Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Zionistische entiteit valt Jihad-basis Syrië aan

Pagina's : [1] 2

Ezzedine
05-10-2003, 13:58

Israël valt Jihad-basis Syrië aan - Bron: NOS teletekst Het Israëlische leger heeft een trainingskamp van de Islamitische Jihad in Syrië aangevallen. De actie bij Damascus volgt op de aanslag gisteren in Haifa, waarbij 19 doden vielen. Het ging om een actie "diep in Syrisch territorium". Volgens Palestijnse bronnen in Beiroet hebben Israëlische gevechtsvliegtuigen "faciliteiten" uitgeschakeld van "anti-Israëlische groeperingen". Eerder vandaag werd al bekend dat Israëlische Apaches raketten afvuurden op een huis in Gaza-stad en een kamp in de Gazastrook. Het huis is eigendom van de familie Kamita, die is vertegenwoordigd in Jihad en Hamas. Bij de vergeldingsacties zou een vijftal lichtgewonden zijn gevallen. Israël heeft gezegd dat de Palestijnse leider Yasser Arafat nog niet uit zijn hoofdkwartier in Ramallah wordt gezet, maar dat "het aftellen is begonnen". Het Israëlische leger verder de Palestijnse gebieden afgesloten uit angst voor aanslagen tijdens het belangrijkste joodse feest, Grote Verzoendag, op maandag.

Ezzedine
05-10-2003, 14:19
Amerika en Israel mogen van mij Syrie aanvallen het Syrische volk heeft niet zoveel veraderlijke elementen als de irakeze.

Scottie
05-10-2003, 18:14
Nou, hoe eerder die kampen weg zijn, des te eerder kan er vrede komen. Dan kunnen die jongens wer eens aan het werk en hun land gaan opbouwen. Anders staan ze straks hun hand op te houden bij die Amerikaanse soldaten die daar hun leven hebben gewaagd voor die vrede die sommig schrijvers hier die mensen niet lijken te gunnen. In plaats van hier die mensen op te roepen tot een strijd waar alleen maar verliezers zullen zijn, zou je betet kunnen oproepen een leider te kiezen die een flinke vrede weet af te dwingen. En anders moeten jullie daar maar gaan "strïjden". Nu zitten jullie hier een beetje op je luie r.... die mensen de kastanjes uit het vuur te laten halen. Daar is nu wel lang genoeg gevochten, dat die rotwoestijn nog niet rood van het bloed is mag nog een wonder heten. En jij, Achmad, jij mag wel eens op je woorden letten, als ik zeg van een Marokkaan wat jij durft te zeggen over een jood, dan ben ik een rascist. Scottie, zand in je ogen.

metouka_katana
05-10-2003, 18:40
Ik vind het opzich een goede actie van die Israeliers. Want zolang de Jihad kampen erzijn (die de islam misbruiken voor geweld) is er geen vrede.

Ismael21
05-10-2003, 18:43

Israel had alleen het vermoeden dat daar kampen waren ... ik geloof daar echt helemaal niks van!

ZiLaaL
05-10-2003, 21:35
Ik snap er nix van. Zou het niet als een bom in de wereld moeten slaan dat Israel het heft in handen neemt om zomaar een ander land dan zijn decennia-lange-aartsvijand-palestina binnen te vallen? Ik was geschokt bij het horen van dit bericht. Ik ben aan de ene kant opgelucht dat er nog geen tegen aanvallen zijn, maar het kan toch niet waar zijn dat Syrie een aanval op haar land met een korreltje zout neemt? Nee sorry, voor mij is Israel dan Fokkin te ver gegaan met deze actie, door die oorlog buiten haar grenzen voort te zetten.

Bidawi_Mazlot
05-10-2003, 22:00
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Je vergeet toch niet dat Syrie feitelijk nooit vrede gemaakt hebben met Israel. Ze laten terroristen vrijelijk hun gang gaan en aanslagen plegen tegen het Israelische volk. Dan kunnen ze ook verwachten dat Israel een keer terug zou slaan. Als Syrie de terroristen niet aan pakt laten ze Israel geen andere keus. Je doet net als of de zionisten geven om hun Joodse broeders en zusters....ga slapen man snotneus! :zwaai:

amazigharifi
05-10-2003, 22:39
Het is opgevallen dat juist degene die anderen beschuldigen van terreur dat juist die gene de echte terroristen zijn. kijk maar naar Israel dat is een van grootste terreur staat die er bestaat. alles wat ze doen is terreur zoals het opblazen van huizen van famillies, het gericht schieten op kinderen, het afsluiten van gebieden zodat de palestijnse bevolking honger gaat leiden en ga zo maar door. dit is pas terreur. en toch probeert deze terreur staat de palestijnen te beschuldigen van terreur. en dat is het zelfde wat Bush doet. hij valt zomaar landen aan zonder enige reden of valse beschuldigingen. heeft duizenden doden op zijn geweten. terroriseert landen met het driegen van aanvallen. is dit geen terreur dan. en toch beschulidigdt hij andere landen van terreur terwijl hij juist de terrorist is. zo zijn er ook sommige huichelaars op deze forum die anderen beschuldigen van terreur zij juist de terroristen zijn( zal geen namen noemen kruisvaarder). Het spel is uit vriend en je hebt verloren. :vlammen:

Bidawi_Mazlot
05-10-2003, 23:18
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Waar slaat dat antwoord op? :confused: Waarom zouden zionisten niets om hun landgenoten geven? Ben je nou dom, onwetend of misschien beide?.

ithran
05-10-2003, 23:24
Origineel gepost door metouka_katana Ik vind het opzich een goede actie van die Israeliers. Want zolang de Jihad kampen erzijn (die de islam misbruiken voor geweld) is er geen vrede. De enige die de islam misbruikt en eigenlijk verkracht dat ben jij. De dhijaad groep is geheel gerechtvaardigd op welke wijze dan ook om te proberen het palestijnse volk en Jeruzalem te verdedigen. Voor mensen die denken dat er vrede komt tussen de palestijnen en Israel, geloven kennelijk weinig van de voorspellingen van de profeet s.w.w.s. over het eind van de wereld. Israel en de Palesteinen kunnen over alles vrede sluiten, ze kunnen over alles tot een concensus komen totdat ze aankomen bij het onderwerp Jeruzalem, want daar valt niet over te discussieren. En ook voor ons is het: wij kunnen praten en kletsen over de gehele toestand totdat men het gaat hebben over jeruzalem. daar houd de vrede op. Als je de kampen van djihaad weghaalt komen er andere groeperingen desnoods uit Marokko maar ze komen er wel. Een ieder in Palestina en daarbuiten die zichzelf moslim noemt is gerechtvaardigd om onze heilige plaatsen en onze mensen op welke wijze dan ook te verdedigen.

Pagina's : [1] 2