Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kraamzorg hoeveel uur

Pagina's : [1] 2

lovelywoman
26-07-2007, 16:01

hoi dames ik heb net een intakegesprek gehad maar ik twijfel nog over de aantal uren. wat raden jullie me aan? me man is gewoon thuis voor een week,en me moeder is er er om te helpen met koken, huishoudelijke dingen. ik heb geen zin om steeds te veel mensen om me heen te hebben de eerste week:moe: hoe hebben de dames het aangepakt die al bevallen zijn? alvast bedankt :kus:

aliyaah
26-07-2007, 16:03
hoi dames ik heb net een intakegesprek gehad maar ik twijfel nog over de aantal uren. wat raden jullie me aan? me man is gewoon thuis voor een week,en me moeder is er er om te helpen met koken, huishoudelijke dingen. ik heb geen zin om steeds te veel mensen om me heen te hebben de eerste week:moe: hoe hebben de dames het aangepakt die al bevallen zijn? alvast bedankt :kus: Ik had mijn moeder bij me, mijn man had ook vrij. Ik had kraamzorg gepakt voor de minimale uren (verzorging baby en moeder), meer niet!

lovelywoman
26-07-2007, 16:05
ja dat dacht ik dus ook,dat ik gewoon voor de 3 uur ga maar dan zeggen andere weer van nee niet doen je gaat spijt krijgen. spijt voor wat?? ik heb toch hulp!!!

aliyaah
26-07-2007, 16:07
ja dat dacht ik dus ook,dat ik gewoon voor de 3 uur ga maar dan zeggen andere weer van nee niet doen je gaat spijt krijgen. spijt voor wat?? ik heb toch hulp!!! Ik heb er bij alle drie mijn bevalling nooit spijt van gehad. Ik heb er geen behoefte aan dat een vreemde mijn huishouden doet. Alhamdoulilah had ik mijn moeder bij me en mijn schoonzussen hielpen mij ook met vanalles. Omgedraaid toen het hun beurt was, stond ik ook altijd klaar voor hun!

lovelywoman

aliyaah en was het je goed bevallen? vond je het goed zo? ik wil dat mens ook zo snel mogelijk weg hebben hihihiihh erg ben ik he

aliyaah
aliyaah en was het je goed bevallen? vond je het goed zo? ik wil dat mens ook zo snel mogelijk weg hebben hihihiihh erg ben ik he Zo ben ik ook!:o

lovelywoman
26-07-2007, 16:14
ik wil gewoon lekker rust hebben,en niet steeds horen kan ik iets voor je doen? kijk me moeder doet gewoon vanalles zonder te vragen ze weet van aanpakken. ach jahhh we zien wel

Qwerty
26-07-2007, 16:14
Toen ik was bevallen had ik kraam zorg elke dag kwam ze 3uurtjes het duurde een weekje walaah ze was zo goed ze deed van alles het huis houden tot de baby walah masgiet biha..............

aliyaah
26-07-2007, 16:16
Toen ik was bevallen had ik kraam zorg elke dag kwam ze 3uurtjes het duurde een weekje walaah ze was zo goed ze deed alles van huis houden tot de baby walah masgiet biha.............. Helaas zijn ze niet allemaal zo!:jammer:

cateraar
26-07-2007, 16:18
ik heb gekozen voor 3 uur per dag, dus het minimaal aantal uren. Mocht ik dan behoefte hebben aan meer uur, dan kan ik het altijd aangeven enmeer uur krijgen.

lovelywoman
26-07-2007, 16:20
ja dat zei ze ook tegen mij als ik van gedachte zou veranderen kon ik aantal uurtjes veranderen,was verder geen probleem.

lovelywoman
26-07-2007, 16:21
hey cateraar we verschillen 1 dagje ihihihih

lovelywoman
26-07-2007, 16:22
ik wil ook een banner maar weet niet hoe ik het moet doen!

cateraar
26-07-2007, 16:23
ik wil ook een banner maar weet niet hoe ik het moet doen! Als je op mijn banner klikt, kom je als het goed is bij de site... Als dat niet lukt, ga naar babybrabbel.nl en dan bij interactief kun je een banner aanmaken

lovelywoman
26-07-2007, 16:27

het lukt me niet! ik ben echt stupid

Pagina's : [1] 2