Bekijk originele versie : Scheiding
Salaam ou aleikoum,
Mijn naam is Maisa, ik ben nieuw hier. Ik hoop dat ik het hier naar m'n zin zal hebben. Ik heb een vraag:
Ligt het nou echt aan de vrouwen dat er tegenwoordig zoveel scheidingen ontstaan of ligt het toch aan die zogenaamde trouwe mannen?
Ik hoop hier serieuze reacties op te ontvangen.
Ma3a Salaama,
Maisa.
yasminatje18
05-10-2003, 18:39
het ligt gewoon aan allebei
Goudmeisje
06-10-2003, 14:14
Origineel gepost door Maisa25
Salaam ou aleikoum,
Mijn naam is Maisa, ik ben nieuw hier. Ik hoop dat ik het hier naar m'n zin zal hebben. Ik heb een vraag:
Ligt het nou echt aan de vrouwen dat er tegenwoordig zoveel scheidingen ontstaan of ligt het toch aan die zogenaamde trouwe mannen?
Ik hoop hier serieuze reacties op te ontvangen.
Ma3a Salaama,
Maisa
Wa Aleikoem Salaam Maisa, wat een mooie naam.
Ten eerste heet ik je van harte welkom op dit forum, Ik hoop dat je heel veel plezier zult hebben hiero.
Wat je vraag betreft: het is moeilijk om iemand de schuld te geven als je het verhaal niet van allebei de kanten hebt gehoord. Soms ligt het aan de man, soms aan de vrouw en soms ligt aan allebei.
Veel plezier hier en gedraag je he ;)
Groetjes GM
Atlas_Gebergte
06-10-2003, 14:36
Meid ik kan daar niet over praten, want ik ben dit jaar heel erg gelukkig getrouwd met me mannetje, en het ligt echt niet aan de leeftijd hoor, ik ben wel 24 jaar, maar daar heb ik niet expres op gewacht hoor. Ligt eraan hoe snel je aan trouwen bent enzo.
Wa Sallaam Alikoum
Goudmeisje
06-10-2003, 23:02
Hier is ie!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.