Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Gewoon Een Vraag

McMo
25-07-2007, 23:51

Ik vraag mezelf weleens in grote mate af, Was dat wel een eerlijke kans wat je me gaf, Gewoon dat beetje aandacht wat ik moest grijpen, En een wereld wat ik volgens jou niet kon begrijpen, Woorden die sneden op de diepste plaatsen, Gewoon een tijd waar ik zoveel moest haasten, Maar voor wat en met welke doel is nu de vraag, En welke stukje liefde was nou voeding voor de maag, Mijn liefste en alles wat ik je altijd heb genoemd, Geef me het werkelijke antwoord dat mijn wereld verdoemd, Wees de hand dat mijn zicht in schaduw zal werpen, Zodat ik kan zien wie in de verte mijn pad kan versterken. === MO ===

MissZwina
26-07-2007, 15:43
Ik vraag mezelf weleens in grote mate af, Was dat wel een eerlijke kans wat je me gaf, Gewoon dat beetje aandacht wat ik moest grijpen, En een wereld wat ik volgens jou niet kon begrijpen, Woorden die sneden op de diepste plaatsen, Gewoon een tijd waar ik zoveel moest haasten, Maar voor wat en met welke doel is nu de vraag, En welke stukje liefde was nou voeding voor de maag, Mijn liefste en alles wat ik je altijd heb genoemd, Geef me het werkelijke antwoord dat mijn wereld verdoemd, Wees de hand dat mijn zicht in schaduw zal werpen, Zodat ik kan zien wie in de verte mijn pad kan versterken. === MO === :eek: :traan1: Toen ik dit las, jeetje.. alsof je mijn gevoelens beschreef:( Prachtig verwoord!! Een dikke Pluim voor JOU :goedzo:

Lyserg
27-07-2007, 23:48
Mooi geschreven :goedzo:

McMo
31-07-2007, 01:07
Emoties zullen ons altijd achtervolgen...gelukkig is het iets wat we gemeen hebben zodat we op elkaar kunnen bouwen... === MO ===

MissZwina
31-07-2007, 20:37

Emoties zullen ons altijd achtervolgen...gelukkig is het iets wat we gemeen hebben zodat we op elkaar kunnen bouwen... === MO === :traan1: Jou woorden raken me echt.. :( Je kan je woorden, gevoellens mooi verwoorden! Liefs,

McMo
09-08-2007, 14:01
:traan1: Jou woorden raken me echt.. :( Je kan je woorden, gevoellens mooi verwoorden! Liefs, Zoals woorden in verte rijken, en zwijgzaam een blik kunnen werpen, voel ik je reacties als een waardig verhaal. Groetjes === MO ===