Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heb je liever..

Samira222
26-07-2007, 14:07

je familie of kennissen? dan bedoel ik niet je broetjes of zusjes en ouders, maar de familie daarbuiten. je hoort heel vaak zangers bijvoorbeeld zingen dat familia wa ikim cha, met andere woorden: aan familie heb je niet veel... mee eens?

Samira222
26-07-2007, 14:09
ik ken wel een vriendin die sinds ze de leeftijd van trouwen heeft bereikt, merkt dat haar nichten haar negeren , haar nichten zijn niet getrouwd,als ze in maroko rondlopen en zo, of als mannen naar haar kijken ( hollanda, zijnmarokkanen dol op voor papieren) kunnen ze daar niet tegen, regsed-jaloezie, daarom nemen ze haar niet mee... sneu echt wel! en dat is familie!

tangia19
26-07-2007, 14:11
kennisen

Miss_Magrebia
26-07-2007, 14:17
Famillie, maar dan mijn eigen famillie, we komen niet meer zo vaal bijeen als voorheen ( eigen gezin, verhuisd, werk, studie ), maar als we bijeen zijn ..:banana: Maar weet zeker dat als er wat is ik altijd op ze kan rekenen en omgekeerd... En dan voornamelijk famillie aan de kant van mijn moeder!

insaan_3aadi
26-07-2007, 14:28

je familie of kennissen? dan bedoel ik niet je broetjes of zusjes en ouders, maar de familie daarbuiten. je hoort heel vaak zangers bijvoorbeeld zingen dat familia wa ikim cha, met andere woorden: aan familie heb je niet veel... mee eens? :maf:

Mouny
26-07-2007, 14:29
Ik snap niks van je vraagstelling.. of je je familie liever wel of niet hebt... Dan is het ja.. kan niet zonder

safa85
26-07-2007, 14:49
kenissen