Bekijk originele versie : verliefd
scarfase
05-10-2003, 17:31
ik ben een marokkaanse meid en ik ben verliefd op een turkse jongen. zijn er meiden die dit ook mee maken?
chicamaroquia
05-10-2003, 17:32
Nee, nog nooit op een Turk verliefd geweest! Wel op een Afghaan :D
Maar ik kijk niet naar afkomst, ik kijk naar de persoon. Wat wil je dan precies weten? :)
scarfase
05-10-2003, 17:34
zullen onze ouders het ooit accepteren? en ik ben bang om ervoor op te komen
Ben verliefd op een Jood..maar me ouders vonden dat geen goed idee...wat moet ik doen?
chicamaroquia
05-10-2003, 17:39
De mijne hebben het wel gedaan. Hij is moslim, leeft zijn leven op de juiste wijze, is lief, intelligent, behulpzaam. Ze hadden geen reden om hem af te wijzen. Daarbij komt nog dat hij jarenlang mijn beste vriend was en ze hem al goed kenden. Hoe oud ben jij (als ik vragen mag)
En is de liefde van die Turkse jongen wederzijds?
scarfase
05-10-2003, 17:39
dan heb jij zo te zien een groter probleem, succes
scarfase
05-10-2003, 17:40
ik ben 23 jaar en onze liefde is wedezijds gelukkig
chicamaroquia
05-10-2003, 17:44
En wil hij met je trouwen op korte termijn? Vermoeden je ouders iets? Heb je ze al eens eerder gepeild op het gebied van gemengde huwelijken? Geef me eens meer details want ik tast volledig in het duister... :p
Lady_moi
05-10-2003, 17:46
Ik ben zo vaak verliefd geweest op een turk :Iluvu: Echt prachtige jongen was dat zwart haar groene ogen :verliefd: *DrEaM dReAm*
Oja om ff terug te komen :rolleyes: ik ken een marokaans meisje en ze is getrouwd met een turk die turkse jongen zijn ouders kunnen wel nederlands en haar ouders ook :D en da klikt wel :goedzo:
scarfase
05-10-2003, 17:46
sorry dit is nognieuw voor mij vandaar. maar mijn ouders weten van niets en ikheb het er ook niet over gehad, ik weet ze zullen het toch niet accepteren. ik ben een berber dan weet je al genoeg denk ik
Ik zou nooit mijn relatie op het spel zetten voor een jongen...hoeveel ik ook van hem hou..als me ouders weigeren omdat ie turks,nederlands of wat dan ook is...dan houdt het op...er lopen genoeg andere jongens.
Als je trouwt zonder de toestemming of Goedkeuring van je ouders..zal je huwelijk op niks eindigen...Rdat el walidien.
Lady_moi
05-10-2003, 17:50
Origineel gepost door scarfase
sorry dit is nognieuw voor mij vandaar. maar mijn ouders weten van niets en ikheb het er ook niet over gehad, ik weet ze zullen het toch niet accepteren. ik ben een berber dan weet je al genoeg denk ik
Ons geloof kent geen rassen maak hen dat duidelijk
scarfase
05-10-2003, 17:52
Origineel gepost door Sfenza
Ik zou nooit mijn relatie op het spel zetten voor een jongen...hoeveel ik ook van hem hou..als me ouders weigeren omdat ie turks,nederlands of wat dan ook is...dan houdt het op...er lopen genoeg andere jongens.
Als je trouwt zonder de toestemming of Goedkeuring van je ouders..zal je huwelijk op niks eindigen...Rdat el walidien.
scarfase
05-10-2003, 17:55
ik weet dat mijn ouders belangrijk zijn maar als ik niet met deze jongen trouw zal ik ook niet gelukkig worden met een ander. ik kan dat niet, ik hou veels te veel van deze jongen. ze moeten het maar accepteren hij is ook moslim! anders doe ik het toch met hun zegen of niet
Sjo Wat een Crisis....
Liefde.....is gekmakend....Je moet ermee om kunnen gaan...
Ik wens je veel geluk en suc6 in je verdere beslissingen.....:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.