Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een bos bloemen voor je vrouw

NOURD1N
05-10-2003, 14:39

jah dat zie ik ( bijna) nooit n marokkaan doen :) maar is toch eiglijk n leuk gebaar of niet :confused: ik denk dat die marokkanen cursus ramanticus nodig hebben :D

Najib26
05-10-2003, 14:58
Natuurlijk is het goed om je vrouw te verrassen. De profeet gaf zijn vrouw ook cadeautjes.

NOURD1N
05-10-2003, 15:01
Origineel gepost door Najib26 Natuurlijk is het goed om je vrouw te verrassen. De profeet gaf zijn vrouw ook cadeautjes. ik bedoel maar :)

Gremling
05-10-2003, 15:05
Origineel gepost door TemsamniHustler Ik verras mijn sexrelaties ook regelmatig...zoals bijvoorbeeld ze een keer vastbinden...of mt een rollenspel...enz... :D :haha:!

just_fouad
05-10-2003, 15:10

ja temsammi ik wist dat je dat zou zeggen :D bos bloemen , bonbons, en nog wat speeltjes :stout:

maok
05-10-2003, 15:17
Origineel gepost door NOURD1N jah dat zie ik ( bijna) nooit n marokkaan doen :) maar is toch eiglijk n leuk gebaar of niet :confused: ik denk dat die marokkanen cursus ramanticus nodig hebben :D Ik krijg er regelmatig lieve cadeautjes (en laatst nog voor ons 4 jaarig jubeleum een reis naar Thailand). Dus die van mij heeft er zeker geen cursus voor nodig (mischien wel een cursus voor koken, want dat wat die maakt is echt niet om te eten! :chef: ) Maar heb ook een tip voor jou: maak je moeder blij met een leuk gebaar, vind ze zeker ook leuk! :zwaai:

NOURD1N
05-10-2003, 15:21
Origineel gepost door maok Ik krijg er regelmatig lieve cadeautjes (en laatst nog voor ons 4 jaarig jubeleum een reis naar Thailand). Dus die van mij heeft er zeker geen cursus voor nodig (mischien wel een cursus voor koken, want dat wat die maakt is echt niet om te eten! :chef: ) Maar heb ook een tip voor jou: maak je moeder blij met een leuk gebaar, vind ze zeker ook leuk! :zwaai: ik heb haar vandaag verteld dat ik uit huis ga :) vond ze niet leuk maar jah moet toch n keer gebeuren :D ik geef na de ramadan n schuurparty wie komt :D

maok
05-10-2003, 20:54
Origineel gepost door NOURD1N ik heb haar vandaag verteld dat ik uit huis ga :) vond ze niet leuk maar jah moet toch n keer gebeuren :D ik geef na de ramadan n schuurparty wie komt :D De band met je moeder wordt er alleen maar beter van als je het huis uit gaat (weet ik uit eigen erfaring)... :zwaai:

Tijn
05-10-2003, 21:02
een driedubbele portie billenkoek kan ze krijgen....... geintje ;) ...kvind kadootjes geven nog leuker dan krijgen :verliefd:

Amal112
05-10-2003, 21:33
Origineel gepost door Tijn een driedubbele portie billenkoek kan ze krijgen....... geintje ;) ...kvind kadootjes geven nog leuker dan krijgen :verliefd: Toevallig zeg en ik vind krijgen leuker dan geven... (hint hint) ;)

ChOcOtOfFfF
05-10-2003, 21:38
denk je nou echt dat onze moeders blij zijn met een bosje bloemen? wahed kilo besla of l 7am zouden ze blijer mee zijn. ;) nee ff serieus mij kan je niet paaien met een bosje bloemen, zoveel nederlandse mannen doen dat, zehma overwerken op kantoor en voor vrouwtjelief thuis een bosje bloemen mee nemen. mijn toekomstige mannetje moet het maar aan al zijn daden laten blijken dat hij van me houdt, en niet een mondsnoerdertje(bos bloemen) meenemen. :ego: