan heb je nog regelmatige menstruatie, mijn zus had dat ook wel eens. De huisarts schrijft je dan de pil voor als je wilt, maar zelfs dat hoeft niet...

Gremling
05-10-2003, 19:01
Origineel gepost door chica*******a Nee joh, als ze nog jong is (tussen de 12 en 18) kan dat weleens voorkomen, dan heb je nog regelmatige menstruatie, mijn zus had dat ook wel eens. De huisarts schrijft je dan de pil voor als je wilt, maar zelfs dat hoeft niet... Wolah ze kan beter voor de zekerheid ff langsgaan! Wat als het iets ergs is?! :( Ze moeten er vroeg bij zijn!

chicamaroquia
05-10-2003, 19:02
Ja, dat klopt inderdaad!

marinakabila
05-10-2003, 19:04
ik denk dat je het beste een bezoekje aan de huisarts brengt. En je moet niet bang zijn INSCHA'ALLAH komt het goed en durf wel te zeggen dat bijna iedereen heeft het meegemaakt dus je krijgt later kinderen totdat je genoeg van ze hebt ;)

Gremling
Origineel gepost door chica*******a Ja, dat klopt inderdaad! Inchallah is het niets ernstig!

Lady_moi
inchallah gheyr :)

samira_el
05-10-2003, 19:24
Je kunt beter langs je huisarts gaan, en als je geen mannelijke huisarts wil, kan je dat doorgeven, dan krijg je een vrouwelijke (althans dat is zo bij ons in de wijk) Maar al krijg je een mannelijke huisarts, gezondheid gaat voor alles ;)

Misteek
05-10-2003, 19:26
Origineel gepost door Fallen_Angel ik ben nu 24 dus..Nee zwanger kan ik niet zijn. Heb ook geen verkleurde afscheiding en normaal menstrueer ik wel, al is het kort. Ik vrees dat ik langs de dokter moet, maar ik heb een mannelijke arts :eek: Ik wil liever niet en denk dat ik het maar zo laat. :( Salaam zuster, eet je wel genoeg? Ik ben op een geruime tijd enorm veel kilo's verloren en at toen erg weinig (+ nog een portie stress :( ). Mijn menstruatie bleef soms ook weg en ik menstrueerde erg onregelmatig. Een tip: laat je bloed trekken en je hormonenspiegel controleren; groot kans dat het daarmee te maken heeft (dat was o.a. bij mij het geval ...). Ik hoop dat je daar wat aan hebt. Ik wil je wel meer details geven, maar liefst via pm. Gheir InchaAllah. Ma3assalama Je zuster xxx

Misteek
05-10-2003, 19:30

Origineel gepost door Fallen_Angel Salaam Misteek, ik heb veel stress,eet te weinig maar ben niet te mager. Wel vaak duizelig. ik zou wel naar de dokter willen maar ben bang voor onderzoek. :( Zuster, ik ga je pm'en ;)

Pagina's : [1] 2 3