Bekijk originele versie : Iedereen van jullie heeft vrienden op internet
praatjes
05-10-2003, 14:14
Ik ben jaloers op jullie!! Ik heb geen vrienden op internet, steeds wil het maar niet lukken om vriendschap te sluiten. Ik maak alleen maar vaijanden en elke dag worden het er maar meer. Niemand houd van mijn. :(
beppie_truus
05-10-2003, 14:17
ahhhhhhhhhhhhhhhh wat sjielig :jammer:
praatjes
05-10-2003, 14:22
Origineel gepost door TemsamniHustler
Al die wijffen willen alleen over sex praten! Ik voel me diep bedroefd en voel me altijd gebruikt! :kwaad:
Jij moet tevreden zijn met wat je hebt, je hebt in ieder geval sexrelaties. Ik wou dat ik die rijkdom ook had :)
praatjes
05-10-2003, 14:23
Origineel gepost door EMEN100
wil je vriendjes met mij worden?
moet je wel ef wat voor mijn doen :)
Ik haat het om iets anders te doen voor een ander. Ondenkbaar, zet het uit je hoofd.
Origineel gepost door praatjes
Ik ben jaloers op jullie!! Ik heb geen vrienden op internet, steeds wil het maar niet lukken om vriendschap te sluiten. Ik maak alleen maar vaijanden en elke dag worden het er maar meer. Niemand houd van mijn. :(
Je hebt pas vrienden op het internet als je een freak bent
en er 24/7 erachter zit :D
praatjes
05-10-2003, 14:34
Origineel gepost door Sundous
Je hebt pas vrienden op het internet als je een freak bent
en er 24/7 erachter zit :D
Hey ik ken jou...ben jij niet een vroegere ex van mijn geweest?? Ja je ziet er wel naar uit op die avatar. :)
MissChica
05-10-2003, 14:36
blablalbla :rolleyes:
praatjes
05-10-2003, 14:37
Origineel gepost door TemsamniHustler
Ik kan je er zo een paar geven als je wilt! Heb toch nog een paar geschifte wijffen waar ik vanaf moet! :D
Ik waardeer het aanbod heel erg van je maar ik moet van mezelf zien te bewijzen dat ik het ook kan. Ik ga eigenlijk een gevecht met mezelf aan. :)
Hey ik ken jou...ben jij niet een vroegere ex van mijn geweest?? Ja je ziet er wel naar uit op die avatar. :)
hahaha, nee dat ben ik niet :)
praatjes
05-10-2003, 14:40
hahaha, nee dat ben ik niet :)
Wel je bent het echt, ik meen het. Ik moet je bekennen dat ik niet anders over jou ben ga nadenken. Ik wil je terug...ik wil hier nog steeds alles voor doen. Hoe kan ik me weer met jou verenigen?? :Iluvu:
Wel je bent het echt, ik meen het. Ik moet je bekennen dat ik niet anders over jou ben ga nadenken. Ik wil je terug...ik wil hier nog steeds alles voor doen. Hoe kan ik me weer met jou verenigen?? :Iluvu:
kom maar om me hand vragen en dan zijn we weer verenigt :verliefd:
(ookal ben ik het niet)
praatjes
05-10-2003, 14:53
kom maar om me hand vragen en dan zijn we weer verenigt :verliefd:
(ookal ben ik het niet)
Nee nee, ik wil eerst weer alles op het goede spoor hebben met jou voordat ik jou onder 4 ogen je ten huwelijk ga vragen. Dan zal ik om je hand komen vragen.
Zo te lezen ben je me vergeten, ik jou niet :Iluvu: . Jij bent mijn ex...maar niet voor lang meer als het aan mijn ligt. :)
Nee nee, ik wil eerst weer alles op het goede spoor hebben met jou voordat ik jou onder 4 ogen je ten huwelijk ga vragen. Dan zal ik om je hand komen vragen.
Zo te lezen ben je me vergeten, ik jou niet :Iluvu: . Jij bent mijn ex...maar niet voor lang meer als het aan mijn ligt. :)
wat was er ook alweer mis gegaan tussen ons? :( :confused:
idd ik ben je vergeten ik heb zoveel fantasievriendjes gehad, ik haal jullie allemaal door elkaar :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.