Bekijk originele versie : Bezoeken jouw ouders en zijn ouders elkaar?
Salam alaikom.
ben er heel benieuwd naar! Hoe kunnen ze het met elkaar vinden en bezoeken ze elkaar en zo ja, hoevaak?
Choukraan
Wa Salaam.
natuurlijk 1x in de 3 maanden of zo, ze kunnen het erg goed vinden samen Hamdoelilah !!!!!!
alleen tijdens feestdagen en feesten..
omdat ze namelijk ver van elkaar wonen dus paar keer in het jaar...en ze kunnen het goed vinden met elkaar...
of als ik me ouders bezoek vraag ik of me schoonouders mee willen.. niet altijd natuurlijk maar vraag het wel een keer in de 3 maanden..
Magrebia
27-07-2007, 11:27
ja, vanals mijn ouders toekomen in Marokko is dat het eerste wat ze doen. Meestal haalt mijn schoonvader ze af aan de luchthaven daar en blijven ze een dagje of 2 slapen, dus ze kunnen het goed met elkaar vinden alhamdoulilah!
Aardbeitje
27-07-2007, 11:44
Mijn schoonmoeder woont in marokko. Maar als mijn ouders naar marokko gaan, dan brengen ze altijd wel een bezoekje aan haar en de rest van de schoonfamilie...Ze is dan altijd zo blij meskiena...!
Alleen met feesten nodigen ze elkaar uit.
mijn en zijn ouders kunnen het heel goed met elkaar vinden. !
ze zien elkaar regelmatig.
Uhm... nee eigenlijk nooit. Mijn maleise vader is daar wel een paar keer geweest om te eten, maar heeft mijn schoonmoeder nog nooit gezien, wel mijn schoonvader. En mijn moeder is daar nooit geweest. Die is 1x bij de tante van mijn man uitgenodigd, dat was wel lief. Mijn sch. ouders zijn nooit bij mijn (gescheiden) ouders geweest.
Aan de ene kant wel jammer, want ik had graag gezien dat 2 families samenkomen, maar het is niet reeel denk ik omdat ze totaal anders zijn. Daar zouden toch alleen discussies van komen. Is wel goed zo.
Skoen_Ana
27-07-2007, 12:06
1x per jaar of zo, mijn ouders nodigen mijn schoonouders wel uit maar mijn schoonouders nodigen hun bijna nooit uit, wel jammer maar het is niet anders?
achermijnpc
27-07-2007, 12:08
Nee nooit alleen tijdens grote feesten zoals bruiloften.
Ze wonen 200 km van elkaar verwijderd of ze komen hen tegen bij mij thuis
VoteForKerry_
27-07-2007, 12:13
Alleen op feesten....
om de paar maanden. en op feesten ook uiteraard.
Dus toch wel? Ik dacht dat het nooit voorkwam of heel weinig. :o
XCindarellaX
27-07-2007, 20:19
Mijn moeder en schoonmoeder zijn beste vriendinnetjes. Ze zien elkaar echt vaak en bellen ook vaak.
Als me ouders naar Turkije gaan dan wel, gaan ze paar keer op bezoek bij elkaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.