Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is weer terug!!

miss_f
05-10-2003, 16:35

De koude tijden, jaja mensen haal jullie jassen en koltruien maar weer uit de kast, want het begint echt koud te worden, deze week word het 12 graden brrr...., als ik aan een paar maanden terug denk, aan het zonnetje, aan alle witte linnenbroeken met een witte linnenjurkje erboven en aan de komende maanden waarin we alleen maar regen, hagel en sneeuw gaan zien, brr..... ik wil echt een winterslaap en pas wakker worden als er een hete zon in mijn gezicht schijnt! Jullie niet dan????? :D

miss_f
05-10-2003, 16:39
Origineel gepost door TemsamniHustler Wintersex! Lekker met z'n tweeen onder de dikke dekens en daarna het zo heet van elkaar krijgen dat je de dekens snel weggooit en het zelfs moet gaan afkoelen met wat ijs! :D Kan niet wachten! :D :wat?!:

Nadia_
05-10-2003, 16:40
Winter is gezelliG :hammer:

miss_f
05-10-2003, 16:43
Origineel gepost door ~Nadia~ Winter is gezelliG :hammer: Nee echt niet, weet je 3la moeite ik moet doen om bij de warme verwarming weg te gaan om dan naar buiten te gaan!! Vooral als het sneeuwt!! Brrrr....

hayatoe
05-10-2003, 16:44

Origineel gepost door TemsamniHustler Wintersex! Lekker met z'n tweeen onder de dikke dekens en daarna het zo heet van elkaar krijgen dat je de dekens snel weggooit en het zelfs moet gaan afkoelen met wat ijs! :D Kan niet wachten! :D :lol:

Nadia_
05-10-2003, 16:46
Origineel gepost door miss_f Nee echt niet, weet je 3la moeite ik moet doen om bij de warme verwarming weg te gaan om dan naar buiten te gaan!! Vooral als het sneeuwt!! Brrrr.... Ja dat wel :jammer: Ik moet er ineens aan denken... als je vroeg op moet staan,en je bed is lekker warm wejohS :verdriet:

miss_f
05-10-2003, 16:54
Origineel gepost door ~Nadia~ Ja dat wel :jammer: Ik moet er ineens aan denken... als je vroeg op moet staan,en je bed is lekker warm wejohS :verdriet: wejoooooooooow hou op!!!!!

prettiggestoord
05-10-2003, 20:45
heerlijk de winter lekker koud de wind in je gezicht en als je thuis komt lekker een bakkie koffie en dan gaan hangen voor de buis (in mijn geval) :D :D

Nadia_
05-10-2003, 21:02
Origineel gepost door miss_f wejoooooooooow hou op!!!!! :D

miss_f
08-10-2003, 14:38
Origineel gepost door ~Nadia~ :D :kwaad: