Bekijk originele versie : Eeeyy hebben julie het gehoord van die zelfmoordaanslag van gister ....
....
en dat er ongeveer 18 joden ofzo omkwamen, het was een meisje genaamd hind ofzo
wat een meid zeg :goedzo: :( Allsh yarhemha, inna lila wa ina ilaijhi raji3oen.
Dat zou ik dus echt niet kunnen?
wie denkt van zichelf dat ie het wel kan?
xx :bril:.
chicamaroquia
05-10-2003, 18:29
Ik denk dat het 7ram is dus ik zou het niet kunnen! Zij heeft een burgerdoel geraakt, geen militair doel.
chicamaroquia
05-10-2003, 18:36
Ja, dat mag wel, maar je mag geen burgers vermoorden. Je mag jezelf VERDEDIGEN tegen aanvallen. Je mag geen vrouwen, kinderen, ouderen en mannen die zich afzijdig houden vermoorden. Dat staat allemaal in de regels van de Jihaad. Als zij een militair doel had geraakt was het anders geweest, maar nu zit ze in mijn ogen gewoon fout!
Begrijp me niet verkeerd, wat er met de Palestijnen gebeurd snijd me door het hart, maar vergeet niet dat wij moslims zijn en wij ons aan regels moeten houden...
chicamaroquia
05-10-2003, 18:41
Origineel gepost door MijnFansForum
als je jaren onderdrukt worden door de zionisten en je kindern worden zomaar doodgeschoten je huis kapot geschoten laat jij dan toe ?
ze zijn in oorlog dus wat l.ul jij nou weer ?
Ik l*l niet, het zijn de regels van de Jihaad, als je daar problemen mee hebt moet je bij Allah (swt) zijn, niet bij mij!! Ze zijn in oorlog, maar er zijn burgerslachtoffers gevallen, geen militairen of anderen die betrokken zijn bij die oorlog!! Je weet niet eens hoe die mensen over die kwestie dachten, dus hoe kun je dat beoordelen. Dat er jaren Palestijnse kinderen worden vermoord doet me meer pijn dan jij ooit kan vermoeden! Moet ik daarom ophouden met moslim te zijn...
Ja, ik had het gehoord.
Allah yer7amha.
Ina lilahi wa ina ilahi raji3oun.
chicamaroquia
05-10-2003, 18:49
Je hebt Jihaad op verschillende niveaus zoals bijvoorbeeld de innerlijk Jihaad.
Waar we het nu over hebben is de Jihaad tegen mensen die je bezetten, je je geloof niet laten belijden, vermoorden, bedreigen.
Je mag jezelf verdedigen tegen aanvallen! Je mag degene die ACTIEF betrokken zijn bij de oorlog vermoorden uit verdediging. Bij de zelfmoordaanslagen is dit gewoon niet het geval! Hoewel ik wel begrijp waarom die mensen het doen. Ze zijn ten einde raad en hebben geen andere middelen meer, maar dat neemt niet weg dat het tegen de regels van de Islam is...
chicamaroquia
05-10-2003, 19:01
in staat van oorlog mag je doden en zij die vrijdag een aanslag gepleegd heeft is een cafe binnen gegaan waar alcohol geschonken wordt ..dus zij pleegt een jihad voor bedorven leven en niet jihad om kinderen te vermoorden er zijn 5 kinderen vermoord maar hoeveel kinderen hebben de joodse kolonisten en de soldaten vorige week vermoord zomaar op straat doodgeschoten ..ik zal het zeggen 19 stuks
dus zij heeft haar daad jegens haar geloof goed voorbereid..en dit was een echte jihad
en trouwens mannen en vrouwen in israel moeten tot hun 60 ste beschikbaar zijn voor de leger
dus het zijn soldaten die omgekomen zijn
Het zijn geen moslims, zij mogen alcohol drinken...
Er staat dat IN GEEN GEVAL burgers het slachtoffer mogen worden, maar goed, iedereen houdt er eigen regels op na. Daarom gaat het zo slecht met het imago van de Islam...
chicamaroquia
05-10-2003, 19:07
Imago van Islam is niet slecht maar de joden erom heen die denken dat ze moslim zijn die zijn de grootste huichelaars die islam niet nodig heeft
dus mensen die zeggen dat ze moslim's zijn en achter de rug van Islam zeggen dat islam slecht is ..dat zijn voor mij de echte Joden
De islam is niet slecht. Als je dat als moslim vindt snap ik niet waarom je moslim bent. Maar om zelf regels te maken en te zeggen dat die vanuit de Islam komen (huichelaarij) dat is verkeerd!! Moge Allah (swt) ons verbeteren en ons op het juiste pad lijden inch'allah! Moge Allah (swt) de Palestijnen, Afghanen, Irakezen en iedereen die het nodig heeft bevrijden van het kwaad, de nachtmerries en de pijn...
Amien ya rabbil3elemien... :(
:verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.