hasiba25
26-07-2007, 15:22
dames,
waar kan ik geboortekaartjes kopen voor een redelijke prijs?
weet echt niet waar ik moet beginnen te zoeken, en hoeveel kaartjes zijn voldoende? heb namelijk maar weinig familie . en wat moet je erin vermelden. weet wel
de naam van de baby
geboortedag
geboortetijd
gewicht
en dat was het geloof ik !:rolleyes:
hasiba25
26-07-2007, 20:34
niemand ideetjes of suggsties?
Naseeni_dounya
26-07-2007, 21:00
Kijk op geboortepost.nl daar hebben ze wel wat goedkoper. Ik meen dat als je het laat opsturen ook via hun dan betaal je voor een gedrukt kaartje +verzenden 1.60.
Vaak moet je bij veel anderen ook aparte drukkerskosten betalen dat is vaak al gauw 50-60 euro.
Ik zou even op de site kijken. Dit was mijn 1e optie omdat dit voor mij goedkoop zou zijn maar toevallig was ik wat anders tegen gekomen. Een kaart met Hoera wij hebben een ..... met daarop mooie beertjes die boterkaas en eieren spelen maar dan met vrouwtjes en mannetjes tekens. En dan het geslachtsteken maar dan 3 op een diagonale lijn. Je kan zelf met een mooie pen op een andere kant naam etc invullen want dat staat al gedrukt je hoeft alleen de gegevens op te schrijven. Er zaten enveloppen bij en ik was 1.80 kwijt voor 6 stuks kaarten incl. enveloppen.
Toevallig verkocht deze persoon ze........normaal betaal je er meer voor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.