Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aambeien zwangerschap

Baby-mom
26-07-2007, 11:06

dames wie heeft hier ook last van gehad tijdens zwangerschap ik ben nu 36 weken zwanger en hoewel ik geen last heb van obstipatie heb ik wel last van een soort aambei (soort balonnetje )hechakom wat kan je er tegen doen en hoelang blijft dit de pijn is ondraaglijk, volgends de arts komt dat omdat de baby op mijn zenuwen drukt wie heeft hier ervaring mee alle tips zijn welkom

fadma
26-07-2007, 11:20
ik heb dat ook gehad is echt vreselijk, ik heb toen een middeltje gekocht op aanraden van de huisarts, maar dat was niet meer nodig toen is die aambei vanzelf ontploft als het ware

cateraar
26-07-2007, 11:38
dit klinkt een beetje gek, maar de enige manier om het te verhelpen in een ijsklontje (niet helemaal, gewoon een klein stukje) in je anus stoppen. De aambeien zitten namelijk van binnen, hetgeen je van buiten voelt is onschuldig. Aambeien kunnen niet tegen kou, dus hoe vaker ze in contact komen met iets kouds, hoe eerder ze weggaan... Geen leuk klusje, maar het is echt het enige dat helpt tegen die pijn.

tharifith
26-07-2007, 12:54
Ik heb dat gehad naar mijn bevalling ik dacht eerst dat het met de bevalling te maken had alles daar beneden deed pijn Toen ik erachter kwam dat het aambeien waren, waren ze al weg Je hebt bij de apotheek, drogist ook een soort zetpil tegen de pijn